❤Capitolul 10 ❤

482 42 4
                                    

Stau pe scaun și îmi privesc îngerul, care acum nu mai are aripi. Au trecut 5 zile de când am adus-o acasă și nimic nou. Doar sta întinsă în pat și respira încet fără să se trezească. Și totul din vina mea.

Cum am putut sa o fac sa sufere atât? Cum am putut sa o jignesc. De ce dracu nu am prețuit-o când era cu mine? Dacă moare, jur ca o sa ma duc după ea. O sa ma omor. Și cum o sa îi spun dacă se trezește ca exista riscul sa nu mai poată face copii?

Orice fata visează să aibă copii. Dar ei s-ar putea sa i se spulbere acest vis. Și numai din vina mea. Când se va trezi o voi duce înapoi la familia ei. Eu nu o merit.

-Harry, du-te și dormi putin stau eu cu ea, zice Perrie din spatele meu.

-Bine, dar sa nu pleci de lângă ea.

-Bine.

SAM POV:

Stau pe o margine pe pat și mă privesc în oglindă. Sunt desfăcută la par și port o rochie albă simpla. Oare am murit? Și dacă da ce mai caut aici?

-Asta, zice o fetita arătând cu degetul spre patul în care zăceam.

-Tu cine ești?

-Eu sunt un înger. Sunt aici ca sa te întorci din nou la Harry și prietenii tăi.

-Am murit?

-Pe jumătate. Tu ești sufletul ei. Acum umbli prin casa, dar nimeni nu te vede. Ești ca un fel de fantoma.

-Și cum fac sa plec de aici și să se trezească ea?

-Harry. Harry te poate ajuta. Trebuie sa intri într-un vis de al lui și să îl faci sa creadă că te vei trezi. Apoi vi repede la Sam și aștept o conexiune.

-Cum fac toate astea?

-Doar tu poti ști. Eu plec.

-Dar dacă nu pot cum te chem.

-Vei reuși. Nu mai ai nevoie de ajutorul meu. Aici toată lumea te iubește. Mai ales Harry.

Apoi a plecat, lăsând un praf din care a căzut o scrisoare. M-am aplecat sa o iau și am deschis-o.
"Tu ești în inima lui, iar el e în inima ta. Inima te poate salva din asta. Crede și vei reuși. "

Ce voia să spună? Ma îngrozește lucrul asta. Am plecat repede de acolo, și am mers în cameră lui Harry. Dormea, asta e momentul. Am închis ochii și m-am gândit la inima mea. Apoi totul a devenit alb.

-Sam, zice Harry din spatele meu.

-Harry? Alerg eu spre el luându-mă în brate.

-Îngerul meu.

-Harry, ascultă-mă. Eu nu sunt moarta. Când o să mor, inima ta nu va mai rezista fără a mea și va înceta să mai bată. Acum ajută-mă să mă trezesc. Am nevoi de inima ta. Când te trezești închide ochii și gândește-te la inima ta. Și vei da de mine. Iar eu voi face la fel. Asa ma vei trezi. Dacă nu faci asta pana la 12 noaptea eu voi pleca.

-Stai unde pleci?

-Trebuie sa te gândești la asta.

Apoi am plecat departe. Am închis ochii și m-am gândit la inima mea și m-am trezit în casă. Am alergat în cameră unde zăceam și am închis ochii gândindu-mă la inima. Poate găseam o conexiune cu Harry.

HARRY POV:

M-am trezit transpirat tot. Am încercat să îmi aduc aminte ce am visat dar nu reușeam nimic. M-am uitat la ceas era 23:30. Ceva de 12 noaptea. Am închis ochii și am început să mă gândesc.
"-Harry, ascultă-mă. Eu nu sunt moarta. Când o să mor, inima ta nu va mai rezista fără a mea și va înceta să mai bată. Acum ajută-mă să mă trezesc. Am nevoi de inima ta. Când te trezești închide ochii și gândește-te la inima ta. Și vei da de mine. Iar eu voi face la fel. Asa ma vei trezi. Dacă nu faci asta pana la 12 noaptea eu voi pleca. "
Dintr-o data am deschis ochii și mi-am adus aminte. M-am uitat din nou la ceas și am văzut că era 12 fără 10 minute. Am sărit ca ars din pat și am înaintat spre dormitorul lui Sam,dar am dat nas în nas cu Claire.

-Harry, ce faci cum te simți?

-Uite nu am timp acum vorbim mai încolo.

-Nu ascultă-mă. Eu voi pleca din casa. Ma simt vinovata.

-Cat e ceasul?

-E aproape miezul nopti. Mai sunt 2 minute.

- La dracu.

Am închis ochii și m-am gândit la inima mea. Acolo era Sam. Am stat cu ochii închiși pana când am văzut alb în fata ochilor, dar tot nu am încetat să nu mă gândesc la inima mea.

SAM POV:

Am simțit o presiune în zona inimi. Merg pe un câmp plin de flori. Pe o parte și pe alta se derulează imagini cu mine și cu Harry din clipa în care m-a răpit, pana când am sărit din mașină. Auzeam toate cuvintele din acele clipe pe care le-am trăit.

-Hei, zice cineva din spatele meu. Ma întorc și mă văd oe mine.

-Cine ești?

-Eu am fost mereu aici când erai în comă. Sunt tu. Acum și eu și Harry suntem conectați pe inima ta. Vreau sa te întreb ceva.
-Ce?

-Vrei sa te întorci la Harry. Gândește-te bine, nu mai avem mult timp.

-Da ,vreau.

-Ok, atunci închide ochii și puneți mâna pe inimă. Nu îi deschide pana nu iti zice inima sa o faci.

Am închis ochii,asteptand sa îmi zică inima ce sa fac. Am simțit ceva în inima. Asta era. Trebuia sa îi deschid. Am deschis ochii cu teama. Am văzut o camera. Camera mea si a lui Harry. De când nu am mai fost aici. Am auzit niște voci, era Harry.

-Harry, am încercat să zic dar tot ce s-a auzit a fost un sunet răgușit.

Harry era la ușă și vorbea cu Claire. Lacrimile mi se scurgeau pe obraji. Și în momentele astea el tot cu ea sta? O sa îi spun sa ma ducă acasă. Cum poate sa fie asa egoist? Am stat acolo și mă invinovateam ca am ales sa ma întorc aici. Mai bine muream.

-Sam, zice Harry și mă ia în brate.

-Lasă-mă.


In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum