30 . BÖLÜM

746 34 19
                                    

Devranın polis arkadaşı Sinan bu karakoldaymış gelip devranı aradığını söylemişti yarım saat gibi bi zaman sonra İçeri Ali'nin girdiğini gördük " kızlar " dedi Tuğçe " aşkım çıkarmaya geldin bizi dimi ? " dedi parmaklıklara sarılarak " n'aptınız siz ya kendi başınıza iş çevirmek ne demek " dedi Leyla " Ali Akgün duydu mu ? " dedi Ali " Akgün biliyor söyledik ama iş yerinden çıkamadı " dedi bana dönüp " yenge yüzün nasıl " dedi elimdeki buz kalıbını kaldırıp " iyi ya bişey yok izi çıktı sadece şişmesin diye koyduk " dedim Tuğçe " aliş çıkıyoruz dimi ? " dedi " siz çıkıyorsunuz ama yengem kalıyor " dedi " ben niye kalıyorum ya " dedim " valla yenge seninki sinirli aşağıda işi var bitsin o alacakmış seni " dedi polis memuru kilidi açtı kızlar çıkarken bende ayağa kalkıp Aliye doğru gittim " ne işi var " dedim " ifade alıyor diyebiliriz ama bence sen onun huyuna git tabi gene sen bilirsin "  dedi yanmıştım kızlar çıktığında yerime oturup beklemeye başladım 10 dk ya geçti ya geçmedi devran sinirle içeri girdi saçımı biraz öne getirdim ceketi üstünde yoktu beyaz gömleğinin kollarını kıvırmış üst 3 düğmesini açmıştı gömleğinde de bi kaç damla kan vardı ama onun kanı değildi kilitli parmaklıkları çekti açılmayınca " aç şu kapıyı " dedi memur kapıyı açınca içeri girip tam önümde durdu saçımı çekip yanağıma baktı ağzının içinde bi küfür yuvarlayıp " evde sandığım karımı nezarethane de buluyorum umarım düzgün bir açıklaman vardır ayra hanım " dedi " devran " diye başlayacakken " evde konuşucaz şimdi yukarıda ifade vericez " dedi kafamı salladım baş parmağını yanağımda gezdirip " acıyor mu ? " dedi " yok acımıyor geçti " dedim elimi tutup yukarı çıkardı kapıda başkomiser Sinan Öztürk yazıyordu kapıyı çalmadan içeri girdi Sinan " gel kardeşim adamda şikayetini geri çekti " dedi devran benim oturmamı işaret edip " biz şikayetçiyiz şu yüzünün haline bak " dedi Sinan " yani sen daha iyi bilirsin ama adam inada bindirip tekrar şikayetçi olmasın zaten adama yapacağını yaptın " dedi napmıştı ki adama " şikayetçiyiz dedim sana " dedi Sinan ifademi alıp bana imzalattı . Sonra eline bi kağıdı alıp devrana uzattı " buna baksana bi " dedi devran kağıdı alıp baktı hırsla elinde buruşturup bana döndü  " ayra kapıda beklesene iki dk beni gelicem şimdi " dedi tamam diyip odadan çıktım kapıda beklerken bi yandan da merak ediyordum acaba babamla ilgili bişey mi yoksa davalarınla mı ?

ilgiliydi ben düşüncelere dalmışken devran odadan çıktı elimden tutup arabaya doğru gittik .

Eve gelmiştik devran yolda tek kelime bile etmemişti sadece babamla ilgili bişey mi diye sorduğumda hayır cevabını almıştım sonrasında da konuşmamıştık zaten devran koltuklara doğru gittiğinde ben merdivenlere doğru gidip " kızıma bi bakayım ben " dedim " gel buraya kaçma asel annemde " dedi mecbur bende yanına gittim kendini koltuğa atıp " anlat bakalım " dedi yanına sokulup " bak şimdi sevgilim valla benim suçum yok ben tamamen iyi niyetliyim oktay abiyle Serpil birbirini seviyor ben bunu çok önceden biliyordum kızı zorla evlendireceklermiş bunu duyunca kızlarla " diye anlatmaya başladığımda " ayra bunu sormuyorum ifadeyi verirken yanındaydım benim sorduğum benden habersiz nasıl gidersin evdeyim dedin bana ya çıkmıcam kızlar gelicek dedin dün anlatsaydın bana yada sabah beraber giderdik tek başına niye halletmeye çalıyorsun " dedi evet ona söylememekte hatalıydım ama izin vermeyecekti " ama sevgilim söyleseydim gitmeme izin vermeyecektin " dedim " tek gitmene izin vermeyecektim yada ben halledecektim Oktay'la şu yüzünün haline bak ayra " dedi yanağıma dokunup baş parmağını hareket ettirdi kızaran yerde " ulan ben dokunmaya kıyamıyorum kızım sana " dedi " özür dilerim sevgilim sana söylemem gerekiyordu " dedim " benden habersiz bi daha bişey yapmak yok söz ver " dedi " söz sevgilim valla bak bundan sonra sana söylemeden bişey yapmayacağım " dedim yanağımdan öpüp beni göğsüne çekti bende kollarımı sırtına dolayıp sarıldım " aklım çıktı Sinan aradı yenge burda göz altında dediğinde bişeyi var mı diyorum ağzında geveliyor kesin bişey oldu dedim yolu nasıl geldiğimi bilmedim " dedi saçımdan öperken " bizde dövdük adamı ama polisler gelmeseydi kimse alamazdı o herifi elimizden " dedim " bi daha belaya bulaşmanı istemiyorum ayra kapıda ki korumalardan birini yanına alsaydın en azından " dedi yüzümü ona döndüm " alışamadım onlara zaten kapıda durmalarına falan bide hemen Serpil'i alır geliriz zannettim ben " dedim " peki bunları düşünürken kocana söylemek hiç aklına gelmedi mi ? " dedi " kendim hallederim dedim " dedim özgüvenimle " ayra bak babanla alakalı araştırmaları sürdürüyorum daha kesin bişey yok notlarda gelmiyor ama bu bi daha gelmicek anlamına gelmiyor ben kimin yaptığını bulana kadar daha dikkatli olmanı istiyorum lütfen sevgilim " dedi " tamam sevgilim söz daha dikkatli olucam " dedim bi süre öyle durduk devran beni dizine yatırıp saçlarımı sevmeye başladı " asele kimlik çıkartıyorum " dedi birden . gözlerine baktım " haftaya bir yaşında olacak artık kimliği olması gerekiyor eğer sende istersen anne adında senin adın yazsın istiyorum " dedi kalkıp ona döndüm " sen deli misin böyle bişey sorulur mu ? " dedim gözlerime bakıp ne dediğimi anlamaya çalıyordu " tabiki benim adım yazacak o benim bizim kızımız " dedim " bizim kızımız sadece bizim kızımız " dedi dudaklarımdan öperken .

ASEL  ( MAHALLE HİKAYESİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin