Ben varya akillanmam yemin ederim akillanam BAK NORMAL FIC YAZIYIM DERIM AKLIMA BI BOK GELMEZ AMA KONU SMUT OLSUN KAFAMDA 28 TANE KURGU GECIYO YWMIN EDERIM YETO IDBSUWBSUEBDUE DELIRCEM CIDDEN DIGER FIC KALDI OYLE DAHA ILK BOLUMU HALLEDEMEDIM(aklima cidden yazcak bir sey gelmedigi icin kqldirsim fici USHWUWBSUSBSUSHSUS)BIDE SMUT BOOK YAoZCAM MALIM YAAA CIDDEN MALIM. TUTU SALAK KABUL EDIYOEUM EVET
Neyse baslayalim bakalim
______________________________Taehyung iş için yurt dışına çıkalı bir haftayı geçmişti ve Jimin sevgilisini çok özlüyordu.
Salonun koltuğunda oturup dondurma yerken bir yandan da televizyon izliyordu ve tam o sırada sevgilisi görüntülü aradı, Jimin bu anı bekliyormuş gibi (aslında zaten bekliyordu) telefonu eline aldı ve aramayı açtı sevgilisi yüzünde küçük bir gülümsemeyle telefona bakıyordu.
"Jimin, nasılsın sevgilim."
"Hiç iyi değilim," bunu söylediğinde Taehyung'un kaşları çatıldı. "Çünkü seni çok özledim aşkım." Taehyung'un yüzü şefkatli bir hal aldı ve, "Ben de seni çok özledim sevgilim... Eeee neler yapıyorsun bakalım."
"Hmm sen aramadan önce televizyon izleyip dondurma yiyordum, ve seni özlüyorum tabii ki sen neler yapıyorsun."
"Ben de dışarı çıkmıştım sevgilimi çok özlediğim için ariyim dedim." Taehyung'un yüzündeki gülümseme genişledi,"Sen neye öyle gülüyorsun Taehyungie~"
"Dudaklarını büzüp bakıyorsun çünkü.. Çok tatlısın." Jimin gülümsedi, Tam o sırada kapı çaldı,"Aşkım bir saniye bekler misin Jungkook geldi galiba,arada sırada canım sıkılmasın diye geliyordu."
"Tamam hayatım bekliyorum." Telefonu masanın üstünde bırakıp kapıya koştu ve açtı karşısında Taeyungu görmeyi beklemiyordu tabii. Taehyung ona gülerek bakıyordu ve kollarını açmış bir şekilde bekliyordu,
"Supriz, sevgilim." Aradan biraz süre geçmişti ama Jimin hala ağzı açık bir şekilde Taehyung'a bakıyordu Taehyung güldü ve,"Beni içeri almayacak mısın aşkım." Dedi Jimin girdiği şoktan çıkıp Taehyungun kucağına atladı, kafasını özlediği sevgilisinin kokusunun en belirgin geldigi yere, boynuna gömdü ve ağlamaya başladı."Hoş geldin aşkım Seni çok özledim."Taehyung kucağındaki sevgilisiyle beraber içeriye girdi, ayağıyla kapıyı kapatıp salona geçti ve kucağındaki Jiminle birlikte koltuğa oturdu."Bende seni çok özledim bebeğim." Biraz öyle sarıldıktan sonra Jimin kafasını Taehyung'un boynundan çıkartıp dudaklarını birleştirdi, öpüşme başta sakin ve tatlı giderken Taehyung'un dilinin Jimin'in dudaklarından ağzının içine girip her bir tarafını talan etmesiyle ateşli ve ıslak bir öpüşmeye dönmüştü. Jimin ağzının içinde gezinen dille birlikte kısık bir inleme bıraktı ve kendini altındaki Taehyung'un şişliğine bastırdı, Taehyung ellerini Jimin'in kalçalarına koydu ve sıkıp kendine biraz daha çekti sevgilisini, Jimin dudaklarını Taehyung'un dudaklarından ayırıp boynuna gömdü ve ilk önce ısırıp sonra emerek izler bırakmaya başladı, Jimin Taehyungun boynuyla ilgilenirken Taehyung ayağa kalktı ve kucağında olan küçükle beraber odalarına çıkıp kucağındaki Jimini yatağa yatırdı.
"Aşkım acele et lütfen seni çok özledim ve seni istiyorum." Taehyung Jimin'in bu dediğine gülümsedi, "Sabırlı ol bebeğim daha gecemiz uzun." Bunu söyledikten sonra Jimin'in yüzünün her yerini öpmeye başladı ilk önce alnını sonra yanaklarını, burnunu en son dudaklarını birleştirdi çocuğun dudaklarını biraz öptükten sonra üstündeki civcivli pijamayı çıkartıp (yaramaz sevgilisi içine hiçbir şey gitmemişti) daha aşağılara pembe tomurcuklarına geldi ve sol göğüs ucunu ağzına aldı diğerini de parmaklarının arasına aldı ve sıkmaya başladı Jimin bununla beraber inledi ve ellerini Taehyung'un yumuşacık kıvırcık saçlarına geçirdi.
"Ihmm Taehyung, lütfen acele et artık dayanamıyorum." Taehyung Jimin'i dinleyip (çünkü o da sevgilisini çok fazla özlemişti ve artık tadına varmak istiyordu) üstündeki her şeyden kurtuldu, dudaklarını Jimin'in kasıklarına bastırdı ve izler bırakmaya başladı beyaz, pürüzsüz tene.
"Çok güzelsin Jimin aklımı kaçıracağım."
Taehyung Jimin'in kasıklarıyla ilgilenirken işaret ve orta parmağını çocuğun dolgun dudaklarına doğru götürüp dudaklarını okşadı Jimin ne yapması gerektiğini anlayıp Taehyung'un parmaklarını ağzının içine kabul etti, parmaklarını sanki bir şekermiş gibi emiyor ve yalıyordu Jimin bunu yaparken Taehyung işini bırakmış ve dudaklarını ısırarak küçük sevgilisine bakıyordu parmaklarının yeterince ıslandığına karar kılıp dolgun dudaklardan çekti parmaklarını ve Jimin'in vücudunda ilerleterek pembe, pürüzsüz deliğe geldi ve ilk parmağını çocuğun içine yolladı Jimin bununla birlikte inlemişti çünkü uzun zamandır sevişmiyorlardı ve biraz dardı, Taehyung Jimin'in alışmasını bekledi ve hemen ikincisini de içine yolladı makas hareketleriyle dar deliği iyice genişlettiğine emin olduktan sonra parmaklarını içinden çıkardı, yatağın yanındaki çekmeceden kayganlaştırıcıyı alıp eline boca etti ve kalın erkekliğini eline alıp biraz çekti, kendini Jimin'in girişine sabitledikten sonra Jimin'e döndü ve, "Uzun süredir sevişmediğimiz için canın biraz acıyabilir sevgilim ama lütfen dayan olur mu sonrasında çok zevk alacaksın." Jimin sadece kafasını salladı ve Taehyung penisinin başını Jimin'in içine sokmuştu bile Jimin acıyla inledi, kollarını Taehyung'un boynuna doladı ve kendine çekip dudaklarını birleştirdi öpüşmeye devam ederken Taehyung içine tamamen girdi Jimin hissettiği acıyla beraber Taehyung'un dudağını ısırmıştı büyük olan biraz küçüğünün içinde alışmasını beklemişti, Jimin içindeki doluluk hissine alıştıktan sonra inleyip kendisini sevgilisine ittirdi, "Mmhh Taehyung hareket et hadi artık." Taehyung aldığı komutla beraber sevgilinin içine yavaşça girip çıkmaya başlamıştı, "Aggh siktir, Jimin bunu söylemekten asla bıkmayacağım sanırım ama deliğin çok dar ve sıcak, yalnızca benim için.""Evet aşkım yalnızca senin için ama ahh- hızlan lütfen." Taehyung bununla birlikte dudaklarını Jimin'in dudaklarıyla birleştirip içinde hızlıca git gel yapmaya başladı odada ikilinin inelme sesleri, öpüşme sesleri ve tenlerinin birbirine çarpış sesleri yankılanıyordu, Taehyung kendini içinden çıkartıp tekrar tekrar giriyordu dar deliğe, "Tanrım, mmhhh Taehyung g-gelmek üzereyim sevgilim lütfen daha hızlı." Taehyung git gellerini daha çok hızlandırdı ve Jimin'in tatlı noktasına değmesiyle odada Jimin'in zevk çığlığı yankılandı, bununla birlikte Jimin dayanamamış ve hiç dokunulmadan titreyerek boşalmıştı, Taehyungda çok fazla dayanamamış ve inleyerek Jimin'in içine boşalmış, kendini Jimin'in üstüne bırakıp mis kokulu boynunda soluklanmıştı.
"Oh, Tanrım bu- gerçekten mukemmeldin bebeğim, seni seviyorum."
"Sende harikaydın aşkım, seni seviyorum."
Yatakta biraz soluklandıktan sonra Taehyung Jimin'i kucağına aldı ve odalarında ki banyoya götürdü, tahmin edersiniz ki ikili orda da uslu durmadı ve sabaha kadar odalarında inleme sesleri duyuldu.
________________________________
OH BE YAZABILDUM SONUNDA BI SEY DICEM BEN ILK DEFA SMUT YAZARKEN UTANDIM??????? NEDEN!!?!?!!??! JSNSUWUSSBSHSNSUBSUDS
YA bi sey daha dicem ben baya bi paslanmış bu arada nerdeyse bir yıldır yazmiyorum çünkü...
Cidden baya kötü oldu özür dilerim (tabi okunur mu bilmiyorum ama yine de özür dilerim) CIDDIYIM ASIRI PASLANMISIMBU ATMRADA SON BI SEY
Bolumler biraz gec gelebilir belki asklarim final haftama giriyorum da 😑😑😑 (gerci3okunmucakmisgibihissediyoeumbuficamayinedeaciklamayapiyimbrn)SIZI COK SEVIYORUM BU ARADA LUTFEN OKUYAN OLURSA SOL ALTTAKI MINNAK YILDIZA BASMAYI VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LUTFEN BUNA IHTIYACIM VAR USBSYSNSUSNSHSNSHBDHZBD ASKSINIZ IYI KI VARSINIZ VMINLE KALIN VMINI SEVIN BEN SIZI COK SEVIYOM MESELA NEYSE SUSTUM TAMAM ❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋😭😭😭💜💜💜🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🛐🛐🛐🛐✨️✨️✨️🏳️🌈🛐🛐🛐😭🛐😭😭😭😭🛐🛐🛐💜🛐💜😭💋😭❤️😭❤️😭💋😭💜🛐💜💜🛐🥺😇😇😇😭
BIDE BIDE SON VALLAHA SUSCAM SONRA
Yazim yanlisim mantik yanlisi her sey olabilir cunku bir aydır (abartısız sotluyorum bakin (1) AYDIR B I R) bu bolumu yazmaya calisiyoeum da...
BU KADARFI 💋💋