Miután kimérgelődtem magam mama és Cayla jöttek be a szobámba.
-Jól vagy Maddy? Emlékszel még valamire?
-Uhh... Várj! Ki is vagy te? - szivattam Caylát aki majdnem inkfartust kapott
-Gyermekem! Ne szórakozz! - lőtte le a poént a mama
-De mamaaaaa.
-Ne erre a pazarold az energiád! - mondták egyszerre Caylával.
-Holnap jön be az osztály hozzád.
-Komolyan? Minek?
-Mert hiányolnak.
-A lófaszt.
-Maddy, kincsem! Hogy beszélsz? Rád se ismerek.
-Bocs mama. - mondtam magamat elszégyelve.
Még egy kicsit beszélgettem a nagyiékkal majd villanyoltás volt és a mamáékat kiküldték. Este nehéz aludtam el, mert fájt a térdem meg, mert nem hinném, hogy csak úgy önszántukból ide csordulna az egész osztály. Mivel nem tudtam elaludni ezért ráírtam Caylára.
M: Szia Cayla!
C: Szia. Mizu?
M: A Thomas mit szólt amikor ez az egész történt?
C: Ha jól láttam akkor Oliverrel együtt kiröhögtek téged...
M: Oliverrel? A rohadékok!
C: Nyugi! A papád rendesen lebaszta őket, de főleg Thomast!
M: Na azért😉
C: Amúgy én írtam be a régi osztály csopiba, hogy mehetnénk holnap hozzád!
M: De miért?
C: Hát, hogy lássák, kurvára nem (volt) vicces ez a dolog.
M: Igaz. Köszi.
C: Képzeld Thomas pont "beteg lett" annak hallatára, hogy be kell jönni hozzád!
M: LOL. Nagyon gáz.
C: Az, viszont megyek aludni! Jó éjt.
M: Oksi én is, szia!Majd elaludtam. Másnap 7:15-kor ébresztett egy nővér és hozta be nekem a külön kaját amit a glutén érzékenységem miatt a mama csinált. Naná, hogy küldött kakaót is! Reggelire epres és túrós palacsintát kaptam porcukorral. Isteni volt. Majd miután megreggelizem bevittek egy röntgenre, majd egy kontrollra és mehettem gyógytornára. Nagyon szar volt, mert feszült a térdem. Beszedtem a gyógyszereim majd megebédeltem. Mama ebédre rakott krumplit csinált, meg fokhagyma krémlevest. Mennyei volt. Majd kopogtak az ajtómon, az osztály volt az elsőnek Papó jött be, és, mint egy csorda, úgy követték őt a többiek. Mindenki hozott nekem egy pici plüss mackót meg Kinder Buenot. Most döbbentem rá igazán, hogy mennyire szeretem az osztályom.
Amúgy tetszenek a történetek? Legyen rövidebb, vagy hosszabb rész? Mondjuk igazából eddig egy lelkes ólvasom van xD. AngelikaHorvth1😂❤️
YOU ARE READING
A kosarasok szelleme
Teen FictionA véredben csörgedeznek egy profi kosarasnak a technikái. Nagyon népszerű lány leszel a leghíresebb kosárlabda akadémián. 🏀