•40•

835 44 116
                                    

Pov. Norwegia
Gdy się ocknąłem zauważyłem że jestem przywiązany do kaloryfera, Polska siedział na łóżku również przywiązany do niego. Po chwili ktoś wszedł do pomieszczenia, był to mój brat..

-[Szwecja] Dzień dobry, wyspaliście się?-spytał z szerokim uśmiechem.

-[Norwegia] Szwecja co ty wyprawiasz!

-[Szwecja] Nie interesuj się za dużo, im więcej będziesz wiedział tym większa szansa na skończenie zakopanym w lesie.

-[Norwegia] Proszę cie ogarnij się, wypuść nas, skończ to..

-[Szwecja] Braciszku ale ja się dopiero rozkręcam.-zaśmiał się głośno.- A No właśnie Polska popatrz jaki mam ładny nowy nóż~

Szwed wyciągnął z jakiejś kieszeni nóż po czym zaczął się mu przyglądać.

-[Szwecja] Hmm nadaje się idealnie do.. ZAMORDOWANIA NIEMCA, i tej głupiej pindy przy okazji też.-zaśmiał się psychicznie. (Nwm czy pisze się psychicznie ale chuj).

Spojrzałem na Polaka, ten wpatrywał się w Szwecję z nienawiścią i mordem w oczach..

-[Polska] Mmmmmmmm!-wykrzyczał przez chustkę.

-[Szwecja] No cóż, miłego dnia, może przyniosę ci trupa twojego ukochanego przed zakopaniem go~.

Szwed uśmiechnął się szeroko po czym wyszedł z pomieszczenia zakluczając drzwi. Po niedługiej chwili usłyszałem trzaskanie drzwiami wyjściowymi i zakluczanie ich. Spojrzałem na Polaka, wyglądał na naprawdę wściekłego..

-[Norwegia] Nie przejmuj się Polska.. on napewno żartował...

Szczerze to sam nie wierzyłem w to że żartował.. Po chwili zauważyłem jak Polska zaczyna się wiercić na łóżku, z wiercenia się przeszło w szarpanie się. Chłopak wpadł w jakiś szał..

-[Norwegia] Nie męcz się tak, doskonale wiesz jakie te sznury są mocne..

Młodszy zaczął krzyczeć przez tą chustę, nie przestawał się szarpać i robił to coraz mocniej.. trzepak wszystkim tak mocno że chustka mu spadła.

-[Polska] Jebany skurwiel! JA MU KURWA DAM ZABIĆ NIEMCA.

-[Norwegia] Polska spokojnie..

-[Polska] Nie! Spierdalaj.

Jego oczy płonęły (nie tak dosłownie), nie przestawał się szarpać. Polska był przywiązany do ramy łóżka, szarpał się tak mocno że w końcu wyrwał ramę.. cały zdyszany sciągał z siebie sznury.

-[Norwegia] Jak ty to..

-[Polska] Srak kurwa.

Odwiązał się cały po czym szybko podbiegł do drzwi które były oczywiście zakluczone.

-[Polska] Jak go tylko kurwa zobaczę ..!

-[Norwegia] Polska do jasnej cholery! Uspokój się.

-[Polska] Jak mam się niby uspokoić?! Ten spierdoleniec chce zabić Niemca i Włochy!

Chłopak zaczął ciągnąć za klamkę, drzwi jednak się nie otwierały. Pociągnął tak mocno że klamka się ułamała..

-[Polska] Nosz kurwa! Zjebane gówno.

Młodszy chciał wywarzyć drzwi barkiem, coś mu jednak nie wychodziło. Zmęczony usiadł na chwilę na rozwalonym już łóżku.

-[Polska] Co to jest za zjebany dom?! Żeby okna w pokoju nie było?

Po chwili chwycił za ramę łóżka, podszedł do drzwi i zaczął nią w nie nawalać, drzwi jednak nadal ani drgnęły..

-[Norwegia] Tym napewno tego nie zrobisz.

~Doktorek~GerPolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz