Biz birlikdə onların evinə gəldik. Ev villa idi .Kənardan çox gözəl bir ev idi . Biz hələ qapının qabağın da ikən mən danışmağa başladım:
-O həkim mənə dəli , şizofren deyirlər lakin mən elə deyiləm siz bəs o məsələləri neynəyəcəksinin?
-Sən onsuzda şizofrensən və dəlisən .Bizi görmən normal bir şeydir ki , sən şizofreniya xəstəsisən- deyib yenə Simiya g gülməyə başladı.
- Lidyam biz səni sağaldacağıq .Mənim gözəl bacım.
-Mən xəstə deyiləm - bunu dediyim də təzə gülməyi dayanmış Simiya gülməyə başladı. Evə daxil olduq. Bu zaman içəri də 5 oğlan var idi. Meri xanım içəridəki oğlanları tanıdmağa başladı. Əli ilə bir - bir göstərərək adlarını deməyə başladı.
-Bu Stiv - uzun boylu ,qara ucları dalğalı saçları, gözəl heyran edici burnu və dodağı var idi.
Stiv Dikson 19 yaşı var. Hüquqşünaslıq oxuyur . 1-ci kurs tələbəsidir. Benny Dikson ilə əkizdirlər.-Bu Benny - Şabalıdı saçları,yaşıl gözləri və uzun boylu biri idi.
Benny Dikson 19 yaşı var .Polislik Akademiyasının 1-cü kurs tələbəsidir. Stiv ilə əkizdir .-Bu Fred - çoxlu saçları ,çox gözəl gözləri və uzun biri idi.
Fred Dikson 18 yaşı var. Həkimlik üzrə universitetə hazırlaşır.
-Bu Fideldir- qıvırcıq saçları və formalı qaşları ,uzun boylu biri idi.
Fidel Dikson 17 yaşı var. 11-ci sinifə gedir.
-Bu Ellis - uzun boylu ,şabalıdı saçları ,göy gözləri və uzun qaşları var idi.Ellis Dikson 20 yaşı var. Turizm oxuyur . 2-ci kurs tələbəsidir.
-Uşaqlar bu da bacınız Lidya
Lidya Dikson 16 yaşı var.
Mənə qəribə baxışlarla baxdılar. Ellis danışmağa başladı:
-Məncə lazım deyil ey mənasızdır neçə il sonra bir bacınız var demələri. Özüdə şizofren və 11 il dəlixana da qalmış.
-Eynən məncə də evimiz də bir şizofren ilə yaşayacağıq.Çox da ki neçə il əvvəl bizlə yaşayıb bizdən qoparıblar. -onun sözünü Stiv də təsdiqlədi.Bu zaman Meri xanım onlara tərs - tərs baxdığında susdular.
-Birtanəm gəl otağını göstərim sənə -deyə Piter məni onların yanından uzaqlaşdırdı . Gözümdən yaşlar axmağa başladı və bir otağa girdik . Otaq əsil gənc qız otağı idi.Otaq da böyük yataq , kitablıq , qarderob, çalışma masası, hamam , boy ayna ,balkon var.
-Bu balkondan özünü at da- deyə yenə Simiya başladı.
-Sən istəyirsən yerləş və gir dincəl axşam yeməyinədək ,axşam yeməyində gəlib özüm xəbər verəcəm ürəyim.- gülümsəyərək başımı aşağı yuxarı salladım bu zaman otaqdan çıxdı.Mən ilk əvvəl kitablarımı rəfə yığmağa başladım və əlimə bir kitab keçdi.Kitabın içərisin də illər əvvəl oxuyub lakin dərk edə bilmədiyim məktub təzədən qabağıma çıxdı və açıb onu təzədən oxumağa başladı. Gözlərim doldu Stiv məni o vaxt nə qədər sevibmiş indi nifrət edirmiş kimi baxmasına baxmayaraq. Bu zaman otaqdan çıxdım və gördüyüm ilk otağa girdiyim zaman şansımdan girdiyim ilk otaq elə Stiv'in otağı oldu. İçəridə uzanmış telefon ilə oynayırdı .Məni görən kimi danışmağa başladı:
-Nə olub ? Niyə gəlmisən?
-Şey mən bir məktub verəcəyəm sənə
-Ver onda tez ol - bu zaman ona məktubu uzatdım. Oxuduğun da gözləri doldu.
-Yəni ?
-Yəni mənə indi bu qədər nifrət edirsən amma o vaxt məni sevibsənmiş həqiqətən sevmisən?
-Sənə nifrət etdiyi kim deyib?
-Baxışların....
- Xeyr də mən sənə nifrət etmirəm təkcə təzə gəlmisən mən səni yox sənin bizdə ikən olan halını sevirəm bəlkə , səni də sevərəm amma tam bilmirəm həm də şizof-
-Şizofrən deyiləm mən!
"Onlar məni həkimlərin qoyduğu təşhisə görə sevmirdi lakin mənim onlara olan düşüncələrimi bilsələrdi ..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ
Teen FictionQaranlığa qərb olmuş qızı Aydınlığa çıxaran SEVGİ