Hoofdstuk 9

2K 114 32
                                    

[UNEDITED]
Hoofdstuk 9:
Meet the Royal Family

Nick zucht en kijkt me verontschuldigend aan.

'Ik moet luisteren naar de orders Blue... Sorry,' zegt Nick.

'Waarom willen ze dat ik een test afleg om in jòuw pack te komen?"' vraag ik. Ik begrijp de logica niet.

'Dat weet ik zelf ook niet Blue. Ik mag ook niet alles weten.'

'Het is geen probleem. Hoe erg kan de test zijn?'

[...]

Ik beland met mijn gezicht op de grond. Oké vergeet wat ik tijdens het ontbijt zei. Dit is niet oké! Deze test is bedoeld voor mannen en niet voor een meisje van 19.

Ik kreun en hef mezelf op. Als ik me omdraai zie ik de klootzak naar me grijnzen. Zijn naam is Lucas en ik mag hem nu al niet. Hij heeft me zojuist kennis laten maken met de vloer.

'Jij stommerik,' sis ik naar hem toe. Daardoor wordt zijn grijns groter.

'Laat eens zien wat je hebt grietje!' Ik zei het toch een totale klootzak.

Hij springt al voor de zoveelste keer op me af Maar als hij denkt dat ik nog eens een hallo ga zeggen tegen de vloer, heeft hij het mooi mis.

Deze keer sla ik hem zo hard als ik kan, met mijn blote voet, recht tegen zijn neus. Ik hoor iedereen "oeh" schreeuwen, maar Lucas ligt nog steeds niet op de grond.

'Is dat alles? Mijn neus breken? Daarvan lig ik niet bepaald te kreunen hoor.' Hij geneest snel omdat hij een weerwolf is jaja we get it.

'Wat eet die man?' Hoor ik Blue verbaasd vragen.

'Ik weet het niet...,' mompel ik hopeloos terug als antwoord, 'Maar nu begin ik echt wel boos te worden.'

'Gaan we z'n poepie laten ruiken?' Vraagt Blue met een evil lach.

'Hij vraagt erom dus waarom niet.' Ik lach evil terug.

'Oh dat? Dat was nog niets! Dat was een opwarming,' zeg ik met een gemene glimlach.

Als ik klaar ben met spreken val ik hem aan. Hij onderschat mijn snelheid en dus komt hij net niet weg.

Ik schop hem tegen zijn knie. Van de zijkant waardoor hij valt. En ik denk dat ik iets hoorde kraken.

'Dat is mijn zus! Bitches!' schreeuwt Ben opeens. Ik doe een mentale facepalm.

Nu kreunt Lucas wel en ik zie dat de vloer hem een knuffel geeft.

En alsof die geschreeuw al niet genoeg is, begint Ben ook nog eens te klappen. Dubbele facepalm.

Nick komt naar me toe en hij doet tekens naar een paar mensen om Lucas te helpen. Had ik gezegd dat iedereen me met een open mond aanstaart? Nu weet je het.

'Dat was verbazingwekkend en-'

'Sorry Alpha maar was dit alles?'

'Neen,' zegt hij zuchtend, 'je moet nog getest worden op zelfcontrole.'

'Wordt dat niet alleen getest bij hoog gerankte wolven?'

nJij bent ook hoog gerankt sinds Ben mijn beta is.'

'Juist ja.'

'Daar heb je mijn zusje! Jongens, ik zegt dit maar één keer! Back off!'

Ik sla hem tegen zijn achterhoofd, waarna hij doet alsof hij pijn leidt.

You can call me Rogue [NEDERLANDS]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu