-Nem hiszem el, hogy egy normális buli sincs az életben!-fogta a fejét Sarah, mikor John B otthonánál csöveltünk a történt események után.
-Őszintén, mikor van?-kérdeztem vissza, mire mindenki felnevetett.
-Nem nézünk valami filmet?-vetette fel Pope.
-Miért nee-bólogatott Sarah és John B.
-Pope előtte beszélhetnénk?-kérdezte Kie tőle zavartan.
-Öhm persze-bólintott Pope, majd félreáltak.10 perc múlva meg már kézenfogva jöttek vissza.
-Oooo-csódultam fel először én a döbbendtől.
-Akkor ti most...?-kérdezte vigyorogva John B.
-Igen-válaszolta a pár mosolyogva.
-Gratulálok tesó!!-veregette meg Pope vállát JJ és John B.
-Úristen Kie, már erre vártunk mióta!-ugrottam a legjobb barátnőm nyakába, aki nevetve hagyta, hogy összenyomjam az ölelésemmel.
-Annyira örülünk nektek!-lelkesedett Sarah is.
-Köszönöm lányok, végre megoldódik minden-mosolyogott Kie is.Miután a fiúk is, és a lányok is tartottak egy ,,kupaktanácsot", újra felmerült a film nézés téma.
-Mit nézzünk akkor?-kérdezte Pope, és közben Kiara derekát ölelte át. Olyan cukik!!!
-Legyen horror-mondta John B.
-Miért pont horror?-nyöszörögtem.-Ráadásul este! Így biztos nem fogok aludni-nevettem fel.
-Félsz a horror filmektől?-érdeklődött JJ.
-Csak az Annabelle-től. Olyan rémisztő az a baba-kuncogtam.
-Csak szerintem nem?-értetlenkedett Pope.
-Szerintem se-vonta meg a vállát John B.
-Nem muszáj, hogy mindenképpen horrort nézzünk-ajánlotta fel kedvesen JJ.
-Neem, mit szóltok az ,,Az"-hoz?-kérdeztem a többiektől.
Erre mindenki csak mosolyogva bólogatott.
-Megyek csinálni a popcornt-mondta Sarah, és bementünk a házba, mert eddig a kinti függőágyban voltunk mindannyian.
-Én pedig összeállítom az italokat-indultam én is befelé.Amíg Sarah berakta a zacskós popcornt a mikróba, hogy ugye kipattogjon a kukorica, addig én elővettem a hűtőből pár hideg sört, és szóba elegyedtünk.
-Na és mi újság veled és John B-val?-érdeklődtem.
-Megvagyunk. Bár most nagyon lefoglalja őt az aranyprojekt, de sok időt töltünk együtt-válaszolta mosolyogva.-Na és te és JJ?
-Iszonyú kedves és udvarias. Jó a humora, mindig fel tud vidítani, és persze irtó helyes-mondtam mosollyal az arcomon.
-Ó, valaki szerelemes-vigyorogott Sarah, mire csak felnevettem.
Mikor sikeresen minden készen állt a filmezésre, mindenki elhelyezkedett a kanapén. Odabújtam JJ-hez, aki átölelte a derekam.
-JB adsz egy sört?-kérdeztem, mert a mellette lévő asztalon volt minden nasi és üditő.
-Persze Em-adta ide a hűsítő italt.
-Mióta van Emmának új beceneve?érdeklődött Kie.
-Nemrégóta-nevettem el magam.A film kábé harminc percnél tartott, amikor vagy huszadjára hivogatott anya.
-Basszus, nem értik meg, hogy nem megyek haza?-idegeskedtem.
-Biztos aggódnak-simogatta a hajam JJ.
-De könyörgöm, ne tiltsanak már el tőletek! Nélkületek semmi se történne ezen a nyáron!-mondtam ki, mire mindenki elmosolyodott.-Nem aludhatunk ma itt mind John B nálad?-kérdeztem.
-De, persze, hisz amúgy is késő van.Mikor vége lett a filmnek, John B és Sarah JB szobájába mentek értelemszerűen aludni, én JJ-vel Jajy szobájába, szegény Kie és Pope pedig maradtak a kanapén. :)
-Adok egy pólót, hogy tudj miben aludni-adott át egy felsőt a szekrényéből JJ.
-Akkor ne számíts arra, hogy vissza is adom-vigyorogtam rá, mire ő csak mosolyogva megrázta a fejét.
-Átveszem a fürdőszobában-mondtam.
-Előttem is átveheted, már láttalak meztelenül-kacsintott rám pimaszul.
-Jajy!-szóltam elvörösödve, mire a szőke csak nevetett.
Bevánszorogtam a fürdőbe, majd felvettem a pólót. Természetesen nagy volt rám. :)Kilépve a helyiségből, visszamentem a barátomhoz, és leültem mellé az ágyra.
-Gyönyörű vagy-tűrt a fülem mögé egy hajtincset.
-Köszönöm-dadogtam zavartan.
-Imádom, hogy mindig zavarba tudlak hozni!-nevetett fel aranyosan.
-Neeem is!-tagadtam.
-Dede-bólogatott vigyorogva majd magához húzott.-Ismerd be.
-Na jó-adtam meg magam mosolyogva, mire JJ megcsókolt, amibe szokás szerint beleszédültem. Elváltunk egy pillanatra, majd mosolyogva egymásra néztünk, és most én hajoltam hozzá közelebb, és a számat az övéjére tapasztottam. JJ átfogta kezével a derekam, miközben én a hajába túrtam.Fél kettő körül elmentünk aludni, JJ pedig átölelt hátulról, majd a fülembe suttogta:
-Szeretlek.
Hideg borzongás futott végig a hátamon, emiatt a jóleső szó hallatán.
-Én is téged-vigyorogtam egyfolytában.[...]
Másnap reggel sehol se volt a szőke barátom mellettem. Kikászálódtam az ágyból, és kimentem a nappaliba, hátha ha ott van, na meg a többiek is. Ott is voltak, és reggeliztek.
-Jó reggelt Csipkerózsika, csakhogy felébredtél-csókolt meg JJ, aminek köszönhetően már nem is voltam álmos.
-Szia Emma!-üdvözöltek a többiek.
-Helló srácok-foglaltam helyet, John B pedig elém tett egy tányér rántottát, amit Sarah-ék is fogyasztottak.
-JB mintha te lennél az igazi báttyám-nevettem fel, mert tényleg így gondoltam. JB erre csak elmosolyodott.Miután én is elkészültem, közösen elterveztük a napot.
-Elmehetnénk bulizni-dobta be az ötletet John B.
-A tegnapiból is balhé lett-ellenkeztem.
-Ugyan már, mindig van balhé, ez már csak a szokásos-nevetett fel JJ.
-Ez nem vicces-ingatta a fejét Sarah.
-Akkor a buli off. Valami más ötlet?-fordult körbe Pope.
-Tartsunk csak mi így hatan a kastélynál egy Sneci bulit, ami tényleg SNECI buli-emeltem ki a sneci szót.
-Igenis drágám-karolta át nevetve a vállam JJ.
-Drágám?-kérdeztem vissza mosolyogva.
-Igen-tűrt a fülem mögé egy hajtincset.
-Előtte viszont be kéne vásárolni a partira. Ki tart velem?-tette fel a kérdést Sarah.
-Megyek veled-válaszolt Kie.
-Addig is én felállítom a Jakuzzit. Fiúk, segítsetek már!-kérlelte őket John B, majd hosszas nyafogás után ők pedig belementek.
-Én mit csináljak?-álltam totál szerencsétlenül, mert Kie-ék már el is indultak a boltba.
-Haza szaladhatnál egy két társasért, amivel tudnánk játszani-mondta Pope.
-Oké, sietek-bólintottam, de JJ megfogta a kezem.
-Minden rendben lesz otthon a szüleiddel?-nézett a szemembe.
-Nyugi, nem lesz baj-fogtam meg a vállát, mire ő már nyugodtabban bólintott, és nyomott egy puszit a fejemre.Gyors sétáltam hazáig, majd mikor odaértem, alig észrevehetően beosontam, majd fellopakodtam a szobámba. Kivettem a komodómból pár társasjátékot, majd halkan lementem a földszintre, viszont ,,nagy szerencsémre" hallottam egy hangot a hátam mögül.
-Nocsak, ki van itt?-szólt Noah gúnyosan.
-Mi történik? Ó, csak nem te vagy Emma?-érkezett még több gúnyos válasz, mikor anyuék is idejöttek.
-Mi az, haza találtál a családodhoz?-gúnyolódott apa.
-A múltkori után nem is nevezném őt a húgomnak-forgatta a szemét Noah kegyetlenül. Szörnyen estek a szavaik. Még ha, részben igazak is voltak...
-Figyeljetek, én csak haza szaladtam valamiért, de már rohanok is, szóval örülhettek!-kezdtem el a vitát.
-Pont ez a baj Emma, hogy pár percre haza jössz, majd utána se kép, se hang, több napra is eltűnsz! -akadt ki anya.
-De én Sneci vagyok!-emeltem fel én is a hangom.
-Tudod mit? Az én házamban nem fog élni egy Sneci se-mondta anyu szúrósan, mire én köpni-nyelni nem tudtam.
-Anya, most komolyan, attól még, hogy Noah agymosást tartott nektek erről a ,,snecigyűlöletről", attól még igenis jó arcok! Szeretek John B-ékkal lenni, szeretek velük időt tölteni! Végre találtam barátokat!-ordítottam már annyira, hogy egy könnycsepp is lefolyt az arcomon.
-Mint mondtam, nálam egy Sneci se lakjon-közölte kíméletlenül anya.
-Szívem, ne küldd el otthonról őt-suttogta apa kicsit aggódva anyának, mert gondolom nem tudta, hogy hol tudnék élni akkor, ha nem otthon.
-Gábor, ne gyere ezzel! Te meg Emma, takarodj innen, és fogd a holmidat!-kiáltott rám anya, mire összerezzentem.
-Ha annyira akarod...-suttogtam könnyes szemekkel, majd felszaladtam a szobámba összepakolni a holmiaimat. Begyömöszöltem az összes ruhámat egy bőröndbe, a könyveimet, a telefontöltőmet, a laptopomat, beraktam egy hátizsákba. A ma esti Snecibuli miatt a társasjáték maradt a kezemben, majd lementem a lépcsőn, és megálltam a szüleim és a testvérem előtt.
-Ég veletek-néztem rájuk megsemmisülten, mire látszott rajtuk, hogy megbánták amiket mondtak rám, köztük azt, hogy menjek el otthonról. Kivéve Noah-t. Ő elégedett mosollyal pásztázott, és örült annak, hogy végre elhúzok innen.
Fogtam magam, és elrohantam John B-ékhoz. Már ha bőröndöt magam után húzva tudnék rohanni.
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...