Sana endişelenme diyorum ama belki de yalandır. Endişelenmelisin. Titreyen gözlerle gözlerime bakıyorsun. İyi olacağımı fısıldıyorum. Bunu senin için yapmalıyım. Biriciğim için yapmalıyım. Kırgın gözlerim yüzümde geziniyor. Bazı şeyleri anlayamıyorum ve sen de anlamıyorsun biliyorum. Dudaklarına inen bakışlarımla sen de bir süre sonra dudaklarımı öpüyorsun. Bunu ne zaman yapsam beni öptüğünü biliyorum, çünkü beni öpmen için bir işaret verdiğimi biliyorsun. Islak dudaklarını tattıkça şarhoş gibi hissediyorum, kanım kaynıyor, iyileştiğimi hissediyorum ancak bunun mümkün olmadığını ikimizde biliyoruz, ne yazık ki.
Aslında çokta üzülmüyorum. Tek endişem sensin. Ardımda kalan tek şey sen olacaksın. Beni huzursuz eden tek şey senin yalnız kalacağın düşüncesi iken içime nefret ettiğim bir korku ve bulantı yayılıyor, tüm olanları düşündüğüm her seferde olduğu gibi.
Ellerin yanaklarımı okşuyor Taehyung beni sevdiğini hissediyorum adeta, sadece öpüşerek bile beni deli ediyorsun. Seni kaybetme fikri aklımı oynatmama sebep oluyor, sahi... pekte yerinde değil ya, neyse. Uzun uzun öpüyorsun beni iyi olacaksın, diyorsun fakat biliyorum ki olmayacağım.
Geçmeyecek. Bitmeyecek. Çektiğim acı dinmiyor. Sevginin acımı dindirememesi çoğu zaman sana ihanet ediyormuşum gibi his bırakıyor damağımda. Bundan nefret ediyorum sanırım. Seni hak etmiyorum. Beni öyle çok severken bile canımın yandığını hissettiğim için kendimden bir o kadar daha nefret ediyorum Taehyung. Sen benim için bu kadar çabalarken uzattığın her yardımı elimin tersiyle itişlerimi, hastaneden kaçışlarımı çektiğin için, beni sevdiğin için ve daha sayamadığım bir çok şey için sana minnettarım. Sana sahiden çok aşığım. İçimde inanılmaz bir şefkat duygusu ve sahiplenme var sana karşı. Sana yaklaşan dişi sinekleri bile kıskanacak kadar benimsiyor, özümsüyorum seni. Ancak ilaçlar işe yaramıyor, sevgin ne yazık ki beni iyileştirmiyor. Zehirli sarmaşıklar büyüyor içimde. Tüm duvarlarımı sarıyor, içimi çürütüyor. Beni zehirliyorlar. Beni öldürüyorlar Taehyung. Ölüyorum.
Kafamdan geçenleri sanki dudaklarına fısıldar gibi öpüyorum seni. Sevgin, tutkun karşısında bir kez daha kalbim eziliyor. Belki de sadece zayıf kalbimin çarpıntılarından biri olduğunu düşünürsün ama değil. Bu kalp senin için sancıdığı her saniye ben huzurlu hissediyorum. Huzurlu hissettiğim her an bencillik yaptığımı düşünüp kendime kızıyorum fakat elimde değil. Senin bana hissettirdiklerine engel olamıyorum.
Enişelenme diyorum sana işte ama belki de yalandır Taehyung.
.*´`。*゚+