Když jsme přistáli vyzvedly jsme si s Katie kufry a šli na autobus který nás měl zavézd do hotelu.
Už jsme čekaly asi 10 minut a on furt nikde a my už docela panikařily. Potom jsem ale viděla jak kolem náš jelo auto a začalo brzdit. Když zabrzdilo koukla jsem se kdo to je a nemohla jsem uvěřit že to byl on ten co mi řekl že jsem krásná ten co se na mě neustále těma jeho modrýma kukadlama Koukal tak ten teď zastavil otevřel okénko a usmál se na nás a začal mluvit" nechcete náhodou svézt?"
Ani jedna z nás nevěděla co má říct a Katie mi neustále naznačovala že ne že může být nebezpečný ale já jsem i přesto pomalu přikývla a sedla si k němu dopředu. Katie neměla na výběr a jela taky. Když jsem nastoupila promluvil na mě " Tak kam to bude kotě?"
Zrudli mi tváře a nemohla jsem dýchat nevydala jsem ani hlásku když to Katie došlo a řekla kam chceme.Cestou nikdo nemluvil až to začínalo být trapný ale potom jsem vzala odvahu a zeptala se" Ty nás pronásleduješ?"
Hned jak jsem to dořekla se uchechtl a začal
" Proč bych to měl dělat?"
" No tak byl jsi na stejným letišti letěl jsi stejným letadlem a teď jsi tady"
" Takže mi říkáš že se nemůžu ležet podívat za rodinou a cestou někoho svést?"
" To jsem neřekla" vzápětí jsem zrudla
" Myslím že přesně to jsi řekla"
" Fajn tak promiň pane dokonalí" odsekla jsem
" Ale notak kotě"
" Neříkej mi tak mé jméno je Charlotte"
Viděla jsem jak se koutkem úst usmál a prohodil " dobře Charlotte já jsem Nathan"
Ooo bože Nathan to je tak úžasné jméno!!!Chtěla jsem mu to říci ale zastavil.
" prosím kotě" na tváři se mu objevil úšklebek.
" děkujeme pane DOKONALÍ"Hned jak jsme s Katie vystoupily otočila se na mě
" co to sakra bylo!" Vyjekla
" Ale nic"
" to neni nic!"
" už to nech být"
" fajn ale ne na dlouho"Šli jsme na pokoj a vybalily si a Katie napadlo zajít do restaurace tak jsme se převlékly
Já si vzala modrou sukni a bílí top a Katie červené šatyVyrazili jsme
Děkuji moc za čtení mého příběhu❤️🩹
ČTEŠ
Vampire curse
Romansa17 létá Charlotte žila normální život. Dokud se svou nejlepší kamarádkou Katie neodjela na prázdniny do New Yorku kde poznala Nathana. Kluka který ji změnil pohled na svět a dokonce i celí život.