Wooyoung daha fazla dayanamadı. Çok fazla acı çekiyordu ve insanlara artık kendisinden vermek istemiyordu.Böylece o gece, bir kez daha pençe tarafından yakalanınca, karşı koymaya karar verdi.
Yaratığın onu su yüzeyinin üzerine çekmesine izin verdi ama insanlara yaklaştığında onlara öfkeyle tısladı ve parmaklarıyla onlara vurdu. Tırnakları hiçbir şekilde uzun ya da ölümcül değildi, ama insanların çığlık atmasına ve geri sıçramasına yetiyordu.
Pençeyi kontrol eden kişi, onu açan düğmeye yanlışlıkla basacak kadar ürkmüştü.
Wooyoung büyük bir su sıçramasıyla tekrar suya düştü ve onu o kadar kolay yakalayamayacakları şekilde anında tünele doğru fırladı.
Pençenin arkasından tekrar suya girdiğini duydu ve sihrini bulmaya odaklandı. Bu bir riskti ama bir şeyler yapması gerekiyordu...
Deniz adamı daralmış tünele girer girmez kendini kaya duvara yasladı ve mümkün olduğu kadar düzleşti.
Daha büyük balıklardan birkaçı da onu korumak için hareket etti ve pençeye karşı kalkan görevi gördü.
Mekanizma zorlu bir düşman olmasına rağmen... tünele girdi ve tam Wooyoung'un önünde durdu, ardından birkaç kez pençelerini şaklattı.
Wooyoung meydan okurcasına başını salladı ve kendi içinde aradı. Zordu. Büyüsünü kullanmayalı o kadar uzun zaman olmuştu ki büyünün kendisini mühürlediğini hissedebiliyordu. Ama pes etmeyecekti.
Pençe yavaşça yaklaştı ve onu yakalamak için hareket ederken, Wooyoung ellerini yüzünün önünde kaldırdı ve onunla pençe arasında küçük, görünmez bir bariyer belirdi.
Eğer biri izliyorsa, pençenin kendisini yerleştirdiği yerden yakalayamayacak kadar büyük olduğu görülüyordu.
Sonra şaşırtıcı bir şey oldu.
Zebra köpekbalıklarından birkaçı ve diğer köpek balığı türleri, pençenin yılan benzeri kısmına saldırdıklarını belirtti. Onu dişleriyle parçaladılar ve parçalarını kopardılar.
İnsanlar bunu hemen hatırladılar ve Wooyoung, kendilerinin tankta belirip onu alt etmeye çalışmasının an meselesi olduğunu biliyordu.
Sudaki bir dalgalanma dikkatini çekti ve daha önce ona yardım etmiş olan küçük yengeçler daha uzun, sivri bir kaya taşıyorlardı.
Wooyoung kuma düştü ve yengeçlerin üzerine atlamaları için ellerini uzattı ve sivri kayayı kendisi için aldıktan sonra onları korumaları için kaya duvara bıraktı.
Başını sallayarak Wooyoung tünelden yüzmeye başladı. Orada kalırsa köşeye sıkıştırılırdı, en azından manevra yapıp kaçmaya çalıştığı açık tankta.
Köpekbalıkları, etrafında dönmeden önce kısa bir saniyeliğine kuyruğuna ve kollarına sürtünerek yanında kaldı.
Birkaç su sıçraması onu insanlara karşı uyardı ve Wooyoung kayayı daha sıkı kavradı. Her birinin kollarını ve kuyruğunu kısıtlamak için kullandıkları uzun sırıkları vardı ve bu onlara mesafe avantajı sağlıyordu ama Wooyoung onun daha hızlı olduğunu biliyordu.
Yine de beklemediği şey, içlerinden birinin küçük, avuç içi büyüklüğünde kara bir kutu çıkarmasıydı;
Wooyoung hemen kavradı ve ellerini kulaklarına çarpmak için kayayı düşürdü. Çığlık bile atamıyordu. Yüksek frekans ne olursa olsun, onu kendi vücuduna hapsetti.
İnsanlar hızla gelip Wooyoung'u sırıklarıyla yakalarken, tüm balıklar ve köpekbalıkları da hareket edemeden suda yüzdü. Kontrol altına alındıktan sonra, kara kutuyu tutan insan düğmeyi bıraktı ve tüm balıklar yeniden canlandı ve hızla uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
Hayran KurguHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...