felitom elden gidiyo

59 9 2
                                    

Diğer bölümün devamı
Smut var❗️

**********************

Hyunjin felixin bu atağını anlayıp kendini öne attı ve öpmeye başladı. Öpüşmelerini ilerletmek için felixin alt
dudağını ısırdı ve felix'den inleme kazandı,bu sırada hyunjin dilini felixin ağızına gönderdi. Ağızındaki dili hisseden felix hafif inleyip bozuntuya vermeden hyunjinin dilini ağızına kabul etti.

Öpüşmelerine devam ederken hyunjin bir anda felixi kucağına aldı ve yukarı çıkarıp kendi odasındaki yatağa uzandırdı felixi. En sonunda nefessiz kaldıkları için ayrıldılar. Hyunjin felixin üstüne çıkıp tshirt'ünü çıkarırken felix'de hyunjin'in altındaki eşofmanın bağlanmış ipini açıyordu.

İkiside boxer'leri ile kaldıktan sonra hyunjin altındaki bedenin dudağına minik bir öpücük bırakıp boynuna doğru yöneldi. İlk önce dudaklarının altındaki deriyi diliyle ıslattıktan sonra emmeye başladı. En sonunda altındaki deriyi ısırıp öpücükleriyle felixin vicudunda bir yol çizdi.

En sonunda felixin boxerının olduğu yere geldiğinde geri çekilip,elleriyle aşağıya indirip yatağın bir koşesine fırlattı.

Yüzünü felixin yüzüne yaklaştırıp elini felixin ağızına getirdi. Felix hyunjinin ne yaptığını anlayıp hyunjinin elini ağızına aldı. Ağızındaki parmakların etrafında dilini gezdirip emmeye başladı bunu yaparken hyunjinin gözüne bakmaktanda kaçınmıyordu.

Hyunjin felixin ona böyle bakmasına içten içe deliriyorken elinin yeterince ıslandığına karar verip parmaklarını felixin ağızından çıkardı.

Hyunjin:"felix bu çok ani oldu emin misin"

Felix yerinden biraz doğrulup ellerini hyunjinim yüzüne koyfu ve dudağından öpüp konuştu.

Felix:"seninle herşeye varım,ölene dek"

Hyunjin gülümseyip felixin dudağından öptü ve felix geri yerine uzandıktan sonra ilk parmağını felixin deligine getirip felixe baktı. Felix başını hafif sallıyınca hyunjin parmağını felixin içine gönderdi.

Sadece kısıkça inlemiş ve gozlerini sıkmıştı felix. Hyunjin biraz öyle bekledikten sonra icinda hareket ettirmeye başladı parmağını. Felixin alıştığını düşündüğünde ikinci parmağıda ekledi.

Felix bu ani şeyle daha sesli inledi. Hyunjin felixin icinde parmaklarını ileri geri hareket ettirip bir yandan icinde makas hareketleri yapıp onu genişletiyordu.

Artık hazır olduğunu anlayıp parmaklarını felixin icinden çıkardı. Felix boşluk hissiyle homurdanırken hyunjin boxerını çıkarıyordu.

Hyunjin altını çıkardıktan sonra felixi kucağına alıp yatağa uzandı. Felix ani gelişen olayla şaşırırken altında hissettiği hyunjinin aletinin sertleşmiş olması onun gözünü korkuruyordu.

Hyunjin:"bebegim"

Felix:"hm"

Hyunjin:"sıra sende yapabilir misin"

Felix:"e-evet"

Dedi felix ve hyunjinin aletini kendi deligine konumlandırıp birden içine aldı. Ikiside çığlık atarcasına inlemişti. Felix biraz bekledikten sonra hyunjinin kucağında hareket başladı.

Aslında felix bir yandan utanıyordu sonuçta buraya ağlarken geldi ve şuanda ne haldeydi. Birden hareketlerini durdurup elleriyle guzünü kapattı ve utancını gizlemeye çalıştı.

Hyunjin kapattığı gözlerini açıp felixe baktı onun böyle utanması çok tatlıydı. Felixin bileklerinden tutup yuzünden çekti ve konuştu.

Hyunjin:"bebeğim bir sorun mu var"

Felix:"şey hayır utandım sadece yani ondan az onceki halimden eser yok yaptığımız şeye bak"

Hyunjin:"istersen yapmayız yaşanmamış gibi yaparı-"

Felix:"HAYIR! Öyle bişey yaparsan seni öldürürüm"

Hyunjin:"peki"

Dedi hyunjin ve felixin dudağından öpüp içinden çıkmadan yerlerini değiştirdiler-kısaca şuan felix altta-hyunjin felixin içinde git gel yapmaya başladı. En sonunda geldiği gerle felix büyükçe inledi.

Hyunjin geldiği yeri anlayıp oraya sert ve hızlı vuruşlar yaparken geliceğini anladı ve daha sert vuruşlar yaptı bir gandan da felixin aletini çekiştiriyordu. Ikisinin aynı anda gelmesini istiyordu.

İstediğide olmuştu en sonu hyunjin felixin içine felixde hyunjinin eline boşalmıştı. Hyunjin gelen rahatlama ile felixin içinden çıkıp yanına uzandı ve felixi öptü. Hızlıca inip kalkan göğusleri normale dönünce sordu hyunjin.

Hyunjin:"yıkanmak istermisin bebeğim"

Felix:"iyi olur ama halim yok"

Hyunjin yataktan kalkıp onu kucağına aldı ve banyoya götürdü. Küveti ayarlayıp onu ve kendisini yıkadıktan sonra kurulanıp hyunjinin odasında sarılarak uykuya daldılar.

******

Jisung:"aaaaaaaa felitomun got elden gitmiş aaaaa"

Hyunjin gözlerini açıp etrafa baktı ve gordüğü kişilere göz devirdi.

Hyunjin:"yeter amk her gün benim odamdasınız bi burada uyuyup sevişmediğiniz kaldı"

Minhi:"hii ne diyosun sen sevgilim takma sen onu gel gidelim biz bu edepsiz sex düşkünleriyle aynı yerde kalmıyalım"

Hyunjin:"neee ya ben sizi sevişirken bastım bana rağmen devam ettiniz 3 saat sonra geldim hala devam ediyodunuz amk"

Jisung:"ya minho ya"

Minho:"lan kes biz onu unuttuk bosver gel aşkım" dedi ve odadan çıkrı minsung ikislisi o sırada hyunjinde felixe baktı hala uyordu minik meleği. Yaklaştı ve dudağına bir öpücük kondurdu uyanmadı bir tane daha derken en sonunda uyandı felix.

Felix:"saat kaç"

Hyunjin:"10.30 bizimkiler evde hadi giyinip aşağıya inelim"

Felix:"tamaaam"

Hyunjin yataktan kalkıp felixe ve kendine kıyafet çıkarıp yatağa attı.

Ikiside kıyafetleri giyinip aşağıya indiler

Pardon Ne Gecesi| HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin