Жінка вишла с палати лише через пів години.
-То, що?Що не так?-запитує Дазай.Майже в житі він хвилювався за когось.І не просто хвилювався, його руки дрижали, пульс захкалював, єдине про, що він думав це-як він там?З ним все гаразд?чому вона так тягне?Ви скажете, що Дазай не може так реагувати, бо він був в мафії?Насправді все просто.Ацуши став йому-кращим другом та навіть, братом.Вони піклуватись один про одного, і це непогано зближувало їх.
-Ехх давай відійдемо.-це було не схоже на Акіко.Проте сперечатися у Дазая і думки не було.
-То, що там?
Ще один важкий вилих-Слухай, нашого "кота" труїли.Та ще й чим!Сироваткою HD2j3
-Ти про сироватку виготовлену владою проти есперів?
-Мгм.Причому труїли в нормальних таких дозах.Ми б з тобою вже і відкинулися.Пощастило, що Ацу розвив свою здібність регенерації.
Мовчання.Такий розклад, не йшов в їхні плани.
-Дазай, проти цієї сироватки навіть я безсильна.Я буду робити все, щоб наш "кіт" був живим та здоровим.Але!Ти маєш, знайти того хто це зробив.
-Так, звичайно....Я можу його побачити?
-Якщо тільки не довго.Він зараз в важкому стані, як фізично так і морально.
-Він знає про...-договорити речення в Дазая язик не повиртався
-Так.Двері відчинилися.І в приміщення зайшов Осаму.
-Привіт Ацуши-кун-не так весело як завжди говорить Дазай.
-Добрий ранок Дазай-сан
-Ехх, скільки разів повторювати?Про,то Дазай.
-Пообач.Просто це....-на руку хлопця лягла чужа.Вона була мозолиста, трохи холодна і трохи більша за його власну.
-Ацуши...пробач.Це я винен.-чоловік схиляється на хлопцем.
-В цьому є лише один виний.І це точно не ви.
Легка посмішка лягла на вуста обох.____________________
Так коротко проте шо ви хотіли від мене, та ще й вночі??Завтра (можливо) напишу ще
Цілую❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зниклий без сліду
FanfictionНевиний хлопець який з самого дитинства настраждався більше ніж достатньо, закохується в свого ворога та ненавидить себе за це.Приходить день коли його почуття розкриваються, та навіть з'ясовується, що вони взаємні, але чим закінчиться ці стосунки т...