remember not to get too close to stars,

37 2 0
                                    

Taehyung yıldızlara çok yaklaşmamayı aklında bulundur, tamam mı? Onları çok seviyorsun biliyorum. Ben gittikten sonra kendini onlarda bulmanı istemiyorum. Sana verdiğim sevgiyi kimse sana veremez. Yıldızlar, gökler hatta tanrı bile Taehyung. Yine bencillik ettiğimi düşünebilirsin ama benden sonra hiçbir şeyin canını yakmasını istemiyorum. Ne bir yıldız, ne bir insan, ne de ben...

Gittiğimde üzül, özle ama asla başkasına gitme. Eğer olurda seni orada izlersem çok kıskanırım, çok yaralar bu ruhumu. Anlıyor musun beni?

Lütfen anla.

Seni öyle çok seviyorum, seni benden başkasıyla düşünmek beni deli ediyor. Bu yıldızlar bile olsa sevgilim, onlara aşık aşık bakmanı bile kıskanıyorum. O bakışlar bana Özel olmalı. Kafayı bulduğunda sadece bana yaklaşmalısın, o arabayı delice sürdüğünde, yalnızca bana yaklaşmaşısın, sevgilim, seni sürdüğümde uçar gibi hisseddersen eğer sadece bana yaklaşmalısın, sevişmelerimizde de didişmelerimizde de... Her an sevgilim, her an.

Sanırım vazgeçiyorum, bencil görünmek umurumda değil. Yemin ederim sadece sana çok aşığım o kadar. Ben sensiz yapamam Taehyung. Lütfen beni çok bekletmeden peşimden gel.

Tanrım. Hayır, Jeongguk çıkar aklından şu fikirleri.

Sus.

Ondan ölmesini istemeye hakkın yok.

Sus.

O yaşamayı hak ediyor seni piç herif.

Sus.

Bunu nasıl istersin.

Sus.

Ölmeliydin, daha önce geberip gitmeliydin.

Sus.

Onun gibi iyi birini hiç bir zaman hak etmedin.

Sus.

Bencil bir pisliksin.

Sus.

Seninle harcadığı her saniye yazık oldu.

Sus.

Yeter. N'olursunuz susun! 

İğrençsin.

"susun!" Çığlığımı duyuyor musun Taehyung. Karakterimin kopan parçaları birer kişilik gibi konuşup beni çileden çıkarıyorlar. Çığlıklarım rahatsız etmiş olacak ki hemşireler ve bir doktor geliyor odaya.

Fakat benim umurumda olan tek şey sensin, seninle geçireceğim bir saniye daha. Dudaklarını öpeceğim, sıcak kolların arasında kollarına sokulacağım ufacık bir saniye daha.









.*⁠´`。⁠*゚⁠+

ilomilo |' taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin