Ne yazacağını bilmeden sadece boş boş kağıda bakıyordu Jisung.Ne yazsa ona tam duygularını aktarabilirdi??Ne yani illa kendini öldürmekle ilgili bir şey mi yazması gerekiyordu tam duygularını ona anlatabilmek için???Ama onun şuan aklından kendini öldürmek dışında hiç bir şey geçmiyordu.Ha şey böyle ilgi için kendini öldürmek isteyenlerden biri değildi Jisung,denemişti hatta çok kez denedi ama durdurdular.İlki Chan hyungu tarafındandı,kendini kesmişti küvette klasik işte ama o kolayına gelmişti o an.Ama maalesef hyungu o kadar endişeliydi ki o kadar korkmuştu ki yetişememekten neredeyse uçarak gitmişti hastaneye.Diğeri ise karnına bıçak saplayaraktı ama bunu da en minikleri Jeongin yakaladı, son an bıçak sadece çok az etine girmişken dans pratiğinden yeni çıktığı için azıcık kalmış gücüyle zar zor çekti bıçağı hyungunun elinden ve hastaneye yetiştiler,yine.Üçüncüsü ise ilk aşkı Minho tarafından durduruldu.Jisung kendini tek iyi hissettiği yerlerden biri olan uçurumlardan birinden atacakken Minho Chan hyungunun tembihiyle onu takip etmişti bu yüzden tam Jisung kendini atacakken onu tuttu.Bu olduğundan beri ilk aşkı Minho onu asla yalnız bırakmıyordu bu yüzden bir daha kendini öldürmeye çalışamamıştı.Birazdan da Chan hyunguna onu akıl hastanesine kapatmamaları için yalvaracağını bilmeden, tek aşkı Minhoya intihar etmeden vereceği mektuba ne yazacağını düşünüyordu.