Aldık maçıııı 2-0
Bu takım bu sene sike sike sampiyonnn
Bolume geciom aq cok sacmaladim QLDJQPZJFĞQJ---------------------------------------------------------
Hâlâ kimse gelmemişti. En son söylediklerimin ardından tam 2 gün geçti. Yaklaşık 4 gündür buradayım. Sabahları, gecelerden ayırt edemiyorum, 4 gündür buradayım sanıyor olabilirim bile.
Ben bunları düşünürken kapı açıldı ve Kisaki girdi içeri.
Kisaki yavaş adımlarla içeri girdi ve yine karşıma geçti, bu sefer oturmadı.
4 gündür yemek yemiyordum, arada bir bardak su veriyorlardı. İçmiyordum.
Ağzım ve elim bağlıydı, gözlerim açıktı. Ayaklarımın, bacaklarımın karıncalandığını bile iliklerime kadar hissedebiliyordum.
Kisaki'ye bakmamak için kafamı öne eğiyordum, o haysiyetsizin yüzünü görmek bile açlığımı unutturuyor, midemde olmayanları bile kusmama yetiyordu.
Sonra ise Kisaki ağzını araladı ve elini çeneme koyup kafamı kaldırmamı sağladı.
Kisaki: Çıkıyorsun.
Dedi soğuk ve keyifsiz sesiyle.
Kafamı kendi isteğimle yukarı kaldırıp Kisaki'ye baktım, anlamış olmalı ki ağzımdakini aldı.
Ağzımda kan tadını hissediyordum, ya dudaklarımın kurumasından, ya da damağımda zarar gelmesindendir, hiç olmazsa dişime birşey olmuştur diyerek çok umursamadım.
Sora: Ne demek çıkıyorum?
Kisaki: Sevinme, başka bir alana gideceğiz. Sevgilin burayı bulabilirmiş.
Sonra yüzüne keyif bulaştı.
Yüzünü sıfatını sikeyim.
Keyfini de sikeyim.
Kerim'i de sikeyim
Lan
Araya kaynadı sus
Â.
Kisaki: Çok perişan olmuş biliyor musun? Çok üzülmüş senin kaçırıldığını duyunca, ölmüş hüzünden. Demiş ben bi' kızı nasıl koruyamadım.
Kahkaha patlattım, asla istediğini eline vermeyecektim. Üzüldüğümü belli etmeyecektir, amacı oydu.
Sora: Gerçekten komiksin Tetta, sence ben seninle gelir miyim ha? Ayrıca sen başkalarının hüzününe bakmadan önce kaçırdığını sandığın kişinin hayatında kimlerin olduğuna bak, ne dersin?
Kisaki: Gelmek zorundasın Suzuki.
Gözlerimi kısarak kendinden emin bir şekilde konuştum.
Sora: Değilim, gelmeyeceğim.
Neye güveniyordum ki? Neden kendinden emin bir şekilde konuşuyordum?
Kime güveniyordum?
Kendime.
Kisaki: Zorundasın, geleceksin.
Sora: Bozuk plak gibi konuşma Tetta, gelmeyeceğim.
Kisaki de gözlerini kıstı.
Kisaki: Sende bozuk plak gibi konuşuyorsun Suzuki, ve ne kadar inkar etsen bile geleceksin.
Sora: İstersen kendini fazla yorma Tetta, gelmeyeceğim diyorsam, gelmeyeceğim demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakınım | Baji x Reader (Texting)
HumorWattpad de cok kısa Baji x Reader kitapları olduğu için uzun eğlenceli bir kitap yazmak istiyorum Yarı texting olur büyük ihtimalle. Kitap dramatik oldu gelmeyin İWLDÜWLDÜQLDİÖAŞZŞ ANANI SİKEYİM KİTAP OKUNUYOORR