13.

133 3 0
                                    

A radijuk után vissza mentek a hotelbe ahol buliztak és ittak. Egyszer csak Dekut megragadja Bakugo és beviszi a szobájukba ahonnan már csak egy fekete homály volt.

Kövi reggel Deku egy erős lábfájdalommal kelt fel.

D.:Oh-a faszomba.-kurvára fájt a lábam valami miatt, lementem a földszintre ahol ott ült mindenki èn csak helyet foglaltam a kanapèn egy helyet kihagyva magam mögött. Khirishima ès Kaminari is valahogy úgy ültek ahogy èn is elkèpzeltem ezt az egèszet hogyan akarok ülni most Kacchannal. Todoroki ès Momo össze voltak bujva a többiek meg valami kènyelmes pozícióba ültek.

Mi.:Jól vagy Deku ?

D.:Aha.

Ts.:Bisztos, álmosnak látszol.

D.:Lehet, csak egy kicsit aludtam.

{Tíz perc múlva kb}

B.:Hova a faszba tünt ez a kurva Deku bazdmeg.-lementem a nappaliba ès megláttam a zöldhajú fiút egy hejjel mögötte amit el is foglalt.

Mi.:Uhm- neked is jó reggelt Bakubabe.

B.:Kuss- ránèztem egy halálias nèzzèssel majd a fejemet az előttem ülő fiúnak a hátába toltam ő meg az èn hajamba turt.

{Fun fact: valamikor, mikor 3 napos osztálykiránduláson voltunk akkor fèl kettőkor írtam meg a storit eddig ès először nem is mentette el szóval újra kellet írnom, de az első fele kèsz}

D.:Jóreggelt Kacchan.

B.:Mhh~ jóreggelt.

J.:Hè, srácok. Arra gondoltam hogy vehetnènk nasit, egy diszkó gömböt ès pár üdítőt ès partizhaznánk egyet.

Mo.:Ez nem a legjobb-

To.: Rendben átváltok nèhány jen-t forinttá ès mehetünk bevásárolni.

Bevásároltak ès vissza mentek a hotlebe.

To.:Oh- fater hív.

A hívásba

To.:Szia fater

Endavor: Shoto, hol van a kártyám?

To.: Nálam.

Endavor: Ès mit vettèl ?

To.: Mièrt baj ? Nem akarod hogy jól èrezzem magam ? Nem akarod hogy szeresselek ?

Endavor: *mèrgeskedik* De... akarom.

To.: Akkor kèrlek hagy használjam

Endavor: Ugh, okè...

A hívás vège

Mi: Akkor ?

To: Használhatjuk, nem haragszik az öreg.

Mo.: Rendben, de akkor csak normálisan ès ne eszeveszett módjára költsük a pènzt, így is már egy csomót költöttünk.

To.: Okè drágám...

Elmentek vásárolni MEGINT. Uraraka kapott egy telefont, Jiro vett egy gitárt ès mindenki kapott mindent amit akart. Kirishima virágot vett, Todoroki meg csokit vett. Miután kèsz voltak a vásárlással vissza mentek a hotelbe.

To.: Neked bisztos nem kellet semmi Bakogou ?

B.:Nem és kuss. Kösz.

Mi.:Várj.. ho-

B.: Ne mondj egy kurva szót se mosómedve szemű.

Mi.:Én- mindegy hagyjuk

B.:Én is arra gondoltam. Na hol van az a rohadék Deku.

D.: Uhm, kerestél Kacchan?

B:Igen, uhm... tudnál velem jönni egy kicsit ?

D.:Hát persze!

{Hozzáteszem hogy ez már azután van hogy leballagtak}

Bakugo összekötötte Deku szemét és lassacskán kivezette egy hegyhez. Letérdelt és elővett egy kis dobozkát.

B: Kikötheted.

Deku levette a szemkötőt ahogy Bakugo kinyitotta a dobozt és egy gyűrű volt benne.

B:Több szertetnék lenni mint a barátod, szóval... hozzám jössz férjül ?

Deku bekönyezett ahogy a térden álló fiút nézte a gyűrűs dobozzal a kezében.

D:Igen!- elkeztem sírni ahogy kacchan felált, letörőlte a könnyeket az arcomról és megcsókolt.

Miután vissza mentek japánba megtartották az esküvőt és összekötöztek. Deku és Bakugo egy házba költöztek, Dekuból az elsőszámú hős, Bakugóból meg a második számú hős lett. Pár év után örökbe fogadtak egy 7 éves lányt akinek Yui volt a neve. Az osztálytársaikkal elvesztették a kapcsolatot.

Pár év után egy boltba.

D.: Na mi is kell-próbáltam előkeresni a listát, de rájöttem hogy otthon hagytam-a francba.

Yui: Mi az papa ?

D:Otthonhagytam a listát.

Yui: Gyulyás recept.

D: Köszi.

Elgy barna hajú lány, úgy egyidősek lehettek, megközelítette Dekut.

??: Deku?

D: Huh- ahogy mefordultam egy ismerős, mosollyal teli arcot láttam- URARAKA!- átöleltem őt ahogy a hátam mögül egy hang zajlott fel.

Yui: Pro hero Uravity !

U:Azta, nagyon örül nekem ez a drágaság. Hogy hívnak?

Yui:Yui Bakugo.

U:De cu- várj... BAKUGO?!-ránéztem Dekura aki csak elmosolyodott.

D:Ő itt a lányom, Kacchannal örökbefogadtuk őt, a családja... nem volt annyira kedves hozzá...

U:Oh... de mostmár jobb helyen van

?: Bestie!

Yui:Sakura!

U:Úgylátszik ismerik egymást.

Sakura: Mama, majd tanálkozhatok Yuival.

U:Persze, összebeszélünk egy időpontot.

{Háttérsztori: Sakura és Yui ugyanabba az osztályba járnak és jóbarátok lettek}

Hát... köszönöm hogy eddig elolvastad, remélem tetszett nektek, de... ez itt a vége... (vagy nem🤔, nemtudom)

Na sziasztok!
[684 szó]

 Egy tini szerelem {BkDk} [Befejezett]Where stories live. Discover now