21.Bölüm

121 10 0
                                    

Arasların evine girdiğimizde karanlıktı ışığı açmadan beni duvara yaslayıp bacaklarımdan tutup kaldırdı. Bacaklarımı beline sarıp öpüşmeye başladık dudakları çok güzeldi. Güzel öpüşüyordu. Sanırım fazlasıyla hoşlanmıştım. Beni yere indirdikten sonra odasına çıkmak için takip ettim. Elbisemi çıkardıktan sonra bana kendi rahat kıyafetlerinden verdi. Yatağa girdikten sonra oda yanıma uzandı. Çok sarhoştum ve bayağı başım ağrıyordu.

- Senden hoşlanıyorum aras

+ Uyuyalım. Sarhoşsun

Dedi ve kollarıyla belime sarıldı. Bende aynı şekilde ona sarıldım. Böyle yatamayacağımı düşünerek arkamı ona döndüm. Ve o çoktan uyumuştu. Arkamı döndüğümde ellerini tutup belimin üzerine atarak sardım ve ona yaklaştım dudakları enseme deyiyordu. Ve kokusu çok güzeldi. Popomda sert bir şey hissetmiştim ama umursamadan uyuma moduna girdim. Sonuçta bir erkekti benim erkeğim.

***

Sonunda sabah olmuştu. Başımın ağrısıyla yataktan kalkıp banyoyu aramaya başladım ev fazlasıyla büyüktü. Sonunda banyoyu bulmuştum soyunup duş almak için suyu açtım bir duş alıp banyodan havluyla çıktım. Saçımada bir havlu sardıktan sonra salona geçip oturdum. 10 dakika sonra aras aşşağıya inip yanıma geldi saçımda ki havluyu çıkarıp havluyla saçımı kuruladı.

+ Üşüteceksin kızım. Git üstünü giy

Olumlu şekilde kafa sallayıp odaya çıktım. Üstümü giyip aşşağı indikten sonra birşeyler atıştırdık.

+ Çok zayıf olduğundan kıyafetler kocaman olmuş ama yakışmış

- Sen çok kaslısın ondandır

Dedim. Sırıtarak
Telefonum çaldığında arayan pelindi.

+ Nerdesin ?

- Araslardayım

+ Ne daha dün tanıştınız ve evinde misin ?

- Bana iyi davranıyor. Merak etme

+ Öğlen bana gel

- Tamam. Hoşçakal

Telefonu kapattıktan sonra arasın yanına oturup ayaklarımı kendime çektim. Beni koltuğa yatırıp üstüme doğru geldi. Yaklaşıp gözlerimin içine bakarken

+ Tehlikeliyimdir.

- Tehlikeyi severim.

Dedim. Kararlı bir ses tonuyla oda bana tebrik edermiş gibi bir bakış attıktan sonra üstümden çekildi.

+ Daha önce kaç kişiyle yattın ?

Kırılmıştım. 1 gecelik kızlara sorulan bir soru gibiydi. Ayağa kalkıp odaya doğru hızlı adımlarla ilerledim. Gözlerim dolmuştu. Çünkü fazlasıyla kırılmıştım.

+Aşşağıya in. Çabuk!

Dedi. Bağırarak ve sinirli bir sesle ses vermeyince tekrar bağırdı.

Bir duygusal,Bir duygusuz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin