Mavi
Gözlerimi kırpıştırarak ayılmaya çalıştım. Yeni uyandığımdan etrafı bulanık görüyordum ama soğuk sanki tenime işliyordu. Kollarımı bedenime sardım ve görüntümü netleştirmeye çalıştım.
"Günaydın, uykucu."
Devrim'in sesi kulaklarımı doldurdu. Gece saat 3.30'du ve tek damla uyumamıştı ama hâlâ araba kullanıyordu.
"Aptal mısın? Bu kadar uykusuzlukla araba kullanılır mı?" Dedim sinirle ve eline hafifçe vurdum.
"Al işte. Uyanır uyanmaz başladı. İyiyim ben." Dedi ve başını tekrar yola çevirdi.
"Ne laf anlamaz şeysin sen... Çek bir otele de orda kalalım." Dedim ve hırkamı omuzlarıma sardım.
"Susacaksan, neden olmasın?" Sırıttı.
"E nerede oteller?" Dedim beni sinir etmesini umursamadan.
"Bu saatte hayatta bulamayız. Kenara çekeyim, perdeleri indirip kapıları kitleyelim. En güvenlisi o." Dediğinde gözlerim yerinden fırlayacaktı az daha.
"Şaka yapıyorum." Diyerek gülümsediğinde derin bir nefes verdim.
"Seni çok özledim..." diyerek dudaklarını boynuma değdirdi.
Utanmaktan kısılan ve titreyen sesimle kekeledim, "B-bende."
Gülümsedi. Bu halimle eğleniyordu. Tek hamleyle beni üstüne çekti ve dudaklarıma yapıştı.
"Arabada 5, evde 15 olduğumu biliyorsun ama idare edeceğiz artık." Dediğinde gözlerimi kaçırdım.
Şortum yüzünden açık kalan bacaklarıma götürdü ellerini.
"Seni çok seviyorum. Çok. Hiç kimsenin sevmediği kadar. İyi ki benimsin, iyi ki benimlesin. Sen benim her şeyimsin. Biriciğimsin. Gece saçlımsın. İyi ki o aptal kâbusu görmüşüm o gece. O pembe saçlı kızı kurtaramadım belki, ama sen kurtardın beni o ölümcül karanlık ve soğuktan. O her şeye kıpkırmızı olan yanakların bile beni yakmaya yetiyor. Beni yakıyorsun. Beni hem ateşlere atarken, hem nasıl böyle masum kalıyorsun? Bedeninin her santimini öpmek istiyorum. Kirpik uçlarına kadar. Ben bir vebalıyım, sense ilaç. " Dedi ve saçlarımı kokladı.
Titreyen dudaklarımı oynattım,
"O gece, acıdan öleceğimi sanmıştım. Her şey benim için anlamını yitirmişti. Tek isteğim ölmekti. Sonra bir erkek fatma çıktı karşıma, ah söylemeyi unutmadan; bu erkek fatma tam bir alkolikti. Ama o alkol kokusunun ardında ki papatya kokusunu duyunca, bir kez daha vuruldum sana. Sen olmasaydın ne yapardım ben? Nesin sen? Utanırken, bu yaptıkların hoşuma gidiyor. Nasıl edepsiz bir şeye dönüştürdün beni?" Dedim ve başımı boynuna gömdüm.
"İzin ver, bu hasta ilacına kavuşsun." Dedi ve güzel gözlerini gözlerime dikti.
"İzin veriyorum." Deyip gözlerimi kapattığımda sırıttığını biliyordum.
Askılı badimi kollarımdan çıkardı ve beni arkada ki koltuğa yatırdı.
"Şimdi Mavi hanım, o poşetlerin cezasını ödeyeceksiniz." Dedi ve ellerimi iki yana sabitledi.
"N'apıyorsun? Kollarımı bıraksana Devrim!" Dediğimde sırıttı,
"Bugün benim kurallarım işliyor hanımefendi."
Ha bu arada, yol o kadar ıssızdı ki yolun ortasında bile sevişebilirdik.
Şortumu belimden çıkardı ve koltukta ki buzlu soğuk suyu alıp iki bileğimi tek eliyle tutmaya devam etti. Bacaklarımı bacaklarıyka sabitledi ve elinde ki şişeyi salladı.
"Çok eğleneceğiz. Soğuk suyu seversin değil mi?" Dediğinde yutkundum.
Buz fantazisi.
Grinin elli tonu.
Devrim ve ben.
Sıçtık.
Şişenin kapağını açtı ve bir anda göbeğime akıttı. O kadar ürpermiştim ki bedenim yay şeklini almayı başarmıştı.
Çok eğleneceğiz, dedi Devrim. Çok!~
Üstüme uzanıp kollarını bedenime sarmış Devrim'e baktım. Saat 5'e geliyordu ve biz otobanın kenarında, arabanın içinde çıplak uyuyorduk. Tam pornografik (böyle mi yazılıyordu?!) Filmlere konu olacak cinstendi açıkçası.
Devrim'i dürterek uyandırdım ve çığırdım.
"Perdeleri kapat! Giyinmemiz lazım hadi!"
Devrim üstümden söylenerek kalktı ve arabanın tüm perdelerini çekti.
"Ben doymadım." Dediğinde anlına şaplak attım ve giyinmeye başladım.
"Acele et! Saat 5 olmuş!"
Yine söylenerek giyinmeye başladı ve ön koltuğa geçti.
"Biraz ayılayım." Dediğinde dünden kalma suyu suratına fışkırttım.
Küfrederek sıçradı ve kafasını tavana çarptı.
Kahkahayı bastığımda gözlerini devirdi ve başını ovalayarak yola koyuldu.~
"Geldik." Dediğinde gözlerimi yumdum.
"Ailemle tanışmaya hazır mısın?"İkinci kitabın kapağını @atomkainca adlı tatlı okurum hazırlıyor! Nasıl bir şey olacak, heyecanla bekliyorum!
Renkli ruhları sevin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Ruhlar~
RomanceGri ve Mavi'nin, biraz bira, biraz boya, biraz mürekkep, biraz da aşk ve tutku dolu hikâyesine hoş geldiniz..