Na początku chciałabym wprowadzić w świat mojegu uniwersum. Na wielkiej wyspie (lekko mniejsza od Grenlandii) mieszkają ludzie i elfy, wampiry, syreny, wilkołaki, wiele innych magicxnych stworzeń oraz (gatunek oczywiście wymyślony przez mnie) ludzie perfekcyjni. Ludzie perfekcyjni to gatunek humanoidalnych mutantów zamieszkujący od lat tą wyspę. In nazwa wzięła się z tąd że przypominali ludzi, większość identycznie funkcjonuje, tworzą ze sobą relacje w ten sam sposób co ludzie, ale mieli nieludzkie zdolności. Ich moc zależy od miejsca zamieszkania, przynależności, wypadku lub genetyki. Jednak nie każdy ma swoją moc przez czynniki powyżej, czasami ich dary losowo trafiały do różnych osób.
Jako iż ta wyspa jest chroniona przez magiczną barierę, gdyby Ziemi groziło zniszczenie, ta wyspa wciąż by istniała i by tętniła życiem. Jednak bariera nie jest jedynym powodem wiecznego życia tej wyspy. Według wielu legend to jest też dzięki 12 Demonom i 9 Bogów którzy "współpracują" ze sobą by na tej wyspie był wieczny spokój i harmonia.
Rząd Amerykański przewidując zniszczemie planety jeszcze w 1987 roku, decyduje się by owa wyspa służyła jako "schron" dla ludzi i nakazuje wielu ochotnikom z różnych państw tam zamieszkać by zbadać teren oraz by wybudować typowe dla rasy ludzkiej budowle, każdy decyduje się by każde miasto (albo większość) symbolizowała dane państwo. Prace ruszyły pełną parą, a wszystkie budowle zostały ukończone w 2019 roku. Mimo tych prac nad budowlami to wciąż są tam budynki typowe dla mieszkańców wyspy i nie zostały zniszczone czy ulepszone. Zostały takie jakie były od samego początku.
Obecnie ta wyspa jest zamieszkiwana głównie przez Rosjan i Azjatów (których i tak w tym uniwersum obecnie jest najmniej(Azjatów jest najmniej)) z powodu bliskiego kontaku ze sobą (wyspa jest przy Rosji i Japonii). Jednak wciąż jest tam wielu mieszkańców wielu państw z całego świata. Ze względu na wielu przedstawicieli różnych państw, wielu wyznaniom i okropny rząd jest to obecnie jeden z niebezpieczniejszych wysp na świecie. W 2021 roku wyspa ogłosiła się państwem niepodległym i jest neutralne na wszystkie wojny.
Z racji rdzennych mieszkańców, wielu tradycji i przepięknych miejsc i tradycyjnych budowli wyspa jest jedną z najpiękniejszych miejsc na świecie i jest warta zwiedzania mimo wielu niebezpieczeńst.
Chodzą pogłoski że nawet zwykły człowiek może stać się jednym z ludzi perfekcyjnych, ale mało o kim z imienia i nazwiska się mówi ponieważ momentalnie są organizowane polowania na tą osobę, następnie jest wysyłana do labolatorium i tam odbywają się na niej okropne eksperymenty, przynajmniej według tamtejszych legend, nie wiadomo co się tam tak naprawdę dzieje dlatego iż nikt nie wyszedł z tamtąd cały i zdrowy...
Ze zwykłego opisu zrobiła się jak na mnie długa historyjka, wszystko narazie może być poplątane i nielogiczne ponieważ jeszcze pracuje nad mym uniwersum. Jest jeszcze wiele rzeczy które muszę dopracować, ale myślę że nie zajmie mi to długo.
Pochwalcie się swoją opinią w komentarzu, chętnie poczytam.
CZYTASZ
Moje Uniwersum
FantasyBęde publikować kilka ciekawostek, początkowy zarys i opis mojego uniwersum. Zapraszam każdego! *okładka z pina. fajna jest, polecam*