Menma 15 yaşındayken.
Menma 10 yaşındayken Himawari doğdu ve şu an 5 yaşında. Himawari bu evrende Naruto ve Sasuke'nin kızı. Gözleri mavi saçları siyah.Menma: vay bee benim annem bu kadar havalı mıydı dattebasa
Menma Kurama adına bir şey bulmak için girdiği kütüphanede, Annesinin aile kültürüne dair bir çok şey okumuştu. Açık konuşması gerekirse onun tontiş annesinin bu kadar çok şey başardığını okumak şaşırtıcıydı. Onu da geçmiş dedesinin yaptıklarını görmüş ve gözlerinden resmen hayranlık akmaya başlamıştı.
Menma: Vay be dedem, ananem, annem hepsi mükemmelll dattebasa
Kurama ile ilgili kısımlarıda okuyan Menma, hala içindeki S.Kurama hakkında bir şey bulamamıştı. Annesinin, ananesinin karnında olan mührü biliyordu fakat kendisinde öyle bir mühür yoktu. Menma bu yüzden diye düşündü. Bu yüzden S.Kurama kolayca Menma'yı ele geçirebiliyordu ve geçiredebilirdi. Neden yapmıyordu?
Menma: duyuyon mu lan beni S.Kurama!
Gereksiz bir çırpınıştı. Daha sonrasında ise uykuya dalmıştı. En azından o öyle zannediyordu. Islak bir yerde uyanan bu çocuk karşısında S.Kurama'yı görmüştü. S.kurama ise herşeyden habersiz öylece uyuyordu. Bu mümkün müydü?! Menma küçük olan elleri ile tilkinin burnunu sevmişti.
Menma: Vay bee ne kadar asil ve tatlı dattebasa
Diye düşünürken tilki gözlerini açmıştı. Menma onun gözlerinde nefretten çok hüzün görüyordu. Neydi bu hüznün sebebi? Menma kafasını kaldırmayan tilkinin çenesi doğru yaslanıp oturmuştu.
Menma: Anlatmak istersen dinleyeceğim yaşlı tilki dattebasa
Ve tilki tüm hikayesini dökmüştü.
.
.
.
Eve gelen Menma, annesi ve babasının koltukta uyuya kaldığını görmüşlerdi. Himawari ise annesinin yanında uyuyordu. Uyurken gerçekten huzurlu bir aile olabiliyorlardı ama sadece uyurken. İkisinin ortası girmek için kendisini hazırlayan Menma'ya karşılık, Sasuke onu fark etmişti.Sasuke: Kocaman oğlan oldun hala aramıza giricem diye uğraşıyorsun Menma
Sasuke sözünü tamamlar tamamlamaz başının yanına saplanan kunai ile şaşkına uğraşmıştı.
Sasuke: Lan öldürcen bi gün rahatlayacaksın he!
Menma: Bu kadarcık şeyle ölmezsin, kötülere bir şey olmaz babacık dattebayo
Derken ağlama sesi ile herkes Naruto'ya dönmüştü. Küçük kız Himawari babasının yanındaki kunaiyi görünce ağlamaya başlamıştı.
Menma: Hayır hayır abicim bak birşey yok dattebasa
Ağlayan kardeşini kucağına alan Menma onu sonunda susturmuştu. En azından kendisi susturdu sanmıştı. O sıra da ise sese uyanan Naruto sadece Himawari'te gülümsemiş ve böylece oda susmuştu.
Naruto: Siz iki yaratığı beraber bırakmaya hiç gelmiyor. Güzeller güzeli kızımı anlatmışsınız dattebayo
Sasuke: Menma yaptı kafama kunai fırlattı öldürcekti canıma teşebbüs etti ya ölseydim!
Naruto: o kadarcıktan bir şey olmaz Sasuke abartma dattebayo
Menma: O zaman aile sarılması gel babacığım sıkıca sarılayım sana dattebasa!
Sasuke oğlunun ona sarılma isteği ile şaşırıp kollarını açmıştı. Tabi karnına saplanan kunai ile bu şaşkınlığı yerini acıya bırakmıştı. Tam Menma'yı geriye itecekti ki üstüne gelen Naruto ve Himawari bu işlemi başarısız olmuştu.
Sasuke: yeter yeter!
Menma her zaman böyleydi. Babasına UFAK şakalar yapmayı çok seven uslu bir çocuktu. Tabi Menma büyüdükçe bu UFAK şakalarda büyüyordu.
.
.
.
Menma 20 yaşHimawari: Yehuu abim geldi abim geldi görevden geldi abim geldiiiiii
Menma, kız kardeşine sevgi dolu sarılmış ve onu omzuna alıp evin içinde dolanmaya başlamıştı. Anne ve babasını kahvaltı yaparken görünce mutlu olmuştu. Kaç yıldır gözü babasının üstündeydi ve hiç vukuatını görmemişti.
Menma: Hızlı düşün Uchiha bozuntusu, rasengann dattebasa!
Sasuke kendini rasengandan korumak için eğilmişti fakat yok olduğunu görünce somurtarak yerden geri kalkmıştı. Ta ki suratına yediği rasengana kadar.
Menma'yı gülme alırken, Naruto ise öylece yerdeki kocasına bakmış ve onu ayağıyla dürtmüştü. Yaşıyorsa sorun yok diye düşünüyordu. O sıra da ise Himawari abisinin sırtından inmiş ve babasına yönelmişti.
Himawari: Abi!
Naruto: bir şey olmaz Hima baban bundna daha kötülerini atlattı dattebayo
Menma: Bence o yaşlandı benden demesi dattebasa
Mutlu bir aile olarak hayatlarına devam ediyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Художественная прозаUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...