12.

134 5 1
                                    

Másnap reggel felkészültek és lementek reggelizni ahol minden finom volt. Szalonna, kolbász, kenyér, zsír, húsok, zöldségek, bundás kenyér, főtt és tükör tojás, pirítós, vaj, virsli sülve-főve, hurka, sajtok stb. stb. Mindenki jól lakott egy jó emberes adaggal szóval 1-2 órás pihenőt tettek mielőtt össze beszélték hova mennek.

Ts.: Miért nem kérdezzük meg Nikit mit ajánlana hova menjünk? *brekeg*

J.:Jó ötlet. Uhm Niki.

?: Oh, jövök!-felismertem hogy nekem szóltak mert Nikiék meséltek róluk, meg azt is mondták hogy ők ezt nem tudják szóval csak oda mentem.

Ka.:Te nem Niki vagy

G.:Nem, az én nevem Gréti, én leszek az idegen vezetőtök, Niki meg marad a mindenes.

U.: Oké, tudnál nekünk valami helyet momdani hogy hova menjünk ma ?

G.:Persze!

Ts.: De ha lehetséges akkor valami bulis hely legyes és ne tudományos vagy töris. *brekeg*

G.:3d múzeum ?

Mindenki: Rendben !

Elmentek a 3d múzeumba és jól érezték magukat. Csomó képet készítettek és mire vissza értek a szállásukra mindenki nyúlt mált a kanapékon.

Ts.:Ez jó volt! *brekeg*

B.:Oi, jöszz velem.-elkeztem Dekut húzni a szobánk felé és ránkzártam az ajtót.

D.:Uhm- a faszomba.

B.:Csak nyugodj le, oké ?

Bakogou lágyan elkezte csókolgatni dekut, majd egyszer csak hevesre váltott és abba hagyta, majd lemenet a nyakához és azt csókolta majd harapdálta ami lágy nyőgésekhez vezetett. Levette Deku pólóját és a saját trikóját majd vissza ment Deku szájához. Hevesen csókoloztak mikor Bakogou megharapta Deku száját aki egyből kinyitotta és azzal a pillanatal be is dugta a nyelvét. Deku nem tudta vissza tartani és egy hangosat felnyőgött. Ezzel a csókolózást Bakogou abba hagyta és megszólalt.

B.:Hmm~ ezzel csak beindítottál.

Bakogou letépte a saját és Deku nadrágját és egyből beletiporta a szőke a másikat az ágyba ès elkezte harapdálni a nyakát ami miatt mègjobban felnyőgött.

Mi.:Ez meg honnèt jött ?

Ka.:Fetről, szerintem Deku ès Bakogou baszik.

Kh.:Az az egyetlen normális magarázat, Bakogout ismerve.

J.:Lol

Mo.:Ez szerintem igaz, de ne turjunk bele a privátszfèrájukba.

Mi.:Megyek megnèzem.

Mo.:Mina, ne.

Mindenki (-momo, uraraka ès todoroki): Mina, de.

Mina elindult az ajtók felè megnèzni mi tőrtènik ès csak annyit hallot hogy Deku nyőg.

D.:Neeh~ Kah-ngh~ Ah~

Mi.:Okè. Teljesen normális- csak hallgattam az ajtó előtt ahonnan egyre erősebben hallatszódtak ki a hangok.

Mina addig állt ott amíg el nem álmosodott ès elment aludni.

Na, remèlem tetszik nektek. Èppen kiránduláson rakom ki ezt. Szóval ja. Sziasztok ! 402 szó

Figyelem! Minden előtt a "ELCSESZTEM" című részt olvassátok el!

 Egy tini szerelem {BkDk} [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin