— Unde-i Yoongi?
Serena clipi debusolată.
A răspuns la ușă după ce auzise un sir lung de ciocănituri. Când a deschis-o, Hoseok nici nu a salutat, a intrat direct în casă, ignorând-ui pe Daiana, Kaju și ceilalți prieteni ai săi.
Chipul său era strâns într-o expresie iritata iar tonul său parcă ordona un răspuns.
Hoseok era furios. Era ora 3 după-masă! Și Yoongi nu a venit la el! Ia spus ca vine! Tomultum de emoții contradictorii îl făcea să vibreze de furie.
Daca ia spus ca vine de ce nu a venit! Si-a cerut scuze ieri! Chiar trebuia să dramatizeze atât!? Încă era supărat!? De ce nu a venit!?
— E sus. Răspunse Serena în câteva secunde, ceea ce demonul i se părul ore. Doarme, nu se simte bine.
— Ce? Își apropie sprâncenele traversând sufrageria. De ce sa nu se simtă bine? Era un fel de minciună a oamenilor? Ce era prostia asta peste noapte?
— Hoseok nu-l trezi-- femeia oftă, privind spatele demonului care urcâ treptele ca si cum era la el acasă.
— ... Pare furios.. murmură Daiana privind si ea treptele, acum goale.
— Sper ca Yoongi nu sa băgat în nici-o prostie. Suspină Serena urmând și ea urmele demonului. Ea nu avea nici-o putere să îl apere de furia unui demon.
Era neputincioasă.
Hoseok a deschis usa dormitorului, oprindu-se câteva clipe cu mâna pe clanță.
Yoongi dormea ghemuit pe pat, înfofolit în plapumă.
A pași încet în dormitor, apropiindu-se de pat ca o umbră silențioasă. Magicianul avea chipul palid, m-ai palid ca de obicei. Nasul ii era rosiatic și buzele crăpate.
Ieri nu arată asa. Deloc. Stie pentru ca sa holbat la buzele sale si nu erau de un roz atât de pal.
Încet, si-a dus dosul palmei pe fruntea sa, ascultându-i respirația greoaie. Era cald.
— Sa răcit.. șopti Serena facând ochii demonului să se întoarcă spre ea.
— I-ai dat ceva? Vocea șoptiă a demonului a umplut-o de fiori reci.
— Ceai și aspirină..
Era neliniștitoar cum se schimba. Nu știai ce urmează să faca. A trecut de la foarte furios la foarte blând în câteva secunde.
Si a plecat...
Hoseok nu a spus nimic, sa întors si a plecat. Femeia vroia să-și smulgă părul din cap. Nu înțelegea la ce naiba să se astepte! Când a deschis usa, a crezut că Hoseok era pus pe hartă. M-ai mult de hartă la ce privire furioasă avea. Dar aici, uitându-se la fiul ei, furia din el parcă dispăru. Iar acum, plecând parcă iara avea draci.
Nu înțelega cum naiba lui Yoongi îi plăcea să stea in jurul său atat de mult. Era o enigmă.
În aproximativ 1 ora, demonul sa auto invitat din nou înăuntru, de data asta având o pungă în mâna. Până sa ridicat Serena de pe canapea, Hoseok din nou dispăruse pe scari in sus.
Demonul a întrat în dormitor, din nou, și a pus punga de hartie pe noptieră lângă pat, sunetul creat făcând magicianul să insprie un suspin, deschizându-si ochii încet.
— Arăți ca un goblin de pădure. Spuse amuzat scoțând un bol din pungă. Nu, arată pufos. Cu părul ciufulit și ochii adormiți, Hoseok se simțea moale doar privindu-l.
— Taci din gură. Smiorcăie Yoongi trăgându-și plapuma până pe cap. Doar ciuful părului rămâne la vedere.
— Trezește-te. Trebuie să mânaci. Se așează pe mărginea patului lângă el.
— Nu mi-e foame. Murmură de sub plapumă, vocea sa fiind soptită și chinuită.
— Parcă ai fii o mâță strânsă de gât. Haide că ți-am adus sirop de zmeură.
— Nu pot să înghit că mă doare gâtul..
— Câți ani ai? 5? Trebuie să iei remedii daca vrei să-ți treacă.
Yoongi din nou inspiră profund, și ieși de sub plapumă, trăgându-se încet pe coate în sus pe spătarul patului.
Amețea și imaginea cu Hoseok turnând ceva lichid într-o linguriță ii fugea din fața ochilor. Respirația sa era atât de grea, trebuia să se forteze să inspire. Îl durea fiecare mușchii din corp și capul îl omora. Sa nu mai vorbin de gât și nasul înfundat.
Si-a închis câteva clipe ochii, dar a clipit des când simți o atingere slabă pe coapsă. Nu a avut timp de reacție că Hoseok ia si băgat lingua pe gură.
Gustul grețos îl făcu sa se strâmbe și sa tușească după ce înghiți siroul.
— Ai mințit! Smiorcăie privindu-l plin de trădare.
— Evident ca am mințit. Dacă îți ziceam ca e miere, propolis și usturoi preferai să agonizezi decât să-l iei.
Yoongi a suspinat ducându-si dosul palmei la obraz. Se simtea atât de lipsit de puteri. Si Hoseok turna din nou ceva suspect în linguriță.
Lingurita care arată m-ai mult ca un polonic mic.
Yoongi si-a tras rapid plapuma sub nas când demonul puse sticluță pe noptieră.
— Yoongi. Oftă privindul amuzat.
— Ce e aia? Își miji ochii la lichidul ce aprope dădea pe afară.
— Sirop de zmeură.
— Minți!
— Nu pe bune. Miroasel. Ii apropie linguriță de nas, iar Yoongi coborâ puțin plapuma.
Mirosea a zmeură, dar m-ai avea ceva parfum rădăcinios ascuns. Yoongi sa îndepărtat rapid de linguriță, mutându-si ochii suspicioși spre demon.
— M-ai are ceva. Îl acuză făcând sprâncenele demonului să se ridice.
— Ceva plantă din infern, dar tot dulce e. Nu ar fii trebuit să o simtă. Oamenii de obieci nu o remarcau. Era o plantă fantomă pe care el a folosit-o de câteva ori pentru a-și vindeca magicieni cu care avea contract. Pana acum, niciunul nu a simțit-o.
— Din infern? Suspiciunea din ochii săi începea să se transforme în curiozitate. Fără să observe, si-a coborât plapumă sub bărbie.
— Da. Nu mai face nazuri si ia-o.
— Nu. Vad în ochii tai ca te gândești la ceva la care nu ar trebui sa te gândești. Ascunzi ceva!
— Nu ascund nimic! E o plantă din infern si atât.
— N-am auzit niciodată de o plantă vindecătoare din infern! Suspiciune ii făcu ochii colturosi și acuzatori.
— Pentru că în mod normal, oamenii nu au ce pune mâna pe ea! Ii răspunde pe același ton acuzator făcând magicianul să se ambaleze m-ai mult.
— Atunci de ce ai adus-o-!
A profitat de ocazie și a băgat din nou rapid, linguriță în gura magicianului.
Hoseok începu să râdă când ii văzu chipul bosumflăt, înghițind siropul. Pentru ca da, sirop de zmeură ia dat.
A pus linguriță înapoi în pungă apoi si-a îndreptat palma spre chipul magicianului, ciulindu-i slab obrazul cu articulațiile degetului arătător și mijlociu.
Arată asa adorabil și neputincios. Vroia doar să-l îngrămădesc în pat, înfășurat în o suta de pături pufoase.
— Cum ai reușit să te răcești asa?
— Eu?? Magicianul era revoltat! Din cauza ta! Tu mai atuncat în apă!
Hoseok începu să râdă și ii ciufuli părul blând.