Haza felé úton elmondta a mama, hogy valószínűleg miért lett mind a 3 teszt pozitív. Elméletileg a szervezetemmel volt a baj, nem a tesztekkel. Haza értünk és elmondtuk a Papónak, hogy nem vagyok terhes. Ennek nagyon örült viszont itt jött csak a fekete leves.
-Szóval Madd... (ha így hív akkor imádkoznom kell azért, hogy éljek) - ki is lett volna a gyereked apja?
-Mark... Mark Begovacz.... - nyeltem egy iszonyat nagyot
-Szóval te az új sráccal fetrengesz itt össze meg vissza míg te nekünk hazudsz. Mégis, te ezt, hogy képzeled?
-Papó sajnálom! Tudom hülyeséget csináltam és azt is tudom, hogy idióta voltam. De legalább tanultam a hibáimból! - mondtam elégedetten.
-Ez akkor sem ok arra, hogy 17 évesen te majdnem teherbe ess!
-Papó tudom és zárjuk itt le.
Majd mama is kérte, hogy ne fírtassuk tovább ezt a kényes témát. Mondjuk Papó még mindig nem tudja, hogy voltam 3 randin, de majd idővel úgyis tudni fogja. Majd elkezdtem olvasni a könyvemet aminek a címe "It ends with us". Majd egy órával később elmentem fürdeni és aludni. Másnap 9:31-kor keltem és mama reggelire kakaót csinált nekem meg uborkás-sajtos szendvicset. Papó morcos volt kicsit, de nem rám elvileg. 11:20-kor kaptam egy üzit Tammytől.
Szia Maddsy!
Van kedved velünk ebédelni? 12:30-ra kéne ide érned, ha elengednek.
Szeretettel Tammy.Mikor megkaptam az üzit lerohantam a nagyihog és elengedett, mert a Papóval elmentek kirándulni. Majd válaszoltam Tammynek.
Szia Tammyke!
Van kedvem, ott leszek!
Hová is menjek pontosan? Mi a cím?
A te kis Maddysd.Szia!
A cím Reger utca 21.Köszi.
Majd elkezdtem készülődni. Egy egyszerű testhez simuló matt vörös ruhát húztam föl (igen van 195 cm-s embereknek is😁) meg egy fekete csillogós talpú Jordan x Nike revolution cipőt (ezt Papó csináltatta).
Majd 12 órakor elindultam zenével a fülemben. A The Weeknd- Starboy (sped up) zene szólt. Mikor odaértem egy cuki kis yorki Csonti és egy tacskó Virsli fogadott.
YOU ARE READING
A kosarasok szelleme
Teen FictionA véredben csörgedeznek egy profi kosarasnak a technikái. Nagyon népszerű lány leszel a leghíresebb kosárlabda akadémián. 🏀