Батько:Фелікс,все що від тебе треба це підписати документ.Нікого не ображаєш,сидиш тихо,і види себе культурно.Це важливі люди,все ходімо.
Фелікс:Добре добре,все я почув батьку,ходімо,не думаю що нам варто спізнюватись.:Замучений Лі сидів на кріслі автомобілю, дивлячись в вікно.Вдягнений він був в дорогий, діловий, чорний костюм з галстуком,цей одяг був геть не зручний.Лікс звик ходити в худі та спортивних штанах,цей одяг йому ні до чого,але він ж син знаменитого бізнес мена,тому йому приходилось одягати це.
-В цей день вони їхали в будинок одного знайомого тата.Вона хотіли заключити контракт між своїми компаніями,це мала як казав батько,принести багато хорошей.Нащо туди їхав Фелікс?
-Томущо там мало бути два підписи людей одної крові.Чому?Хуй його знає.За вікном чорного лімузину була хмарна погода і вітер,хоча було доволі тепло, 18-19° це нормально,якщо без вітру.Сонця не було, яке так любив Лікс.
І ось вони вже приїхали до білого особняку,який Лі був зовсім незнайомий.Спокійно і елегантно вони зайшли в будинок, в якому вже на вході чекала охорона, щоб перевірити їх, і відвести в потрібну кімнату.Ні в Фелікса ні в його батька не було зброї, тому вони спокійно пішли до незнайомої кімнати.Чоловік:Бан Чан,яка гарна зустріч,давно ми з тобою не бачилися.Проходьте і сідайте.
Батько:Привіт Лі ноу,давно не бачилися.Давай ми їх познайомимо спочатку.
Лі ноу:Ах так, звичайно.Сину підійди сюди.:З дверей вийшов якийсь хлопець Ліксового віку,був він доволі накачаний,і красивий.Але Лі не звертав на нього увагу,томущо був зацікавлений документами, які йому дав Мінхо,документи про його однокласницю вбивцю.Тому Фелікс лиш на секунду глянув на нього, і продовжив далі читати.
Лі ноу:Фелікс це мій син Чанбін,Чанбін це Фелікс.Ми будемо раді якщо ви подружитесь.
:І тут Лі вирішив повимахуватись манерами, і не зганьбити батька,тому він сказав перший....
Фелікс:Приємно познайомитись(Легенько посміхнувся,і чуть схилився)
Чанбін:Теж(Схилився)
Лі ноу:Познайомились і прекрасно.А тепер до контракту.Бан Чан ти перший ставиш підпис.
Батько:Добре.:Коли Лі ноу і тато поставили підписи,пішов підписувати Чанбін а за ним Лі.І контракт був готовий,але дорослим потрібно було обговорити декілька питань,тому Мінхо сказав........
Лі ной:Чан, відведи Фелікса в задній двір.І Лікс можеш взяти діло,просто пізніше занесеш.
Чаньін:Ок.
Фелікс:Дякую,Допобачення.:Чанбін нічого не говорячи просто йшов впер, в бік, в другий бік, а -Лікс просто йшов за ним дивлячись на папір з надрукованою справою.І ось вони прийшли.Феліксу було абсолютно всерівно на Чанбіна,він ого зовсім не хвилював.
Єнбок думав про роботу,і що йому знав потрібно буде працювати всю ніч,томущо в день він теж зайнятий.
(-Фелікс-)Бля знову всю ніч працювати.А в мене тональний крем закінчився, щоб круги під очами замазувати.
Але його думки перервав голос Чанбіна.Чанбін:Можеш сісти на оту лавочку або на ті качелі.
Фелікс:Добре дякую.
Чанбін:Нема за що....:Лі спокійно сів на гойдалку з дахом та почав дочитувати документи.Нащо він це читав?Томущо йому було цікаво,як і чому його однокласниця відмінниця, тихоня прийшла в школу з автоматом і почала стріляти в рандомних людей.
Аж тут його хтось кличе,він обертається і бачить.........
ВИ ЧИТАЄТЕ
~Любовний контракт~
Fanfiction:Фелікс син бізнес мена,Чанбін теж син бізнес мена, які заключили контракт.От звідти все й почалось.