Aylardır bölüm gelmediği için özür dilerim okuldu sınavlardı staj işleriydi derken haziran geldi o dönem yeni bir hikaye yazdım (hala yazım aşamasında) ve temmuz başı bir işte çalışmaya başladım.
Bu kurguyu seviyorum içinde ki vahşeti ve kanı. Çok seviyorum kesinlikle bırakmazdım ama baştan yazmam gerek çünkü NASIL BEĞENİYORSUNUZ CİDDEN BERBAT.Yeni hikaye tamamen bağımsız bir hikaye full kan vahşet ve aşk olacak.
Çok sevildiği için bu hikayenin bölümlerini bırakacağım. Yazmaya devam edeceğim.
Arada bildirimlere soru atacağım lütfen bakın ve yanıtlayın çünkü cevaplara çok ihtiyacım oluyor😭😭✍️MTP etiketinde de 1. olmuşuz ne ara olduk bilmiyorum ama bu sizin başarınız beni gereksiz sevdiniz yemin ederim o yazı tarzı ne öyle okurken utançtan ölüyorum mzşsösösşs neyse
START AGAIN BEBEĞİM
- • -
Babalık nedir? Küçük bir kız çocuğunu dövmek mi? Yoksa ona baskı kurmak mı? Onu kendinden yaşça büyük bir adamla zorla
evlendirip o küçücük yaşta anne yapmak mı? Kızını başka birine satmak mı yoksa onu taciz etmek mi? Gözünün önünde annesini dövüp ona "aynı annen gibi orospusun" demek mi? Ya da onu zorla çalıştırıp parasını günahlarına harcamak mı? Okul okutmamak ev hanımı yapmak mı? Bir kız çocuğunu yetiştirmeyi bilmeyen bir adamdan sizce gerçekten iyi bir insan olur mu? Ya da yaptığı bunca şeye rağmen sözde diniyle cennete gitme şansı nedir? Rab ona cenneti helal kılar mı? Kendi gücünü çocuğuna şiddet uygulayarak gösteren ve onu istismar eden bir adam nasıl olurda hala yaşayabilir? Öldürmek suç... Peki neden böyle pislikleri öldürmek suç. Neden hakkını aramak ve adalet istemek suç? Sizi bu hale bu sistem...
- • -Anastasia POV
Hayat güzel diyenleri sikeyim tamamen boktan. Şu an bile. Ciddi misiniz?
Karşınızda size tamamen benzeyen iki inatçı kopyanız dururken hayat nasıl güzel olabilir? Kusma isteğimi zor bastırıyorum. Çok ciddiyim. Of Tanrım nerelerden düştüm ben buraya?
Geldiğim an gözlerimi Louis'den değilde adı her yerde geçen Suç Lord'undan (daha doğrusu kesinlikle güzellik lordu olmalıydı) alamadım. Etrafına yaydığı o enerji ciddi miydi? Sadece bir kez rüyasına girmiştim ve o da savunmasızdı bu enerjisini fark etmemiştim ama şimdi ediyordum. Louis'in sessiz, sakin ve tehditkar enerjisinin yanı sıra William'ın enerjisi tamamen bağırıyordu: "ÖL" diye bağırıyordu. Şeytani gözlerinden bir süre ayıramadım gözlerimi.
Sherlock ise neredeyse onun varlığını unutmuş gibi bana bakıyordu değil mi? Evet öyle. Louise'le konuştuktan sonra içeri geldim ve şimdi ne oldu? İki piç bana tamamen şaşkınlık ile bakıyor. Tanrım bu iş neden bu kadar zor?
Gözlerim yeniden William'a kaydı. Yüzünde ki gülümseme genişledi. Ama daha şeytani bir hal aldı. Direk ona bakarak konuştum.
"Kraliçe ile görüştün mü?" Yüzünde hiç şaşkınlık ifadesi belirmedi onun yerine Sherlock şaşkın şaşkın baktı. Tam cevap verecektim ki Mycroft benim yerime konuştu. Ne gıcık ama.
"Kız kardeşimiz Alman hükümeti için çalışıyor. Alman hükümeti bu işte İngiltere ile beraber. Bu çok doğal." Sinirle dudaklarımı büzerek nezaketsiz bir teşekkür ettim ve sonra Sherlock'un yanına oturan William konuştu. "Kraliçe ile konuştum Ana." Yüzümde sakin bir gülümseme oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angels Like You | SherLiam +18
Romance"seni yakaladım" "bana baktığın zaman benim neler hissettiğimi biliyor musun? gerçekten doğrunun ne olduğunu hissettim. bir meleğin nasıl görünebileceğini gördüm. cennetin nasıl bir yer olduğunu fark ettim. cehennem beni yanına almadan önce, uçu...