BÖLÜM 13

333 30 37
                                    

Ben geldimm...🧡

Yazardan;

Vegasın sesi Pete'i rahatlatsa da yanındaki bedenin arsız gülümsemesi ve iksinde gezinen bakışlarıyla tedirgin oluyordu. Vegas hızlı adımlarla yanlarına gelip Pete'in elinden tuttu ve yanına çekti.

-Sen ne cesaretle benim evime gelebilirsin? Ne cesaretle sevgilime elini sürüp onu tehdit edebilirsin?

-Hadi ama Vegas o benim kardeşim.

-O senin hiç birşeyin değil! Şimdi defolup gidiyorsun, bir daha asla ama asla Pete'in karşısına çıkmayacaksın!

Pete korkuyla abisine bakarken bir yandanda Vegasın elini tutuyordu sıkı sıkı, Vegas cümlesini bitirdiğinde Pond Pete'e döndü ve yine o sinir bozucu gülümsemesini yerleştirdi yüzüne.

-7 yıl Pete, tam 7 yıldır bu adamlasın benden kaçıp sığındığın bu hapisane daha mı iyi gerçekten?

Vegas daha fazla dayanamayıp Petein elini bıraktı ve Pond'un boğazından tuttu, Pond nefessiz kalıp çırpınmaya başladı, Vegas hiç umursamadan parmaklarını dahada sıktı.

-SANA ONUNLA KONUŞMAYACAKSIN DEDİM!

Elini boğazından çekmeden, çekiştirerek kapıya sürüklediği adamı savurarak dışarı fırlattığında elini kaldırıp işaret parmağını ona doğru salladı.

-Bir daha sakın evimize gelmek gibi bir hata yapma, derdini biliyorum ve istediğini vereceğim sana anladın mı?

Pond düştüğü yerden sakince kalktı,bir kaç kez öksürüp sesini toparladı ve üstünü silkeleyip yakasını düzelttikten sonra Vegasa döndü.

-Hayır Vegas, artık paranı istemiyorum. Kardeşimi senden alacağım, isteseniz de istemeseniz de... O yüzden paran sende kalsın...

Bakışlarını kapının arkasında şaşkınca duran kardeşine çevirdi. Onun bu korkak hali ona her zaman zevk vermişti.

-MERAK ETME KARDEŞİM, BU HAPİSANEDEN KURTARACAĞIM SENİ!

Vegas daha fazla konuşmasına izin vermeden kapıyı kapattı ve Petein yanına geçti hemen.

-İyi misin Pete?

-Vegas sen geldin sandım, erken geleceksin dışarı çıkacağız diye heyecanla açtım kapıyı yemin ederim o olduğunu bilmiyordum.

-Pete...

-İnan bana lütfen, bir daha kontrol etmeden açmayacağım kapıyı gerçekten.

Vegas korkuyla ne dediğini bilmeyen adamı kendine çekip sıkıca sarıldı. Pete kendini sıktığı için titriyordu.

-Şşşş... Sakin ol geçti Pete, kimse seni benden alamaz, korkma tamam mı?

Pete kollarını Vegasın sırtına sarıp başını salladı usulca. Yıllardır görmediği adamı görmek ona hiç iyi gelmemişti. Geçmişte kendisine yaptığı iğrenç eziyetler gözünde canlanırken çocukluğunu onun yüzünden yaşayamamış olduğu gerçeğiyle daha fazla kendini tutamayıp ağlamaya başladı.

Vegas sinirle dişlerini sıktı, bir kaç gindür  defalarca aramıştı kendisini Pond ama bir türlü geri dönmemişti ona, parasını geciktirdiği için böyle yaptığını düşünürken Pete'i alacağım demesi onu şaşırtmıştı. Yıllardır sadece aldığı paraya bakıyordu Pete'i bir kez bile sormamıştıki...

-Vegas dışarı çıkmasak kötü hissediyorum.

-Terasa çıkalım mı? Hava güzel uzanırız birlikte ne dersin?

SÖZ (VegasPete) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin