the friends i've had to burry, they keep me up at night.

25 2 0
                                    

Saatler ilerliyor ve gelmiyorsun.

Dışardaki gölgelerin sesini duyuyorum. Senin sesini, sözlerini kafamda bir plak gibi oynatıyorum rahatlamak için. Yeterince işe yaramıyor.

Sevgin beni iyileştirmediği için kızgın mısın? Bu yüzden mi gelmiyorsun? Doktor Park odaya girmeden önce yanındaydı, o kötü bir şey mi söyledi hakkımda?

İnanma ona!

Ben kötü biri değilim. Yaramazlık yapmadım, uslu uslu oturdum hep sen yokken, yemin ederim. Uyumadığım için bana kızıp durdu ama uyuyamadım Taehyung.

Gömmek zorunda kaldığım arkadaşlar beni gece boyu uyanık tuttu.

Ancak onlar için üzgün değilim Taehyung. Başka çarem yoktu. Onları gömmekten başka bir şey yapamazdım.

Tanrım!

Yoksa Doktor Park sana gömdüğüm arkadaşlardan mı bahsetti. Tanrım, Taehyung yemin ederim kimseyi öldürmedim. Ben asla öyle bir şeyi yapmam. Ben senin masum bebeğinim. Lütfen, Taehyung, ben senden başkasına dokunamıyorum ki bile nasıl birini öldüreyim. Lütfen inana bana. Yapmadım. Bu yüzden mi kızgınsın bana? Nolur geri dön! Açıklayayım. Tanrım Taehyung, buna nasıl inanırsın, beni hiç tanımadın mı? Ahmak doktorun sözlerine kanma lütfen.

Yalnızca bebeğine geri dön, acele et.








.*⁠´`。⁠*゚⁠+

ilomilo |' taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin