10. BÖLÜM tim

739 49 4
                                    

......

Yan eve giren kişi Kerem'di. Ama nasıl.

Şu uçakta ki Kerem

Tanıdığımız başka Kerem mi var?

Yok mu?

Var mı?!

Yok..

Var, Yok muhabbetimiz bittiğine göre ne mutlu bana ki artık konuya dönelim. O beni görmeden hızla eve girdim. Önce odama çıkıp üzerime rahat kıyafetler giydim. Rota mutfağa çevrildi. Her neyse mutfağa girip aldığım malzemeleri yerleştirmeye başladım derken telefonumun çaldı abim arıyordu.

Yakışıklımm arıyor..

"Alo yakışıklım" "güzelim nasılsın? iyi misin? gittin mi yeni görev yerine? yeni görev yerin neresi?"
"Gayet iyiyim evet geldim ve yeni görev yerim Mardin komutanım" "aferin asker yakında izin ayarlayıp gelmeye çalışırım" "tamam abicim" "sen ne yapıyorsun.."

Abimle biraz daha konuştuktan sonra kapatmış kendime yiyecek bir şeyler hazırlamıştım şimdi ise televizyonun karşısına oturmuş birşeyler yiyerek saçma sapan diziler izliyorum..

Bir süre sonra bu saçma diziler de sıkıyor insanı, mutfağa gelmiştim kendime kahve yapacağım derken telefonum çaldı.

Galiba aramak için mutfağa girmeni bekliyorlar Arin.

Bence de Eftalya

Arayan yabancı bir numaraydı, ne yaptım tabi ki de açmadım. Neden? Çünkü ben uslu bir kızım.

Ya, ya ne uslu her hafta nezarete düşen de benim zaten!

Sensin zaten?

...

Fena soktu yanlız

Heh! Geldi Joker'in Anka hali.

Sen. Ne. Dedin. Ban-

Telefonun 6. Kez çalmasıyla artık 'yetoo' diyerek açtım. "Buyur?" Metalik bir ses önce hafif bir kahkaha attı
"Eftalya.. Eftalya bana yaptıklarının cezasız kalacağını düşünmüyordun herhalde. Bana yaptıklarının cezasını teker teker vereceksin senden öyle bir intikam alacağım ki ölmek için ayaklarıma kapanıp yalvacaksın, öyle canını acıtacağım ki, seni güneşten bulutlardan mahrum edeceğim ölmek için saniyeleri sayacaksın." "Bir şey soracağım elbette ölmeden istediğin kadar sor" "sen canını yaktığım hangi it- ay köpek- aman pardon hangi insandın çıkaramadım" "kim olduğumu söyleyeceğimi düşünmedin herhalde" "e iyi o zaman bittiyse sana iyi kudurmalar" diyerek yüzüne kapattım salak herif. Numarayı istihbaratçı bir arkadaşıma gönderip kahve yapmaya geri döndüm.
Kahvemi ve kitabımı alıp balkona çıktım.

Ben bu kitapta ki kızın yerinde olsam, böyle bir çelişki arasında kalsam hiç düşünmem çeker giderim.

+1

Ama ben, ama ben.. kıyamam kii

Salak.

Tam kitabımı okumaya geri dönmüştüm ki izlenme hissiyle geri bırakıp etrafımda göz gezdirdim. *Ben bu balkona çıkan aklımı sikiyim cidden. Hayır yani Adel'i biliyorum o salak ama benim de mi hiç aklıma gelmedi.

(A) ayıp oluyor Eftalya..

Olsun ayıp, yani biraz ayıp olsun. Şu an Kerem denen varlık ile bakışıyoruz daha mı iyi? Onu şaşkın şaşkın bırakıp, eşyalarımı toplayarak odama çıktım. Üzerimi değiştirip Ares'i kendime çekip sarılarak uykuya daldım..

ANKA Küllerin AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin