[38] Koruyamadım

364 42 43
                                    


Gözlerimi açtım, gördüğüm şey karanlıktan ibaretti.

Hanma'nın ve Kisaki'nin sesini duyabiliyordum, ellerim bağlıydı, oturuyordum, gözlerim bağlıydı. Bağırmak istedim fakat ağzıma bez bağladıklarını fark ettim, neydi bu? Ne yaşanmıştı? İyice psikopata bağlamışlardı.

Tek bir sorun vardı, tek bir sorun. Duyduğum tek ses Hanma ve Kisaki'nin sesi değildi.

Daichi'nin sesi de vardı.

İnanmak istemiyordum. Uyandığını anlamış olmalılar ki sustular. Tek duyduğum ayak sesleriydi, sonrasında ise Kisaki piçinin sesi.

Kisaki: Uyandın demek ha? Uzun sürdü.

Konuşmaya çalışıyordum, çırpınıyordum ama hiçbir işe yaramıyordu. Sessizlik oldu, ardından Hanma konuştu.

Hanma: Söz verip bıraktın bizi, cezasını çekmen lazım değil mi?

Ayaklarımdan çeneme kadar titremeye başlamıştım. Buraya kadar mıydı? Bu kadar mıydı? Hayat dedikleri şey bu kadar kısa mıydı?

Ya da şöyle söyleyeyim, ölüm dedikleri şey bu kadar kolay mıydı?

Neden bilmiyorum, o an öleceğimi düşündüm, şuan öleceğimi düşünüyordum. Korkudan mıydı?

Kesinlikle evet.

Titriyordum, elim ve ayaklarım titriyordu, çenem titriyordu, dişlerim titriyordu, ağzımda bez olmasına rağmen.

Hayatımda herşey iyiye giderken, neden böyle oldu?

İkinci defa bu kadar korkuyordum.

Anlam veremiyordum, ne vardı bu kadar büyütecek?

Ananızı mı siktim orospu çocukları?

Korkmaman lazım kızım, bırak acıtasyonu, neleri atlattın? Kendine gel ve buradan kaçmanın yolunu ara. Yapamayacağın şey değil. Kendine gel Basha, bu orospu çocukları yüzünden ölmek istemiyorum.

Ben meraklıyım amına koduğumun kisakisine.

Az da olsa cesaretlenmiştim, titremiyordum, gözlerimdeki korku yok olmuştu. Eğer ki korktuğunu belli edersem, daha çok üstüme geleceklerdi. Asla belli etmemeliydim

Adım sesleri yaklaştı, gözlerim açıldı. Karanlık küçük bir odadaydık, küçük bir pencere vardı ve oradan içeri ışık giriyordu, sabah mı olmuştu?..

İlk gördüğüm kişi Daichi oldu.

Kisaki'ye korku dolu gözlerle bakmak yerine nefretle ve kendimden emin bir şekilde baktığımda gülümsedi.

Gülümsemeni sikeyim, götünden giren ağzından çıksın.

Gözlerimle ağzımı işaret ettim ve kafamı sola yatırdım.

Kisaki: Ne o? Ağzını mı açıyım?

Götünü aç, amına koduğumun salağı.

En Yakınım | Baji x Reader (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin