Lidya 4 yaşında ögey anası ile yaşayırdı.Ögey anası onu sevməzdi lakin ögey atası onu çox sevərdi.Anası Miss Ketrin atası görə dözürdü Lidya'ya,lakin Lidya onları çox sevirdi,onu sevməyən anasını belə çox sevirdi cünki,tək ailesi o idi .Öz anası ilə atası onu satmışdırlar yəni Lidya ya elə deyirdilər ve özünden böyük 6 qardaşı var idi .Nə öz ailesini,nə də öz qardaşlarını tanıyırdı amma hər fürsətdə Ketrin xanım bunu uşağın üzünə vururdu.Lidya Ketrin xanımın ona olan münasibətinə çox pis olurdu buna görə öz anasını istəyirdi ne olur olsun öz anası və atası üçün hər gecə göz yaşı tökürdü.Onları bağışlamırdı lakin onlara qarşı içində özləm hissi var idi . Kristfol'a isə ata deyə bilməsə də onu çox sevirdi əslində çox sevir cümləsi tam doğru deyil ona olan sevgisi azdır . Kristafol da buna narazı deyildi öz qızı kimi sevirdi Lidya'yı tam öz qızı kimi görmürdü .Lidya ata sevgisini yenə görmürdü çünki, Ketrin xanım Kristfol'ı doldururdu ve Kristfol də çox vaxt onun dolduruşlarına inanırdı,her fürsətdə qızı uşaq evinə qoymaq lazım olduğunu bildirirdi.Bunların hamısını Lidya bilirdi hamısını dərk etməsə də yaşına göre çox şey dərk edirdi.Amma bilmedikleri bir şey var idi ve bunu öyrəndikdə Lidya'nın həyatı qaranlığa çevriləcəkdi.Lidya isə bunu çox sonralar öyrənəcəkdi.Hər şey Kristfol bəyin vaxtsız ölümündən sonra başlayır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ
Teen FictionQaranlığa qərb olmuş qızı Aydınlığa çıxaran SEVGİ