i can't lose another life.

27 2 0
                                    

Savsak adımlarım sonunda doğru bir ritim tutturmayı başarmış olacak ki evimiz görüş açıma giriyor. Kendimi içeri atıyorum, adını sesleniyorum. Sana taktığım binbir tane güzel adı sesleniyorum ama cevap veren yok.

Sen hastanedeki odamdan çıktığından beri akan yaşlarım şiddetleniyor. Ah Tanrım, aptallık ediyorum. Bunu söylememeliydim.

Sen bundan nefret edersin. Ağlamamdan nefret edersin. Eğer biraz daha ağlarsam geri dönüp beni susturur musun, ha?

Ya da susarsam gelir misin?

Ciğerlerim çıkarcasına ağlıyorum, yorgun bedenim sarlıyor ancak durduramıyorum ki.

Ben yapamıyorum Taehyung, lütfen gel. Durdur beni yoksa seni son bir kez görüp özür dolu öpücüğümü dudaklarından çalamadan ömrüm tükenmiş olacak.

Bana kızgın mısın Taehyung? Bu yüzden mi gelmiyorsun? Yoksa ağlamamak için şehrin asfaltlatını ağlatıp arabanla hız mı yapıyorsun.

Hayır Taehyung.

Başka bir can daha kaybedemem.

Benimle gelmeni istemem aptallıktı, nolur sadece bana dön. Son dakikalarımızı güzel değerlendirmeliyiz. Aptal aşıklar gibi olmalıyız, sıradan olmalıyız Taehyung. Yalvarırım sadece bana dön. Sinirini o asfaltlardan değil benden çıkar. Bana kızamaz, dokunamazsan evi dağıtırsın, bir şey yaparsın bulur yolunu ancak nolur kendine zarar verme. Gözümün önünde ol ne yapacaksan biriciğim, son nefesim dahi seninle olsun istiyorum çünkü.

Buna dayanamam.

Ruhum acıyla kıvranır durur.

Halen bencillik ediyorum değil mi?

İğreçn biriyim.

Bu yüzden hiç sevilmedim.

Taehyung beni sevmemeliydi.

Hata etti beni severek.

Onu düşünen birini sevmeliydi, bense yalnızca kendimi düşünüyorum.

Sus.

Kabul etmiştin iğrenç bir pislik olduğunu, değersiz olduğunu. O aptal doktorun seni kandırmasına izin verip değerli olduğuna mı inandım yoksa?

Hah!

Aptalsın.

Baban gibi bir piçi bile hak etmiyorsun sen geberip gitmeyi hak ediyorsun.

Taehyung'u bırakıp gitmelisin.

Senin aksine en iyileri hak ediyor.

Eminim senden sonra birini bulur.

Güzel gülüşünü ona sunar.

Seni unutacak.

Kimse sana sevdiği için katlanamaz.

O iyi kalpli olduğu için sana acıdı beyinsiz herif, sevildiğini mi sandın!

Seni neden sürekli hastaneye tıkıyor sanıyorsun, ha?

İyiliğini falan istediği için değil, senden bıktığı için!

Senden kurtulmak istiyor.

Umurumda değilsin, şimdi bile başkalarıyla birlikte.

Senden başka kimsesi olmadığına inandın mı sahiden?

Onun gibi kusursuz biri nasıl yalnız olabilirdi ki zaten?

Senin gibi kusurlar abidesi birisiyle de olması aptallık olurdu doğrusu.

Seni aldatmıştır eminim.

Boynunda morluklarla eve geldiğini hatırlada seni ahmak, o gece seni aldatmıştır kesin.

Bir de kavga ettim, parmak izi diyor saf gibi inandın ona!

Zaten ondan başka gidecek kimsen olmadığı için seni parmağında oynatmasına göz mü yumdun yoksa?

Hah! Öyle yapmışsındır!

Kendimi kaybediyorum, Taehyung. Beni bir tek sen sakinleştirebilirsin, bu yüzden çabuk gel lütfen ve tüm bu aptal papağanları sustur yoksa döndüğünde artık seni yeterince hissedebilecek aklım, iradem kalmamış olacak..








.*⁠´`。⁠*゚⁠+

ilomilo |' taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin