Perut yang senak aku pegang lembut. Hanya mampu berharap agar tiada perkara yang buruk berlaku. Setahu aku, ibu mengandung kalau awal-awal ni memang tak digalakkan untuk melakukan hubungan intim.
Haih... semoga bakal anak mama selamat.
Klak!
Qash masuk dengan senyuman miangnya. Aku mengeluh lemah.
Baru sejam Victor tinggalkan aku setelah dia puas, Qash pula muncul.
"Turn aku pula." dia membuka ikatan pada kaki dan tangan aku. Mungkin dia sendiri tahu yang aku memang dah tak ada tenaga nak melawan, sebab itu dia buka.
"Victor kata, malam ni kau boleh balik. Sebab kan tadi dah janji lepas kita orang puas kau bebas." aku diam memejamkan mata. Dengan spender yang dia pakai... memang aku tak nafikan perasaan takut aku sekarang setelah ternampak perkara disebaliknya.
Aku tak sanggup lagi. Aku sendiri dah mula jijik dengan diri aku. Apa mereka tak rasa jijik ke berkongsi seorang perempuan?
"Janganlah tunjuk penat macam tu... tak sampai hati aku nak sentuh kau ni." Qash membelai pipi aku perlahan membuatkan kelopak mata aku terbuka.
Berharap dia memaksudkan kata-katanya.
"Tapi... tengok body kau ni memang aku letak tepi dah tak sampai hati aku tu." dia mula menindih aku perlahan. Dengan drastik tangan aku naik menahan dadanya.
Bodohnya aku berharap sesuatu yang sudah pasti tak akan berlaku.
"Lah... ingatkan memang betul dah tak larat. Ada tenaga lagi kau, ya?" anak rambut aku diselak ke belakang telinga.
"Dua round eh? Dua round, aku janji tak sakit." aku cuba menolak dadanya sambil menggeleng tapi kudrat aku hanya tinggal cukup-cukup untuk hidup je. Memang tak bergerak lansung Qash.
"Bagi chance laaaa... lepas ni aku dah tak boleh rasa tubuh kau ni." sambil menjilat bibirnya, bibir aku dipagut lembut. Cuma sekejap sebelum dia melepaskan semula.
"Kau sabar jap, adik aku dah senak berkurung ni." dia bangkit seraya membuka spendernya lalu menindih aku semula. Aku hanya pejam mata rapat tidak mahu melihat perkara yang tidak sepatutnya.
"Kau doalah, dua round ni akan buat kau rasa macam di syurga. Tapi, aku tak jamin janji aku tu... akan ditepati." serentak itu, dengan ganas dia mencium bibir aku sehingga aku sesak nafas.
°°°°°
Aku lansung tak menoleh ke sebelah kiri aku. Dari tengah hari sampai sekarang aku rasa dah petang, Qash tak terbangun lansung dari lenanya setelah penat mencapai nikmat lebih dari lima kali.
Bodoh! Batul-betul bodoh!
Dia pula yang melebih-lebih sedangkan Victor sendiri yang berdendam dengan aku hanya cukup sekadar sekali.
Menepati janjinya.
Aku kesat air mata yang mengalir dan sedut hingus yang meleleh. Perut aku memang sakit, sakit ya amat. Mungkin rasanya sama macam period pain, aku tak pasti.
Nak bangun berjalan pun, huh... jangan kata nak bangun, nak gerakkan kaki pun tak boleh. Pantang bergerak sikit, sakitnya bahagian bawah aku tak terkata!
Aku hanya biarkan sakit itu terasa. Untuk teruskan hidup, aku kena lawan.
Dalam paksa dan menahan sakit yang terseksa, aku cuba juga untuk bangun. Tubuh aku yang memang tak ada benang lansung ini aku biarkan.
Itu semua tolak tepi, yang aku tahu sekarang aku nak keluar dari bilik ni. Sekurangnya jauh dari Qash dan Victor.
Namun malangnya, baru dua langkah aku berjalan, pandangan aku mula berbalam-balam. Aku sentuh perlahan kepala aku, tahan pening yang tiba-tiba menikam.
YOU ARE READING
Mr. Tiang Lampu [OG]
Teen Fiction'A hacker can easily hack his girl' Tak kenal tak tahu tak faham. Itu adalah description untuk Mamat Tiang Lampu. Entah jampi serapah mana dia guna aku tak tahu, tapi semua kata dia aku ikut. Pastu tiba-tiba ada rasa risau dekat dia. Lama -lama tu j...