KIRIK CAN PARÇALARI

7.7K 282 54
                                    

12.05.23
23:35

Hikayeye başladığınız tarihi buraya not olarak düşerseniz, beni çok mutlu edersiniz🤍

GİRİŞ.

Ayağındaki gümüşü stilettoların çıkardığı tok ses boş koridorda yankılanıyordu. Üzerindeki bej renk, üzeri taşlarla süslenmiş pahalı elbisenin yırtmacı, her yürüdüğünde uzun bacaklarını gözler önüne seriyor ve bakan herkesin dönüp bir kere daha bakmasına neden oluyordu.

Bu elbiseyi, geçen ay Milano'dan özel olarak sırf bugün için almıştı. Bugün özeldi çünkü en yakın arkadaşı Derin bugün dünya evine giriyordu. Her ne kadar kendisinin evlilikle ilgili pek hoş anıları olmasa bile içten bir şekilde arkadaşının mutlu olmasını diliyordu.

Derin, hayat dolu bir kızdı. Bir zamanlar kendisi de öyleydi ama yıllar önce kalbine vurduğu prangalar, sadece işine odaklı, soğuk birine çevirmişti onu. Pamir, Derin ile kendisinin ortak arkadaşlarıydı. Hatta erin ile ikisinin tanışmasına o vesile olmuştu zamanında. İyi çocuktu aslında ama yaşanan olaylar yüzünden onunla da ilişkisini kesmek zorunda kalmıştı.

2 ay önce Paris'teyken, Derin'den gelen ani telefonla öğrenmişti ilişkilerini. Arkadaşı, evlilik kararı alana kadar saklamıştı ondan ilişkilerini. Ona kızmıyordu, sebebini az çok tahmin edebiliyordu ama geçmiş geçmişte kalmıştı onun için. Kendi yolunda yürümeye başlayalı çok oluyordu.

Salonunun kendisi için açılan devasa kapısından içeri girince, salondaki çoğu kişinin bakışları kendisini bulmuştu. Gözleri ile etrafı taradı, salonun diğer ucunda, misafirleri ile ilgilenen çifti görünce, kendinden emin adımlarla oraya doğru ilerleme başladı. Henüz kendisini fark etmemiş genç çift gülümsemesine neden oldu.

Arkası kendisine dönük olan arkadaşına yaklaşınca boğazını temizledi. Suratındaki gülümseme ile kendisine dönen Derin'in ilk önce gülümsemesi suratında asılı kaldı. Olayları idrak etmeye başlayınca attığı çığlıkla arkadaşının boynuna sarıldı.

"İnanmıyorum! Defilem var, gelemeyeceğim demiştin!"

"Sen de senin düğününü kaçıracağıma inandın?"

İki genç kız, ayrılarak özlemle birbirlerine baktılar. Aysima, tekrar arkadaşını kollarının arasına çekerek sıkı sıkı sarılırken "Çok mutlu ol." diye fısıldadı kulağına doğru.

Derin'in arkasında durmuş, suratındaki şaşkınlık karışık gülümseme ile kendisine bakan Pamir'i görünce Derin'den ayrılarak ona elini uzattı.

"Tebrik ederim Pamir, mutluluklar dilerim."

"Teşekkür ederiz Aysima."

Genç adam minnet dolu bir ifade ile baktı genç kıza. Aysima, Derin için çok önemli birisiydi ve biliyordu ki eğer bugün gelmese, eşinin mutluluğu buruk kalacaktı.

Kırık Can ParçalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin