SELAM
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
İYİ OKUMALAR
HAYATİ TEHLİKE
Cesur zile bir kez daha bastı. Açılmayan kapı aklına tek bir şeyi getiriyordu.
Kadın her şeyi anlatıp kaçmıştı.
Tabi yalanda olabilirdi.
Telefondan yakın olduğu bir devremini arayıp kadının bilgilerini verdim.
Kadın şehir dışına çıkmışsa bile kayıtlardan bulurduk.
Telefonundan saatine baktığında 7'ye geliyordu geç olmuştu.
Hemen park ettiği arabasına doğru ilerledi.
Zümrayı tek bırakmak istemiyordu.
Sürücü koltuğuna yerleştiğinde eve doğru sürmeye başladı.
Telefonundan güzelinin numarasını tuşlayıp açmasını bekledi.
Açılmayan telefonla kaşlarını çattı. Telefondan lazım olur diye yan komşusu Sezen teyzenin numarasını tuşladı ilk çalışta açılan telefonla hayret etti.
"Cesur oğlum"sevimli çıkan sesiyle tebessüm etti.
"Sezen teyze nasılsın iyi misin"
"İyim yavrum iyim baklava açıyordum bende bizim çocuklar bayılır hem mahallede yemek verilecek onun içinde"
"Öylemi şimdiden ellerine sağlık eminim çok güzeldir"
"Afiyet olsun oğlum bugün fırına veremde bir tadına bakın bak konuşmaya tuttum seni ne için aramıştın oğlum "
"Zümra için aramıştım bugün evdeydi arıyorum açmıyor merak ettim size zahmet olacak ama-"
"Olur mu öyle şey Cesur oğlum ben hemen bakı veririm merak etme haber veririm ben sana"
"Çok teşekkür ederim Sezen teyze haber bekliyorum"
"Tamam oğlum haydi görüşürüz" kapanan telefonla rahatladı.
O sırada mutfakta olan Sezen hanım oğluna seslendi.
"Kerem" bir kaç defa seslense de tık yoktu. Unlu ellerini silkeleyip ayağa kalktı.
Mutfaktan çıktığında geldiği salon boştu koridora ilerleyip soldaki oğlunun odasına ilerledi yan kapıdan gelen seslerle banyoda olduğunu anladı. O sıra çalan kapıyla demir kapıya ilerledi.
Açtığı kapıyla oğlu gibi sevdiği Kayayı gördü. Ona sarılan kollarla yüzündeki tebessüm arttı.
Ne çok severdi Kayayı ,çok üzülürdü geçmişi için neyse ki şuan iyidi.
"Hoşgeldin oğlum"
"Hoşbuldum sultanım" kendinden ayrıldığında tam ayakkabılarını çıkardığı sıra engel oldu içeri girmesine kaşlarını çatan adamla alttan alttan güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLZEDE
Fiction généraleBeni terk eden ailemin mahallesine taşınmıştım en fazla ne olabilirdi ki... Zümra Altun ~ Kayahan Yıldırım