1 BÖLÜM

260 26 32
                                    

Eve herkes dolmuştu nişanım vardı  kimse benim fikrimi sormadı damat halla gelmedi içerde kahveleri hazırlıyordum. İçeri göz ucu ile baktım.Evleneceğim adamın ailesi oradaydı. Çok şık gözüküyorlar. Onlara bakarken kapı çaldı. Kapıya doğru ilerledim. Açtığımda benden çokça uzun siyah saçlı kara kaşlı kara gözü olduğu yetmezmiş gibi simsiyah giyinmiş bir adam vardı elindeki çiçekten müstakbel eşim olduğunu anladım. Benim gibi o da mutsuzdu. Çiçeği istemeden de olsa bana verdi. İçeri geçti kahve servisini ben yaptım. Ardından yüzük merasimi geldi bizi ayağa kaldırdılar

Babam:Evet burda toplanma amacımız olan bu kan davasına son vermek ve Nişan merasimine gelen herkese teşekkürler ailemiz büyüyor ve sevgili damadım Kuzey ve kızım Ece'nin nişanını keselim ve bunu kutlayalım.

Babam dedi ve kurdeleyi kesti. Ardımdan el öpme sırası geldi ve herkesin tek tek elini öptüm aynı rütüeli Kuzey de yaptı ismini nişanda öğrenmem çok garibime gitti.

Kayınbabam düğün tarihini konuşalım dedi ben yavaşça uzaklaşmak istedim ama kayınvalidem benim ayakta durduğumu görünce oğlunun yanına aldı beni dip dibe oturuyorduk.

Kuzey merhaba güzellik dedi ben onun bakışları karşısında kızardım. Utandığımı fark edince durmadı ve elini omzuma nazikçe bıraktı...

Aile büyükleri konuştu sonuç beni şok etti. Annem ve kayınvalidem şöyle karar verdi. Nikâh tarihini 5 gün sonraya ayarlarız yıldırım gibi hızlı olur. Bu konuşmaların sonu geldi ve Kalkma vakitleri geldi. kalkarken kuzey son kez bana baktı ve arkasına bakmadan gitti.kapıyı kapattığımda rahatladım derin bir nefes verdim. Babam eli ile beni yanına çağırdı babamın yanına gittim

Babam"kızım özür dilerim inan ki böyle olmasını istemezdim sen İstanbul'a gideceksin "dedi bu sözler karşısında  şok oldum çünkü biz Ankara'da yaşıyorduk en son 15 yaşında İstanbul'da yaşadım. 15imden sonra babamın işi nedeniyle hiç gitmedik.ben böyle içimden düşünürken bir an benden bir söz  beklediğini fark ettim. Sessizliğimi koruduğumu gören babam sözlerine şöyle devam etti" kızım yarın Kuzey'in ailesinin yanına gideceksin. Onlar ne derse onu yapmak zorundayız"Bu sözler karşisinda sustum ve odama gittim biraz düşündüm babamın bir şeyler sakladığına eminim. Yarın beni almaya gelicekti. En iyisi bu günü sonlandırmak için uyumak yatağa girdim ve derin rüyalara daldım...

⌚⌚

Yüzüme vuran ışık beni kaldırdı. Sabah saat 5:30 ta kalkmışım. Üstümü giyindim  kahvaltı için aşağı indim . Dolaptan bir elma aldım ve bir bardak kahve aldım benim için kahvaltı bundan ibaret. Telefona baktım instagram hesabından videolara girdim eskisi gibi komik değildi sanki... Ben o kadar dalmışım ki saatin 9.00 olduğunu fark etmedim. Kapı çaldı. Kapıyı açtığımda kuzey karşımda bekliyordu.

Kuzey:Günayıdn

Sana da günaydın da bu saatte herkes uyuyor? Niye geldin.

Kuzey:Annen baban evde yok ki

Evde uyuyorlar

Kuzey:Hayır seni sattıkları için pişman oldular o yüzden seni aldığımı görmek istemediler sadece

Gözlerim bir an fal taşı gibi açıldı ve ona "YALAN SÖYLÜYORSUN" dedim

Kuzey:Bağırma ! Bana inanmıyorsan  onları ara sor

Hem arıyorum diye cevap verdim telefona yöneldim. Aramaya çalıştığımda beni engellemişlerdi. Ben hemen annem ve babamın yatak odasına koştum kapıyı hemencecik vura vura açtım içinde kimse yoktu.
Yatak odasından çıktığımda kuzey salonda oturmuş benim kapıyı nasıl hunharca açtığımı izledi sertçe kapıyı kapatım diyer kapıları parçalaya parçalaya açtım o beni izliyordu. Tüm odaları tek tek kontrol etmem bitince salona geçtim Kuzey beni halla izledi kuzeyin karşı koltuğuna oturdum ve Ağlamaya başladım.

Kuzey:Hayır H-hayır ağlama lütfen sakin ol

Hıçkıra hıçkıra Ağlarken şöyle söyledim "bana ne yapıcaksın" benim bunu Söyelmemle beraber yanıma geldi ve dizime elini attı

Kuzey:Hiçbir şey sana niye zarar vereyim sil göz yaşını hem benim seninle evlenmenin sebebi yanlız olamam senin gibi bende yanlızım..

Senin annen baban var...

Kuzey:Hayır yok benim bir küçük kardeşim bir büyük abim ve annem var babam yok öleli çok oldu.Kolumdaki Rolex saat onun son hediyesi...

Kuzey:Her şey bir oyundu.Ailen seni kandırmak için böyle bir şey yaptı seni kurtardım artık özgürsün Ecem benimle gelir misin?

Sözünü bitirir bitirmez elini uzattı elini tutum ve Evet dedim. Gülümsedi...

KUZEY HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ????

ECEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin