Acele et, endişeliyim.
Perdelerden gölgeler geçiyor. Tıpkı o gün olduğu gibi.
Taehyung beni korkuyacağına söz vermiştin. Endişeleniyorum sevgilim, neredesin?
Lütfen fazla hız yapma, olur mu? Fazla ileri gitme. Benimle gelmeni istemediğimi fark ettim. Lütfen yaşa Taehyung. Benden başkasına gitme ama yaşa. Yıldızlarını alıkoyamam, onlara tutunabilirsin. Ancak benim yerimi tutmayacaklarını ve günü gelince söneceklerini bilerek tutun sevgilim, düşmeni istemem. Kırılmanı ise asla. Benden sonra seni kırmalarına izin veremem. İçinde, bir tek benim gördüğüm o hassas bebeği kırmalarına izin veremem. Zarif ruhun yalnızca bana ait sevgilim, başkasına gidersen incinirsin.
N'olur anla beni!
Sensiz her günüm cehennem. Bensiz her günün cehennem.
Sen söylemesen de biliyorum. Lanet olsun kafamdaki sesler aklımı zaman zaman karıştırıp beni sana karşı kışkırttı ve sana çattım ancak gerçeği biliyorum.
Günlüğün en dürüst olduğun yer, öyle değil mi? Bana söyleyemediklerini oraya yazdın. Peki, öyle olsun Taehyung. Bunları bana söylesen de olur. Fakat şimdi onları bildiğimi bilmelisin. Kafamdaki sesleri duyuyorsun çünkü değil mi? Bence duyuyorsun, evet evet. Kesinlikle duyuyorsun. Doktor da duyuyor. O da duyuyor! Taehyung duymamalısınız! Olmaz! Ben sizinkini duymuyorum! Bu haksızlık değil mi?!
Taehyung neden günlüğüne eğer ben ölürsem benim peşimden geleceğini yazdın?
Acele et, endişeliyim, korkuyorum sanırım.
.*´`。*゚+