Az új diákok

25 2 2
                                    

Reggel korábban keltem fel, hogy kicsípjem magam, reggelire mama kakaós és nutellás-epres palacsintát csinált az elmaradhatatlan kakaómmal. A reggeli kis cukor sokk után felöltöztem és Papóval elindultunk be a suliba. Útközben arról beszélgettünk, hogy vajon az új diákok közül ki lesz a legutálatosabb. De végülis nem jutottunk semmire. Csak pozitívan ;). Beérve a suliba Leslie fogadott és le akart smárolni, de oda súgtam neki, hogy "Ne itt" majd elviharzott. Beért a suliba a 3 diák, Angela, David, Mark. Szívélyes fogadtatásban lehettek részesek, tiszteletükre egy osztály bemutató meccset tartottunk. Tetszett nekik majd Angela a meccs után leálított.

-Tényleg te vagy az?

-Mire vagy kire gondolsz?

-Hát arra, hogy te tényleg Jamie Lee Karter lánya vagy?

-Igen.

-Jajj, de szupii. Kaphatok autógrammot?

-Öhm, ja persze.

-Köszii. Amúgy láttam rólad régi gyermekkori fotókat. Tök cuki vagy rajta.

-Tényleg? Köszi, de hol láttad?

-Anyud régi Instáján.

-Értem köszi. Na de megyek átöltözni. Szia!

-Sziaa!

Nahát ez az Angela igazán kedves személyiség. Szimpatikus. Beérve az öltözőbe Olivia vörös feje fogadott. (ideges volt ugyanis 13-12-re vesztettünk)

-Te nyomorék kis senki! Ha azt a szájbakú*t utólsó ziccert másnak hagytad volna!

-Akkor is lehet, hogy vesztettünk volna. - mondtam elégedetten majd átöltöztem. Mikor kimenetem akkor Michael bácsi várt rám és a lányával ellentétben ő megdícsért. Majd kimenetem az aulából a szekrényekhez, mint kiderült Markkal leszek egy szekrényben. Hurrá, még nem is ismerem, de azért egy szekrénybe kerültünk. Mikor megláttam Markot azt hittem lemegyek hídba. Ez az a Begovacz Mark aki oviban... Oviban a pasim volt. Úristen remélem nem emlékszik rám. Eszembe jutott, hogy az öccse David meg Instán mindig beszívezi a posztom és alá mindig kicsi GIF-eket küld. Ajjaj kezdek félni, de mindegy túl éljük valahogy. Remélem. Az utolsó óra után haza mentem és kimenetem a pályára Tammyvel meg Bettyvel kosarazni. Tök buli volt. Addig amíg Patrick, Leslie és Oliver ott nem termettek. És mögöttük volt a két Begovacz. Uram atyám. Olyan vörös lettem, hogy az eper megirigyelt volna.

A kosarasok szellemeWhere stories live. Discover now