Trei călăreți opresc în fața casei din lemn, doar unul dintre ei descălecând și pornind spre ușă. Ambele gărzi ar vrea să-și urmeze regele, dar acesta a insistat de nenumărate ori că nu are nevoie de protecție în casa surorii sale.
Aleydis îl aude pe Kiernan bătând în ușă și îi deschide, întrebându-se ce îl aduce acolo pe fratele ei. Nu s-au mai văzut de doi ani, Kiernan fiind ocupat cu noul tratat cu oamenii din Feleris. Elfa nu a cerut detalii, preferând să nu se implice în politica regatului. Până la urmă, dacă lucrurile ar merge prost, ea ar fi învinovățită de nobilime, care ar considera ca prezența ei blestemată ar distruge șansele unei alianțe.
Elfii nu au des copii bastarzi, iar cei precum Aleydis sunt văzuți ca un blestem, aducători ai răului și ghinionului.
– Nu mă așteptam să te revăd, Aleydis îi mărturisește fratelui ei. Nu atât de curând, cel puțin. Să înțeleg că negocierile au mers bine.
Sau foarte rău.
Cu douăzeci și șapte de ani în urmă, Aleydis a părăsit Kasehlia, capitala și locul unde familia regală petrece mult timp. Cinci luni după moartea tatălui ei, iar nobili au avut motiv de fericire, cu ea plecată. Nu s-a așteptat să își mai vadă frații și surorile, dar s-a bucurat când aceștia au apărut la ușa ei.
După moartea reginei, tatăl ei a făcut o greșeală, găsind confort în brațele alteia. Relația nu a durat mai mult de o săptămână, dar cei doi au avut un copil. Regele Elian avea deja patru copii, doi fii și două fiice, nimeni nu se aștepta la al cincilea, o fiică din flori.
– Depinde de perspectivă, Kiernan răspunde. Ai mai fost deranjată de Reuben?
Observând brusca schimbare a subiectului, Aleydis alege să o ignore pentru moment.
Aproape îl compătimește pe elful care a cerut-o de soție de nenumărate ori. Nu știa că o mică menționare îi va face pe frații ei să apară la ușa lui Reuben. Aparent, o vizită de la rege și de la comandantul său a făcut minuni când încercările lui Aleydis au eșuat.
– Cred ca l-ați speriat de moarte. Ce i-ați spus?
– Doar ca dacă nu încetează o lăsăm pe Linnea să îl oprească, Kiernan glumește.
Linnea, bunica lui Aleydis și a fraților ei, este o adevărată forță. Totuși, se îndoiește că doar asta l-a făcut pe Reuben sa înceteze.
– De ce ai venit? Aleydis întreabă.
Din câte a auzit prin satele apropiate, negocierile abia s-au terminat. Satul ei este mult mai departe de capitală. Kiernan ar trebui să fie acolo, alături de familia sa. Aleydis nu se va îndoi niciodată de capabilitățile rudelor ei, dar regele nu ar trebui sa stea departe de Kasehlia prea mult.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...