2

1.3K 45 4
                                    

כשנכנסו לבית שלי הוא ישר הצמיד אותי לקיר וטרף את שפתיי "אה~" גנחתי גניחה קטנה כשהוא נשך את שפתיי בחוזקה. אחרי שהוא סיים לטרוף את שפתיי הוא ירד לכיוון צווארי עם נשיקות פזורות בכל גופי ,בנתיים הוא התחיל להתקדם לכיוון החדר שינה שלי. הוא זרק אותי בתנופה למיטה ועלה מעלי לנשק את צווארי, ברגע הזה לא יכלתי יותר להיתאפק, עצרתי אותו מלהמשיך והורדתי את חולצתו, אחר כך המשכתי למכנסיו והוא הוריד את שלי , עכשיו שנינו נשארנו רק עם בוקסר .

"אה ~ דאדי ~" גנחתי בשקט כשהוא שפשף את איברנו אחד נגד השני, הוא חייך חיוך ערמומי קטן וישר אחרי זה המשיך במעשיו. הב
"דאדי~ אני רוצה אותך~" גנחתי בשקט כשהוא ירד לנשק ולמצוץ את הפיטמות שלי "מממ .. אני ממש אוהב את השם הזה" הוא מילמל בשקט בזמן שהוא ירד יותר מטה לכיוון האיבר שלי שהיה עדיין מכוסה בבד של הבוקסר והניח שם נשיקה קטנה שמיד גרמה לכל גופי לצמרמורת נעימה.

"אפשר ...?" שאל ואני הינהנתי כשהבנתי את מבוקשו, הוא הוריד את הבוקסר בעדינות וזרק אותם למקום רנדומלי בחדר , והחל לכסות את איברי בנשיקות קטנות, "אה~" גנחתי כשהרגשתי חום נעים על האיבר שלי ולשון עוברת עליו, אחרי כמה דקות הוא עזב את האיבר שלי ואני נאנחתי בקול מתחנן לעוד "אל תדאג פרינסס עכשיו אנחנו מגיעים לחלק הכי כיף" הוא אמר עם חיוך ערמומי והוריד לעצמו את הבוקסר.

הוא החל להתקרב לחור שלי והתחיל לנשק את כול האזור הקרוב אליו "זה כואב ...?" שאלתי בחשש "זה הפעם הראשונה שלך?" הוא שאל טיפה מופתע ואני רק הינהנתי "אוקיי.. יש לך פה קרם סיכה וקונדום...? כדי שאני יוכל להכין אותך קודם, ככה פחות יכאב לך..." הוא שאל "אני חושב שיש לג'ייק בחדר" מלמלתי והתקדם לכיוון של החדר של ג'ייק .

חזרתי לחדר שלי ונתתי לו את הדברים שהוא ביקש . הוא השכיב אותי על המיטה וירד עוד פעם לכיוון החור שלי בזמן שכול הדרך לשם מלוות בנשיקות וסימנים שהוא עשה לי "אה~כואב~" גנחתי כשהרגשתי משהו נכנס עליי "אל תדאג פירנסס אני לא ממשיך עד שאתה לא אומר לי שאפשר" הוא אמר וליטף לי את הלחי עם היד השנייה שלו. אחרי שהרגשתי יותר מוכן סימנתי לו שהוא יכול להמשיך .

"אה~" גנחתי כשהוא התחיל להזיז את האצבע שלו . הוא הוסיף עוד אצבע ונתן לי להתרגל עלייה ועכשיו הוא מרחיב את החור שלי לאט . הרגשתי שהחור שלי מתרחב עוד יותר ויצאו לי גניחות קטנות של כאב ועונג ביחד . זה הרגיש טוב ומוזר בו זמנית ."אני הולך לדחוף אותם יותר עמוק" הוא אמר והרגשתי איך האצבעות שלו נכנסו לתוך החור שלי ומרחיבות אותו יותר . הרגשתי גל של זרמים נעימים בגוף כשהאצבעות שלו נגעו בנקודה מסוימת שגרמה לי לעונג . "אה~ זה מרגיש טוב~" גנחתי כשהאצבעות שלו חדרו יותר עמוק לתוכי. הוא הוציא את האצבעות שלו ממני ואני גנחתי גניחת ייאוש.

"אני רוצה עוד~" התבכיינתי וקירבתי את האצבעות שלו לחור שלי " פרינסס ... אתה לא מעדיף את הדבר האמיתי ?" הוא שאל אותי עם חיוך קטן "אני רוצה~" אמרתי לו בקול חמוד והוא חייך עליי . הוא הוריד את הבוקסר שלו ושם את הקונדום על האיבר שלו שעמד זקוף והיה קשה ממש . הוא שפך על האיבר שלו ועל החור שלי את הקרם סיכה התחיל להכנס עליי באיטיות . גנחתי מכאב כשהרגשתי את האיבר שלו נכנס עליי ומריחב את החור שלי יותר . האיבר שלו היה יותר גדול משתי אצבעות שלו שהרגישו כיאלו זה כלום לאומת האיבר הגדול שלו .

The Boss (BoyxBoy)Where stories live. Discover now