...
"Günaydın jisuung!"
"Günaydın jinnie!"
Hyunjinle kafeye gidişlerinin üstünden birkaç gün geçmişti ve bu birkaç günde hyunjin her teneffüs jisungun yanına gelmişti.
Tabi bunu yaparken yakın arkadaşlarından hayırsız arkadaş damgası yemişti ama jisungu sevmişti ve onunla da yakın olmak istediğinden bu küçük fedakarlığın yapılabileceğini düşünüyordu.
Sırasında bir şeyler karalayan jisungun yanına gelip eğilerek çizdiği şeye baktı hyunjin.
"Ne çiziyorsun?"
"Tilki."
"Jeongine benziyor."
"Anlamadım?"
Hyunjin jisunga herhangi bir açıklama yapmaksızın aklına gelen fikirle hoplaya zıplaya sınıftan çıkarken ne olduğunu anlayamayan jisung arkasından bakakalmıştı.
Bir süre sonra hyunjin yanında fazladan iki kişiyle sınıfa gelirken jisung hala olanları kavrayabilmiş değildi.
Hyunjin de jisungun kafasının daha fazla karışmaması için söze girdi.
"Jisung bunlar benim yakın arkadaşlarım. Bu changbin,"
Hyunjinin yanındaki diğer ikiliye göre kısa ama kaslarından kaynaklı boyu çok da göze batmayan çocuk el sallamıştı.
Jisung da ona karşılık gülümseyip el salladığında hyunjin devam etti.
"Ve bu da jeongin."
Jeongin changbine göre daha neşeli bir şekilde el sallarken jisung ona da karşılık vermiş arkadaşlarını neden onunla tanıştırdığını açıklaması için hyunjine dönmüştü.
"Şey yanlış anlaşılmak istemem ama bizi neden bir anda tanıştırdın böyle?"
"Şimdi balım şöyle ki bu iki eşek her teneffüs senin yanına geldiğim için bana tripliydi biraz. Ama ben seninle de vakit geçirmek istiyordum. Bu yüzden iki tarafı da kırmayacağım bir çözüm buldum, o da sizi tanıştırıp hep birlikte vakit geçirmekti."
"Ah evet çok zekiyim övgülerinize gerek yok teşekkür ederim."
Hyunjin kendini övmeye devam ederken jisung gittikçe büyüyen arkadaş çevresine baktı.
Garipti, önceden jisungun hayatında minho dışında kimse yoktu. Şimdiyse minho derste yan yana oturmaları dışında yüzüne bakmazken her teneffüs yanına gelen bir arkadaşı vardı.
Hyunjinle tanışsalar iyi anlaşırlardı, diye düşündü jisung. İstemsizce morali bozulurken geçirdikleri süre zarfında jisungun minho yüzünden dalıp gitmelerine aşina olmuş hyunjin yine aklına minho geldiğini anlayarak onun kafasını minhodan uzaklaştırmak adına söze girdi.
"Ee sizin birbirinizi daha iyi tanımanız için çıkışta bir yerlere gitmeye ne dersiniz?"
Changbin rahatça arkasına yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse • minsung
Fanfictionkollarına sarılmış sevgililerin alnından öpücükler han jisung tek arkadaşı lee minhoya söz vermişti arkadaş edineceğine dair, ancak ummadığı şekilde bir şeyler ters gitti,,