Part 3

64 9 48
                                    

Yine bir sınav haftası başlamıştı. 2. dönemin 2. sınavları. Naib A sınıfında olduğu için yine onlara sıra gelmişti ve Eli ile beraber nöbetçiydi. Oturup ders çalışırken müdür yardımcısı gelmişti.

-Yavrum şu kağıtları dağıtın hadi.

Kelebek sistemle sınav oluyorlardı. Şimdi ikisinin kağıtları dağıtması gerekiyordu.

Eli Naib'e döndü.

-9 ve 10ları sen al ben 11-12 leri.

-Tamam farketmez. Zaten 11leri dağıtmak istemiyodum.

Naib bunu dedikten bir saniye sonra 10/B ve 10/C ye kağıt götüreceği aklına geldi.

Başını kaldırdı.

-Eli aslında 10ları sen...-

Eli gitmişti. Şimdi 10/B ve 10/C ye girmek zorundaydı. İki sınıfın da erkekleriyle kavgalıydı kendi sınıfı ayrıca çok gariplerdi. Norton da C sınıfındaydı burdan belliydi zaten.

1. kata çıkıp 9ları dağıtmaya başladı. Melissa'nın sınıfını kısa tuttu. Gören sevgili falan sanıcaktı artık.

Kendi sınıfına girdi ve kağıdı masaya koydu. Zaten hoca çalışmaları için salmıştı onları. Edgar ve Luca'ya el salladı.

-Aa Naib kolay gelsin. Yani gerçekten. 10ların hepsine sen giriyosan eğer.

-Sus Luca.

-Amaan. Yemezler seni. Ama ısırabilirler dikkat.

-LUCA 30 DAKİKA KALDI ŞU KONUYU ÇALIŞTIRIR MISIN ARTIK??

Edgar fizikte pek iyi değildi. Luca'dan yardım alıyordu yine. Naib onlar konuşurken sıvıştı aradan ve 10/B ye gitti.

...

10/B de bir şey olmamıştı. "Belki de benle değildir sorunları." diye düşündü. Ya da belki sınava çalıştıklarındandır.

Diğer tüm sınıflara girdi ve sırada 10/C kalmıştı. Açıkçası pek girmek istemiyordu. Umuyordu ki Norton onu görmesin. Gerçi sınavı da 10/C de olacaktı.

Kapıyı tıklatıp içeri girdi. Neden sınıf çok sessizdi..? Öğretmenler masasına koydu kağıdı ve sınıfa bakmadan çıkmaya çalıştı.

+Heyy!! Kolay gelsin Naib.

-...

Naib arkasına döndü ve gergin bir şekilde gülümsedi. Herkes ona bakıyordu. Ayrıca sınıfın neden sessizleştiğini de anlamıştı galiba. Norton ayağa kalkmış sınıfa fizik anlatıyordu. Ayrıca gözlüğü de vardı. Onu ilk kez gözlükle görüyordu. Gerçekten çok yakışmıştı. Kendi gözlüğünü düşündü sonra. Norton'un kendisini gözlükle görmüş olmasından daha çok utanmıştı şimdi. Dalıp gitmişti.

-Ehh.. Görüşürüz.

Daldığını anlayınca daha çok utandı sonra dışarı çıktı. İşte bu yüzden nöbetçiliği sevmiyordu. Hep rezil oluyordu.

...

Aşağıya inip masayı düzenledi ve kalemliğini falan aldı. Zil çalmak üzereydi. 10/C nin kapısında beklemeye başladı. Sonuç olarak zil çaldı. Köşede Norton'un çıkmasını bekledi. O çıktıktan sonra girecekti.

Bir sürü kişi çıktı bir sürü kişi de girdi ama Norton çıkmamıştı. E heralde çıktı diye düşündü ve gidip oturacağı yere baktı. Cam kenarındaydı. Gidip oturdu. Gözlüğünü taktı kalemliğini hazırladı ve beklemeye başladı.

+Aaa benim sıramdasınn.

Naib sesin geldiği yere baktı. Ve karşısında Norton'u gördü.

-..Burası senin sıran mı..?

Norton x Naib (Nortnaib) TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin