Hızlı adımlarla telefon kulağımda yürüyordum.
Zaila- Alo evet evet efendim daha önce konuştuğum gibi olucak
..- pekâlâ Zaila daha önce olduğu gibi mükemmel olmasını istiyorsan iyi bir ekip gerekecek
Zaila- herşeyi hallediyorum efendim siz merak etmeyin. Bana güvenmeniz yeterli
..- sana güveniyorum Zaila daha sonra detayları konuşuruz.
Zaila-teşekkürler efendim görüşürüzz
Yolun karşısındaki kafeye girip Miles a selam verdim ve önlüğümü takıp tezgahın arkasına geçtim .
Miles -( sırıtarak) o yüz ifadesi de ne ?
Zaila- Miless ! Uğraşma benimle ilk defa bi işim düzgün gidiyor zaten
Miles- tamam bişey demedim ( kulağıma eğilerek ) bu arada seninki geldi
Zaila- ne diyosun sen ne benimkisi ( kollarımı tutup beni çevirdi ve en köşedeki masayı gösterdi )
Miles- bak en soldaki kylian ortadaki hakimi ve sırtı bize dönük olanda Neymar jr
Zaila-Miles bak buraya milyon tane ünlü adam geliyo burası Paris'in en ünlü kafe sıralamasında 2. Yani bu çok normal her adam bana aşık değil tamam mı ?
Miles-evet değil ama olmaz diye bişey de yok Zaila ( göz kırpıp müşteriyle ilgilenmeye başladı )
Zaila- ( göz devirip işime başladım bi kaç müşteriye baktıkdan sonra içeri Lynn ın girmesi ile yüzüm düştü o sürtük den nefret ediyordum ve muhtemelen o da benden. Paris moda haftasında yıldızdı ve her sabah buradan kahve alıyordu. )
Lynn- ah zailaa
Zaila-( sahte gülümseyerek) Lynn naber ?
Lynn - hiçç her zamanki gibi tatlım sen ? Ah gerçi sende bi gelişme yoktur eminim her zamanki Zaila işte . Sıkıcı , agresif ve çirkin
Zaila- ahh evet inanırmsıın yine çok sıkıcı agresif ve çirkinim aynı senin gibi neyse ki her gece basenlerim , yağlarım Var diye ağlamıyorum .
Lynn-seni sürt-
Zaila-ee ne içiyorsun yağ eritmek yada kilo vermek için bi kaç şey önerebilirim .
Lynn- seni öldürürüm duydun beni Zaila suarez !
Zaila- tabiki öldürürsün tatlım biliyorum
Miles ın koluna vurdum ve ilgilenmesini söyledim . Bende sigara molasına çıktım. Aslında sigara kullanmıyordum. Yani ara sıra içiyordum sadece .
Kendime bir kruvasan alıp bahçeye çıktım . Arka bahçe genelde müşterilerin yada çalışanların sigara içmesi için kullanılıyordu .
Ben ise yemek yemek için kullanıyordum. Ben kruvasanımı ısırırken birden kapı açıldı. O tarafa döndüm ve kulağında telefon elinde sigarası ile bu tarafa gelen neymarı gördüm . Elindeki sigarayı daha yakmamıştı . Yanıma gelip konuştu .Neymar- çakmağınız varmı acaba ?
Çantamda ki çakmağı çıkarıp uzattım. Bir Zippo çakmaktı hep yanımdaydı. onu ilk Paris'e taşındığımda almıştım. Üzerinde Z ve S harfleri vardı . Elindeki sigarayı ağzına koyup yaktı ve bana uzattıcakken göz göze geldik.
Telefonu kapatıp cebine koydu ve üzerimdeki önlüğe bakıp konuştu .Neymar-burada mı çalışıyorsun ?
Zaila-evet
Neymar - burada çalışmak için fazla iyisin