06||Bölüm Altı

187 16 8
                                    

Bilinmeyen:
Günaydın çiçeğim

Günaydın

Bulabildin mi beni?

Birkaç teorim var

Zevkle dinliyor olacağım

Hatta bir fikrim var

Ama kurallara uymak zorundasın

Merak ettim

Söylesene

Seninle gölün tam karşısındaki
ağacın orada buluşalım

Ancak ağacın farklı taraflarında
olacağız. Birbirimizi görmeyeceğiz.

Dur dur

Teklifini kabul ediyorum

Ama hangi ağaç?

Dişi Weasley ve Adrian'ın isimleri
kazılı olan ağaç var ya

Anladım

Yarım saate oradayım beni
bekletmesen iyi olur

Hay hay çiçeğim

—————————★————————

“Sokayım böyle aşkın ızdırabına ama"dedi Noah Wilkins,Draco Malfoy'un parfümünü yatakhaneden getirirken. Slytherin erkekleri el birliği ile onu hazırlıyordu. Sarah Weasley ise sanki önemli bir yere gidiyormuş gibi Aurelia Potter'in saçlarıyla ilgileniyordu.

Sarah,beni görmeyecek bile. Ne bu hazırlık?” “Sen böyle her şeyi sorgulayacak mısın?” Aurelia bir nefes verip kızıl saçlı kızın ellerinden sarı saçlarını kurtardı.

“Ben gidiyorum Sara, hoşçakal!”

Kara Göl'ün yakınındaki ağacının oraya gelen kız, ağacın diğer tarafında duran Draco'nun gölgesini gördü. Ancak kuralı bozmak istemediğinden dolayı ağacın arka tarafına geçip oturdu.

“Ee çağırdın beni buraya, konuşsana.” dedi sert bir şekilde. Onları uzaktan bir çalının arkasından izleyen arkadaşları yani Blaise,Noah, Adrian,Sarah ve Theo,Relia'nın bu tepkisi ile ellerini alınlarına vurdular. Resmen racon kesiyordu çünkü Relia.

“Elma suyu yerine papatya çayı içmelisin bence çiçeğim.” Sesi tanısa da imkan vermeyen Relia yüzünü buruşturdu. Hayal ettiği kişi olmasını elbette ki çok isterdi ancak o olması imkansızdı. Sadece sesleri benziyordu muhtemelen. Maşmerlin,sohbetine de doyum olmuyor”

“Neyse,ne zaman kendini tanıtacaksın ismini bilmediğim şahıs?” Relia başını ağacın diğer tarafına uzattı biraz. "Biraz daha bekle çiçeğim ve oyunbozanlık yapma."

Draco Malfoy elindeki çiçek buketini kıza uzattığında elindeki yüzüğün farkında değildi. Relia ise yüzüğü gördüğünde onun hayal ettiği kişi olduğunu anlamıştı. Çiçek buketini aldı. "Hatırladım da Harry beni çağırmıştı. Çiçekler için teşekkürler" Sesindeki tını keyifli olduğunu belli ediyordu.

"Hoşçakal çiçeğim" cevabını alınca "Hoşçakal bilinmeyen" diye karşılık verdi ve kaleye doğru koştu.

PROJECT: POTTER KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin