İLK GÖRÜŞTE AŞK ♡

8 3 1
                                    

Ben ZÜHRE .Annem Ben küçükken beni terk etmiş 15 yaşıma kadarda babamla geçirdim ama babam beni hiç sevmez nedenini soracak olursak  anneme benzediğimi ve onun gibi olacağımı söyler.Bu sözler her ne kadar beni üzmesede, korkutuyor çünkü annemden nefret ediyorum ona benzemek benzetilmek hayatımı değersiz hissettiren bir his .Babam annem onu terk ettikten sonra eve hep sarhoş gelir yada kadınları eve getirir Ben ise hep korkak bir şekilde odamda sessizce hayatımı sorguluyorum nereye kadar böyle devam edecek .Küçüklüğümü özlüyorum babam eskiden böyle değildi beni sever, gezmelere götürür, bolca fotoğraf çekerdi . Beni koruyup kollardı büyüdükçe bana olan sevgisi değişti. Neyse hikayeme başlıyorum.

24 Nisan 2017. PAZARTESİ
Zühre erkenden kalkar sabahın saat 7'si okula gitmek için hazırlanır beyaz gömlek, bej rengi şort ,etek ve aynı renkte bir hırka.Saçlarını düzleştirir yüzüne krem sürüp evden ayrılır .Okula az bir mesafe kala yağmur yağmaya başlar iyice bastırır Zühre kendi kendine söylenmeye başlar ;

Zühre
-Hay ben böyle işin .. saçlarımı daha yeni yaptım, kitaplarım ıslanmaz umarım .
Koşa koşa Okulun yolunu tutar . Okulun önüne gelir Sorumlu öğretmen kapının önünde geç kalanlara ceza vermektedir bunu gören Zühre .

Zühre
-Ya şimdi sıçtık öğretmen yine eteğime laf edicek .

Tam o anda biri hızlıca zührenin elinden tutar ve arka kapıya doğru koşmaya başlar.

Zühre
-Allah'm inanamıyorum rüyamı görüyorum elleri sıcacık hava soğuk olmasına rağmen .Uzun boylu bir çocuk . Üstünde siyah şapkalı bir hırka var yüzünü göremiyorum elinde kuğu dövmesi var .

Arka kapıya kadar koştuktan sonra , Okul servisi içeri girerken yanından gizlice içeri girerler öğrencilerin arasına karıştıktan sonra , Zühre onun elini tutan çocuğu merek eder yüzünü görmek ister .Çocuk zührenin elini bırakır ve yürümeye devam eder . Zühre arkasından seslenir.

Zühre
-Hey bakarmısın .

Çocuk Ses vermez

Zühre
-Teşekkür ederim , en azından tanışsaydık. Bi yüzünü görseydim

Çocuk bir anda geriye döner ama yüzünde siyah maske vardır .Yakında tanışacağız der ve gözlerini kısarak gülümser bir şekilde yoluna devam eder.
Zühre çocuğu görür görmez nutku tutulur kalbi hızlıca atmaya başlar. Alnına düşen siyah saçları ve o gülümser şekilde kısılan ela gözleri,  Adeta zaman durmuştu, Onun için sadece kalp atışı ve çocuğun "Yakında tanışacağız" deyişi kulaklarında yankılanır. Bir anda ders zili çalar . Zühre kendine gelir ve şöyle der;

Zühre
-Bu içimdeki his de ne böyle ,kalbim neden bu kadar hızlı atıyor .

İçinden şöyle geçirir ; koştum ya herhalde ondan , Derse geç kaldım koş kızım Zühre.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZÜHREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin