3

448 19 4
                                    

მილას ფივ:
დამიანე წავიდა თავის "კაბინეტში" ჰიჰიჰი. ახლა ჩემი დროა აქდან უნდა წავიდე!!ჰაჰაჰა
ანუ ყველაფერი შევისწავლე რამდენი დაცვა დგას როდის დადიან შემოწმებაზე, რამდენი ოთახი აქვს ამ სახლს ან სასახლეს... უფრო სასახლეს, და ყველა გაქცევის შესაძლო ვარიანტი მერე დაჯექი და დავიწყე ფიქრი, რომელი უფრო უკეთესი და სწრაფი იყო .... ხო მგონი მე-9გეგმა ჯობია თან დაცვები ახლა ენაცვლებიან, რაც მალე მით უკეთესი.


დაცვები შემოწმებაზე წავიდნენ, ზოგი ენაცვლებოდნენ, რა დროსაც მე ჩუმად გავედი, ჯერ კედლებს ამოვეფარე, მერე ბუჩქებს და ქანსდაკებებს ბოლოს მაინც გავედი.

მილა:აი ხო ვთქვი რა რა ჭკვიანი ვარ, მაგრამ.. კატა რო მომენატრება?

 კატა რო მომენატრება?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ეს არის ბუწუწი)

მილა:ნუ რას ვიზამთ ახლა  რაც მთავარია წავიდე. ჩანთა ხო კიდეკაი წამოვიღე და ტელეფონი, ფულიც მაქ.

ფიქრებში კაი მანძილი გავიარე.

აქთ იქით გავიხედე და მაღაზია დავინახე, ეხ როგორ გინდა იქ არ შეხვიდე.

მაღაზიისკენ წავედი, შეგნით შევედი, პირველი რამაც თვალი მომჭრა ეს თმის საღებავები იყო მაგას მიყვა:სამი ჩიფსი, ორი ფანტა... ათასნაირი სასუსნავი.

გადავიხადე და მაღაზიიდან დატვირთული გამოვდი. იქვე ტაქსი იდგა ვიფიქრე: ეტყობა მე მელოდება. ჩავიცინე ტაქსში ჩავჯექი და ჩემი მისამართი ვუთხარი.

მძღოლმე მანქანა არასწორი მიმართულებით წაიყვანა.

მილა:უკაცრავად.
მძღოლი:გისმენთ.
მილა:არასწორად მიდიხართ მარცხნივ უნდა  წასულიაყვით.
მძღოლი: მე ყოველთვის მოკლე გზით ვსარგებლობ ასე რომ სწორად მივდივარ.
მილა:აა...კარგით.

ჩემი გოგოWhere stories live. Discover now