Otaqdan çıxdıqdan sonra özümü tez bir otağa saldım. Elə bildim öz otağımdır lakin Benny'in otağı idi. İçəridə gitar çalırdı. Çox gözəl çalırdı və melodiyası tanış gəlirdi. Məni gördüyü an musiqiyə sonluq verəcək şəkildə çaldı və dayanıb üzümə səmimi şəkildə güldü.
-Buyur , gəl otur -dediyini edib keçib yanına oturdum .Mənim əlimdən tutub qucaqladı və ağlamağa başladı.
-Canım mənim səni çox sevirəm , sənin bizdən getdiyin və on ki, bizdəki carəsizlik ürəyimi ağrıdır . Səndən 16 il ayrı qalmaq nədir bilirsən ? Mənim hələ 6 yaşım olmasına baxmayaraq o günü bu gün kimi xatırlayıram . Nə qədər müddət bunların niyə olduğunu anadan soruşduğumda cavab verməyib lakin ağlayırdı. Son dəfə Piter mənə nə olduğunu ağlaya - ağlaya başa salmışdı. O gün heç cür özümə gələ bilmədim. - deyərək məni bir daha heç kimin məni qucaqlamadığı kimi qucaqladı mən də ona qarşılıq verdim . Bu zaman otağa Meri xanım girdi . Bizi elə görüb gözləri doldu və gülümsədi . Bu zaman onu gördüyüm an Benny'dən ayrıldım .
-Yemək hazırdır , Piter'də sənə xəbər verməyə getmişdi. Lidyam qızım mənə niyə düşmən kimi baxırsan?
-Meri xanım mən sizə düşmən kimi baxmıram təkcə öyrəşə bilmirəm.- dediyimdə səhərdən danışıb lakin nə danışdığını bilmədiyim Simiyanın yenə gülmə səsini eşitdim . O gülərkən birdən ürkdüyüm də Benny nə olduğunu soruşdu :
-Nəsə oldu?- deyə cümlələrini diqqətlə seçdi.
-Yox heç nə olmayıb - deyə inkar etdiyim də Simiya gülərək yenə sözə başladı:
-Onlara denən da Simiyanın qəh-qəhəsinə ürktüm . Hihihi
Beşimiz də otaqdan çıxdıq və pilləkənlərdən aşağı yemək otağına yönəldik. Hər kəs süfrə də idi . Bir Piter yox idi. Bir an da Piter nəfəs - nəfəsə qalaraq yanımıza gəldi və danışmağa başladı:
-Ata , ata Lidya , Lidya otağında nə də digər otaqlarda yoxd- deyərkən cümləsini gülüş səsləri böldü . Məni görüb sevindi . Ondan sonra sakit şəkildə yeməyimizi yedikdə bu sakitliyi Demyan bəy pozdu və danışmağa başladı:
-Fidel sənin dərslərin necə gedir ? Bax bu il imtahanların , buraxılış imtahanları var , yaxşı hazırlaş
-Ata bir riyaziyyatdan başım çıxmır da onu heç cür başa düşmürəm - deyə özünü yazıq kimi göstərməyə çalışan Fidel mənə baxaraq danışmağa başladı:
-Dəlixana da dərs keçirlər?- deyə lağ edərcəsinə soruşduqda mənim gözlərim doldu . Piter , Benny'dən başqa hamısı gülməyə başladı.
-Fidel həddini aşma ,danışığına diqqət eylə o səni bacıdır. O vaxt ondan ayrılmırdın ey 3 yaşın var idi gözünün yaşı dayanmırdı "balaca bacım istəyirəm" deyə indi nə oldu?
-16 il sonra gələn qıza bacılıq edəsi deyiləm .
-Dəlixana sözünü bu evdə qadağan edirəm . Səndə qardaşlıq etməlisən nə olur olsun o sənim bacındır.
-Nəysə bu məsələni qapaltın mənim gözəl qızım neçə ol sonra öz evində , ailəsi ilə birlikdədir. Bunum hesabına sabah gözəl bir şənlik keçirək hər kəsi dəvət edək.- deyə gözləri parıldayaraq Meri xanım danışdı bu zaman onu fikrini Demyan bəy də dəstəklədi
-Çox gözəl fikirdir sizcə uşaqlar nə deyirsiniz
-Hmm şənlik pis olmaz lakin bunun Lidya xanımın gəlişinə onum şərəfinə etməyiniz heç yaxşı deyil ey - Stiv fikrini bildirib susdu.
-Məncə heç şənliyə ehtiyac yoxdur . Bir şənlikdə ki Lidya var orada şənlik filan olmaz - bu sözlərlə Ellis daha da ürəyimi ağrıtdı.
-Mən icazənizlə otağa qalxıram.- deyərək tez yuxarı qalxıb otağa girdim. Əlimi dərimə basaraq qanatmağa başladım. Hətta du dəfə həmişəkindən artıq olaraq boğazımı , boynumu və qolumu qanatdım . Dırnaq izlərimi hirsimdən gördüyüm hər basdım . Dodağımı soymağa başladı və dodağımdan da qan gəlməyə başladı . Ağlamağa və qışqırmağa başladım . Hər yerim ağrıyırdı , bədənim də ağrımayan yer qalmamışdı . Birdən gözlərim qapandı . Son gördüyüm isə otağa evdəki hər kəsin daxil olması idi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ
Genç KurguQaranlığa qərb olmuş qızı Aydınlığa çıxaran SEVGİ