Pelin bana arkasını dönmüş vaziyette uyuyordu. Bende kollarını onun beline sarmıştım oy ölem o ince beline oy oy şarkı mırıldanıyordum. Sanırım içime Mahmut Tuncer kaçtı. Ve sonunda bana dönmüştü halen uyuyordu. Dudaklarına yaklaşıp öpmeye başladım oda uyanıp devam ettirirken üstüme çıktı ve dudağımı bıraktı. Ayağa kalkıp kalkmam için elimden tuttu kalkar kalkmaz duvara yasladım. Tam öpecekken alttan kaçıp gitti. Giderkende Piç gülüşünü yüzüne yerleştirdi.
+ Her tarafın açılmış yatakta doğru yatmıyon ki bir oraya bir buraya dönüp duruyon neyse evdeyiz sorun değil. Hadi hazırlan kahvaltımızı orada yapacağız.
Olumlu şekilde kafa sallayıp banyoya doğru ilerledi. Banyodan çıktıktan sonra odaya girip üstünü giyeceğini söyledi.
PELİN'İN AĞZINDAN
Üstümü giyerken bikinimi altıma giymiştim üstüme beyaz sade bir tişört giydikten sonra altımada mini bir şort giydikten sonra çilekli dudak kremimi sürdüm. Saçımı rahat bir topuz yaptıktan sonra odadan çıktım. Aşşağı indiğimde bartu'nun da hazır olduğunu gördüm.
- Hazırım.
Dedim uzatarak ve gülümseyerek. Bartu şaşkınca bana bakıyordu.
+ Böylemi geleceksin ?
- Evet denize gidiyoruz sonuçta orada tişörtümü ve şortumu çıkaracağım.
Onaylarak kafa sallarken arabaya doğru ilerledik hemen arabaya bindiğimde bartuda binip arabayı çalıştırdı. Ve macera başlıyordu. Radyoya bir CD takıp şarkı açtım. "Sia chandelier" adlı şarkı çalıyordu. Son sesi açıp camıda sonuna kadar açtım. Uzun süren yolculuktan sonra gelmiştik. Bir lokantaya gidip kahvaltı yaptıktan sonra denize doğru gidecektik ki arabaya bindik şortumu ve tişörtümü çıkaracaktım. Arka koltuğa oturup şortumu çıkardım. Tişörtümüde çıkardıktan sonra saçımı açtım. Bartunun gözleri bendeydi. Ve elime bir gözlük verdi.
+ Bunu tak ve elimi tut sağa sola bakma bacaklarını kırarım.
Olumlu şekilde gülümseyerek kafa salladım. Verdiği gözlüğü taktıktan sonra arabadan indim ve ellerimizi birleştirdim. Bartuda da aynı şekilde gözlük vardı. Plaja girdiğimizde sakin bir yere yerleştik güneş kremlerimizi birbirimize sürüyorduk. İlk önce o bana sürmüştü. Sonrada ben ona ellerim kaslı vücudunda gezinirken kremlemem bitmişti.
- Aşkm hadi denize girelim artık
+ Tabi sevgilim girelim hadi
Denize geldiğimizde birden duraksadım. Ayağımı yavaşça denizde gezdirip soğukluğuna baktım. Bartu elimden tutup suya çektiğinde üstüne doğru düştüm denize girdiğimizde ilk başta irkilmiştim. Sonradan alıştığımda kendimi bartunun omuzlarında hissettim ve sonra suyu boyladım. Ve yine göz göze gelip yakınlaşmıştık kalçalarımdan tutup beni kendine çekti ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
+ Imm çilekli harika
Kahkaha atarak kıyıya doğru yürüdük. Denizden çıkıp havlularımıza sarıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir duygusal,Bir duygusuz.
Ficção AdolescenteUmarım hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalar :)