Bölüm 1: Gizemli Parmak

22 6 0
                                    

Mark için her sabah aynı rutini izliyordu; kahvaltı, ayakkabıların bağcıkları, Rocky'nin tasma kontrolü ve ardından evden çıkış. Ancak bu sabahın diğerlerinden farklı olacağını bilmiyordu.

Sabahın erken saatlerinde Mark ve Rocky, taze bahar havasını solumak için yürüyüşe çıktılar. Şehir, güneşin yüksek binaların ardından altın ışıklarını yaymaya başladığı anda, sessizce uyanıyordu. Mark, bu huzurlu anları takdir etmeye zaman ayırıyordu; sanki şehir, günün karmaşası patlak vermeden önce, onun bu sessizliğin tadını çıkarmasına izin veriyor gibiydi.

Ancak bu huzur, Rocky'nin beklenmedik ve aciliyet dolu havlamaları ile son buldu. Mark, Rocky'nin gözlerinin bir çınar ağacına sabitlendiğini fark etti. Mark, korku ve merak dolu gözlerle yaklaştı; Rocky'nin bu kadar aciliyetle neyi işaret ettiğini merak ediyordu.

Rocky'nin tüylü patileri, çılgınca ağacın dibini kazıyordu. Dikkatle yaklaştıkça, Mark'ın kalbi hızlandı; küçük bir tümsek, toprakta hafifçe kabarmış gibiydi. Titreyen elleriyle tümseği kaldırdı ve huzursuz bir korkuyla içine baktı.

Avucunda, tırnağı parlak kırmızı bir ojeyle kaplı, kopmuş bir insan başparmağı duruyordu. Mark, dünya etrafında donmuş gibi hissetti. Normalde huzurlu bir park yürüyüşü, tekinsiz bir buluşmaya dönüştü.

Mark, korku dolu bir titremeyle telefonunu çıkardı ve polisi aradı. Telefonun tuşlarını, titreşen parmaklarıyla bulmaya çalıştı. Bu ürkütücü keşfi, telefonun diğer ucundaki memura anlatırken, sesinin titrediğini fark etti.

Polis gelene kadar, Mark, kesik başparmağı dikkatlice inceledi. Bu parmak kime aitti? Neden burada, ağacın altında gömülüydü? Sorular, zihninde hızla dönüp duruyordu. Bu, artık sadece bir sabah yürüyüşü değildi; bu, onun dikkatini çeken ve çözülmesi gereken bir bilmecenin başlangıcıydı.

Polis gelip bölgeyi kordon altına alırken, Mark kendi içine döndü. Bu gizemin çözülmesini bekleyemeyeceğini biliyordu. Bu nedenle, eve dönerken, sessiz bir yemin etti: bu gizemi çözene kadar dinlenmeyecekti.

Bu olay, Mark'ın hayatında büyük bir dönüşümün başlangıcıydı. Kesik parmak, çözülmesi gereken karmaşık bir sırlar ağının sadece ilk parçasıydı. Mark, tehlikenin ve aldatmacanın her köşede olduğu bir entrika labirentine adım atmıştı.

Ancak, bu yeni yolculuk, onun zekasının ve cesaretinin sınırlarını zorlayacaktı. Bu gizemli parmak, hayatının akışını sonsuza dek değiştirecek bir olaylar zincirini başlatmıştı.

 Bu gizemli parmak, hayatının akışını sonsuza dek değiştirecek bir olaylar zincirini başlatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sırlar AğıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin