A szívélyes fogadtatás

19 2 0
                                    

Bekopogtam az ajtón és Tammy meg Betty nyitott ajtót. Tammy a nyakamba ugrott és Betty pedig poénból belemarkolt a seggembe, mint az edzője. Majd a bátyjuk (a hármas ikrek közül ő volt a legidősebb, utánna Betty aztán Tammy), Timothy és közölte, hogy a szüleik nincsenek itthon 3 hétig így addig amíg itt vagyok addig milyénk az egész ház ma. Kicsit furcsálltam, hogy meghívtak, mert általában az ember a vasárnapi ebédet pontban 12:00-kor a családja körében, beszélgetés mellett szokta elfogyasztani. Legalábbis nekem a nagyi ezt tanította. Ebédre pizzát rendeltek és mivel glutén érzékeny vagyok ezért nekem külön rendeltek egy pizzát. Majd Timothy feldobta az ötletet, hogy mi lenne, ha gyakorolnánk az évfolyami fordulóra, ami pénteken lesz. Az LGT lány és fiú csapata egybe lesz a TAF fiú és lány csapatával. Mivel én nem ilyenhez öltöztem fel ezért Betty megengedte, hogy felhúzzam a melegítőjét. Nagyjából egy méretet hordunk. (L-Xl) majd én Timothyval kerültem egy csapatba, a pályán most csak egy palánkra játszottunk. 4-2-re nyertünk.

Timothy:- szép volt óriás.
Betty:- mi a fasznak hívod őt így, te gyökér?
Én:- hé, hé! Nyugi! Engem nem zavar.
Timothy:- na látod? Fasznak kell mindig bele szólni!
Tammy:- kussoljatok már el bassza meg!

Ez után a civakodás után én haza mentem, mert a nagyi írt, hogy jó lenne ha, haza jönnék, mert holnap korábban kell kelnem egy nulladik edzős-kardiózós óra miatt. Mivel Papó fogja tartani ezért otthon a nappaliban 1,5 órán keresztül edzettem. Nagyon fárasztó volt, mit ne mondjak. Majd leültünk vacsorázni, Farkas éhes voltam. Vacsira mama a szokásos kakaómat készítette el, rántott karfiolt csinált rizzsel meg tartár mártással. Isteni finom volt, egy mama kosztjánál nincs is jobb! Miután megvacsoráztunk elmentem fürdeni és csináltam egy Skin Care routint. Eléggé megviselt ez a 2 nap. Majd utánna még pakoltam zenét hallgattam. A fülesemben a "Ghost- Mary on a cross" című zene szólt. Majd lefeküdtem aludni avval a tudattal, hogy holnap 5:45-kor kelhetek.

A kosarasok szellemeWhere stories live. Discover now